چنگال بزرگ مدرسه نامزدهای هیئت مدیره بحث در مورد مسائل دیدگاه های مجلسی-حمایت فروم

در اخیر جامعه بحث در مورد آینده غرب مدرسه ابتدایی 70 سال کم-ثبت نام مدرسه در این شهر شمالی, سمت, سوال از حفظ "

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

در اخیر جامعه بحث در مورد آینده غرب مدرسه ابتدایی 70 سال کم-ثبت نام مدرسه در این شهر شمالی, سمت, سوال از حفظ "مدارس محله" آمد تا با برخی از حفظ است که حتی بالا-ثبت نام مدارس می تواند در نظر گرفته شود, مدارس محله بسته به آب و هوا و فرهنگ.

انجمن حمایت شده توسط اتاق Grand Forks/East Grand Forks شد تعدیل توسط استیسی دال co-رئیس اتاق دولتی کمیته امور. هر نامزد را ارائه کرد که باز کردن بیانیه و سپس پاسخ به یک سری از سوالات پس از بیانیه پایانی.

تمام نامزدهای هیئت مدیره مدرسه به جز اریک Lunn شرکت در فروم که انجام شد با استفاده از زوم ویدئو کنفرانس فناوری است. Lunn که در خدمت در هیئت مدیره به مدت 20 سال قادر به حضور دال گفت.

لی Hensrud و امتیازهای کهربا فلین Lunn جف مانلی و سینتیا Shabb در حال اجرا به مدت چهار 4-شرایط سال در هیئت مدیره. کریستوفر Douthit و براد ریموند در حال اجرا برای یک سال 2-مدت. لیندا جنکینز که تا به حال ثبت به عنوان یک نامزد برای 2 سال دوره خارج از مسابقه در هفته گذشته اگر چه نام او هنوز هم به نظر می رسد در انتخابات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دانشجویی مسائل مربوط به سلامت روان به نظر می رسید با فشار دادن یک موضوع برای نامزدها است.

"من می شنوم وقت و زمان دوباره از کارکنان و مدیران است که در حال حاضر خیلی متفاوت تر از پنج سال پیش گفت:" فلین با استناد به چند مرحله هیئت مدیره گرفته شده برای ارائه به هماهنگی و منابع به این منطقه است. فلین, هیئت مدیره, معاون رئیس جمهور است که به دنبال یک دوم مدت چهار سال.

"ما نیاز به ارائه یک محیط برای کودکان و نوجوانان به احساس امن در حالی که آنها در حال یادگیری از ما جایی برای آمدن اگر خانه خود زندگی است امن نیست," او گفت:.

فلین و دیگر امتیازهای گفت: آنها می خواهند برای ادامه کار شده است که آغاز شده توسط هیئت مدیره در سال های اخیر است.

چندین نامزد ذکر آنچه آنها درک به عنوان برخی از مهمترین چالش های فوری.

"اگر COVID همچنان به سقوط ما باید به منابع و برنامه ها در محل" Shabb گفت.

"وجود دارد مقدار زیادی از آجر و ملات مسائل و بسیاری از سوالات در مورد زیرساخت" Douthit گفت. اما بزرگترین چالش این است که "رسیدن به مردم ما نیاز به بیشترین (تا دانش آموزان) ارتباط با بزرگسالان مراقبت و درک به عنوان آنها را از طریق آموزش و پرورش خود را -- و نه تنها معلمان بلکه آشپز متولیان آن می رود و در. ما نیاز به دیدار با آنها را به جایی که آنها در."

Hensrud و ریموند ذکر شده نیاز به هیئت مدیره و دولت های منطقه برای بازسازی اعتماد ،

"من می خواهم به صدای مردم, دانش آموزان و خانواده هایی که تحت تاثیر (خود) تصمیم گیری گفت:" ریموند زن که یک معلم است در غرب ابتدایی.

این منطقه زیرساخت نیاز دارد و کمبود بودجه "در حال خودنمایی مسائل," او گفت:. "ما باید واقعا سندی که در آن ما صرف پول است. اگر آن را نزدیک در یک راه روشن و مختصر و آن را برنامه ریزی شده از مردم دریافت خواهد شد در هیئت مدیره با این تصمیم."

مانلی که عضو هیئت مدیره در ماه سپتامبر گفت: مهم این است که هیئت مدیره و دولت منطقه عمل با "پاسخگویی و شفافیت" و اشاره کرد که "(سرپرست) دکتر برنر شده است بیش از هر کسی در تاریخ معاصر است."

"دولت فعلی در حال انجام یک کار بهتر از گرفتن اطلاعات از" مانلی گفت.

اعضای هیئت مدیره نمایندگی های گسترده ای در حوزه Hensrud گفت.

"گاهی اوقات مردم احساس می کنند لازم نیست که یک صندلی در جدول" Hensrud گفت و اشاره کرد که "به عنوان یک عضو هیئت مدیره شما در حال پر کردن یک صندلی برای بسیاری از دانش آموزان اول و مهمتر از همه" اما همچنین برای معلمان ساکنان خود است.

این مهم است که هیئت مدیره "نمی شود یک مهر و موم لاستیک," او گفت که اعضای هیئت مدیره "نیاز به نگه داشتن آنچه که جامعه می خواهد ما را به انجام این کار در ذهن داشته باشیم هنگامی که ما تصمیم گیری در آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن