چنگال بزرگ پدر و مادر نظر سنجی: حداقل 64% راحت با بازگشت دانش آموزان به مدرسه; 8% طرح نیست برای فرستادن بچه ها به کلاس های حضوری

اما در بخش دیگری از این بررسی 8 درصد گفت: آنها طرح را به فرزند خود را از شرکت در کلاس های حضوری هنگامی که مدرس

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399

اما در بخش دیگری از این بررسی 8 درصد گفت: آنها طرح را به فرزند خود را از شرکت در کلاس های حضوری هنگامی که مدرسه رزومه ماه آینده.

تعدادی از پدر و مادر که راحت می تواند حتی بالاتر با توجه به این چهار گزینه در چند گزینه ای پاسخ دهد. در پاسخ به یک سوال است که به طور خاص خواسته پدر و مادر خود را به سطح راحتی با کلاس های حضوری 34 درصد گفت: آنها هیچ نگرانی ندارند و 30 درصد دیگر گفت: آنها راحت با برخی از نگرانی. یکی دیگر از 21 درصد جواب داد: "تا حدودی راحت است."

گزینه نهایی به پاسخ "نه در همه راحت" که در آن بررسی شد 15 درصد از کسانی که شرکت کردند.

نتایج حاصل از این نظرسنجی منتشر شد در این هفته با چنگال مدارس دولتی که در اوایل این ماه توزیع سوالات به پدر و مادر و سرپرستان در این منطقه است. منطقه دریافت 3,346 منحصر به فرد در پاسخ به این بررسی با هدف اندازه گیری نگرانی والدین به عنوان شروع سال تحصیلی روش.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در گرند فرک دانش آموزان مجموعه, برای بازگشت به کلاس Aug. 26 برای نمرات K-9 Aug. 27 برای دبیرستان رشته های نوجوانان و سالمندان. اما سرپرست تری برنر این هفته توصیه می شود شروع یک هفته بعد در اوت. 31. این پیشنهاد در نظر گرفته خواهد شد توسط Grand Forks هیئت مدیره مدرسه.

چنگال بزرگ دانش آموزان نیست و با حضور در کلاس های حضوری از اواسط ماه مارس زمانی که رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم تعطیل مدارس در میان شروع از coronavirus بیماری همه گیر.

با توجه به بررسی 76 درصد از والدین در این منطقه احساس می کنید سیستم مدرسه خواهد بود به خوبی آماده شده را با خیال راحت به بازگرداندن کارکنان و دانش آموزان این سقوط. از کسانی که جواب سوال 28 درصد گفت: آنها به شدت با آن موافق بیانیه و 48 درصد گفت: آنها به توافق برسند.

یک نمونه از نتایج بررسی به شرح زیر هستند (نه همه سوالات در این بررسی گنجانده شده است):

سوال: بعد از خواندن این ارتباط برای شما ارسال از چنگال بزرگ مدارس عمومی (در مورد برنامه هایی برای راه اندازی مجدد کلاس های حضوری), چگونه راحت شما را با دانش آموز خود(بازدید کنندگان) حضور در مدرسه در فرد این اوت ؟

نتایج: راحت و بدون هیچ نگرانی 34%; اما با برخی از نگرانی های 30%; تا حدودی راحت 21%; نه در همه راحت 15%.

سوال: چه اقدامات احتیاطی کمک خواهد کرد که شما احساس می کنید راحت تر ؟ بررسی کنید که تمام اعمال.

نتایج: با استفاده از راهنمایی از CDC و داکوتای شمالی, وزارت بهداشت, 2,017; با استفاده از راهنمایی از داکوتای شمالی وزارت, عمومی, آموزش 1,633; کارکنان ارائه تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک های صورت و یا سپر اجتماعی فاصله را نمی توان حفظ 1,806 بالا;-مناطق تمیز بودن دو بار در روز 2,473; همه مورد استفاده مناطق تمیز بودن روزانه 2,441; ارائه ضد عفونی کننده دست در سراسر مدرسه ساختمان 2,641; حفظ اجتماعی فاصله پروتکل 1,840; محدود کردن همایش بزرگ 2,025 دفاع کرد گرفته شد; جلسات مجازی در هر زمان ممکن است 1,306; مطابق با اصول بهداشتی منابع به راحتی در دسترس کارکنان 2,274; خود مراقبت های بهداشتی ارزیابی 1,280.

سوال: آیا شما قصد ارسال دانش آموز خود(بازدید کنندگان) به مدرسه در فرد برای 2020-21 مدرسه سال ؟

نتایج: بله 87%; بدون 8%; حداقل یکی از دانش آموزان من دارای یک وضعیت پزشکی است و من به احتمال زیاد درخواست تسهیلات 5 درصد است.

سوال: آیا هر یک از اعضای خود را فوری خانوار دارای یک بیماری زمینه ای است که به شما جلوگیری از فرستادن دانش آموزان به مدرسه چهره به چهره ؟

نتایج: بله 15%; هیچ 85 درصد.

سوال: آیا شما احساس می کنید راحت تر اگر کارکنان نیاز به پوشیدن ماسک های متناوب زمانی که اجتماعی فاصله نمی تواند حفظ شود?

نتایج: بله 65%; هیچ 35 درصد.

سوال: آیا شما احساس می کنید راحت تر اگر دانش آموزان در کلاس 3-12 شد نیاز به پوشیدن ماسک های متناوب زمانی که اجتماعی فاصله نمی تواند حفظ شود?

نتایج: بله 59%; نه 40%; بدون پاسخ 1%.

سوال: آیا شما را از اتصال به اینترنت خود را دانش آموز می تواند با استفاده از در خانه شما ؟

نتایج: بله 98%; هیچ 2 درصد.

سوال: آیا شما بر این باورند که سیستم مدرسه خواهد بود به خوبی آماده شده را با خیال راحت به ارمغان بیاورد کارکنان و دانش آموزان را به مدارس ما?

نتایج: به شدت موافق 28%; موافق 48%; مخالف و 16%; به شدت مخالف 8 درصد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن