چنگال بزرگ مرد محکوم به هشت سال زندان برای آزار راننده تاکسی

یک چنگال بزرگ مردی که فراموش پلیس در ماه ژوئن 2019 پس از اعتصاب یک راننده تاکسی در این صورت با یک تفنگ دستی ه

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

یک چنگال بزرگ مردی که فراموش پلیس در ماه ژوئن 2019 پس از اعتصاب یک راننده تاکسی در این صورت با یک تفنگ دستی همچنان برای حفظ بی گناهی خود را, اما اذعان کرده است این دولت است که شواهد کافی برای محکوم کردن او را از جرم و جنایت.

Nicaise Borgia Adjobi, 26 بود محکوم به 20 سال زندان با همه اما و هشت به حالت تعلیق به عنوان بخشی از یک مورد درخواست در جمعه, ژوئن 1, زمانی که او در ارائه یک الفرد درخواست برای سرقت. او همچنین محکوم به سه سال تحت نظارت مشروط.

یک مسئول تشدید حمله اخراج شد به عنوان بخشی از مورد درخواست.

Adjobi وارد یک تاکسی از طریق درب مسافری حدود 4:35 صبح 5 ژوئن 2019 در 500 بلوک از چوب بلوط خیابان به عنوان راننده منتظر یک مشتری با توجه به اسناد دادگاه. Adjobi سپس کشیده تفنگ در راننده و دستور داد او را به "آن را بدهد." او رخ داد راننده در صورت چند بار با اسلحه منجر به صدمات از جمله کبودی بینی شکسته و چند پارگی با توجه به اسناد دادگاه. راننده سوار دور با Adjobi هنوز هم تا حدی در خودرو قبل از Adjobi فرار کرد ، هیچ پول گرفته شد به عنوان بخشی از سرقت با توجه به اسناد دادگاه.

پلیس اقدام به پیگیری Adjobi با K9 واحد اما قادر به پیدا کردن او را. پس از اظهارات و ضبط مکالمات شناسایی Adjobi به عنوان یک مظنون یک جستجو انجام شد در محل اقامت خود را که در آن پلیس واقع لباس و تفنگ و هر چه اعتقاد بر این بود Adjobi DNA.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن