چنگال بزرگ' اقتصاد: از خرده فروشی به تولید

اما این همه خبر بد. داده های وارد شده توسط توسعه اقتصادی محلی شرکت نیز نشان می دهد رشد در بخش تولید که اضافه ش

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

اما این همه خبر بد. داده های وارد شده توسط توسعه اقتصادی محلی شرکت نیز نشان می دهد رشد در بخش تولید که اضافه شده 660 مشاغل از سال 2015 تا 2019. پرتره است که پدیدار از اطلاعات ارائه شده به EDC رهبران در ماه ژوئن یکی از اقتصاد محدود به تغییر قابل توجهی در سراسر دهه آینده در کنار بقیه کشور است.

"(من) واقعا نمی خواهد بود قادر به پیش بینی آنچه اتفاق می افتد در خرده فروشی, اما من فکر می کنم ما در میانه یک تغییر و چگونه نمایشی است که هنوز به تعیین خواهد شد" گفت: Keith لوند های EDC رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت. "آن را در راه منحصر به فرد به چنگال بزرگ. این یک ملی و پدیده جهانی است."

اعداد ارائه مهم زمینه را برای نه تنها بنوازند خرده فروشی خروج در گرند فرک — که سال میرسد و ادعا کرد یک لیست طولانی از فروشگاه ها — بلکه برای شهر طرح است که امیدواریم به استفاده از یک حوزه آبخیز را تغییر دهید. شهر مورد علاقه در یک مرکز فن آوری در هرالد ساختمان فقط یک مثال از رهبران که به رسمیت شناختن تغییر امیدواریم بتوانیم در مقابل آن.

این تغییرات افزایش سوالات عمیق تر در مورد آینده چنگال بزرگ. به عنوان جامعه میریزد بسیاری از خرده فروشی شغل را که صدمه دیده است شهرت خود را به عنوان یک مقصد برای منطقه و مسافران است ؟ دلار کانادا به ارزش مبادله شده است مهم اقتصادی فشار سنج در شهرستان سالن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

لوند در پاسخ به این هرالد سوالات در آینده اغلب demurred عمدتا با این استدلال که آینده یک چیز دشوار است برای پیش بینی — اما اشاره کرد که خرده فروشی نیست و آماده برای رفتن. حتی اگر از آن خواهد شد یک کوچکتر تکه از جامعه اقتصادی پای, آن را هنوز هم انتظار می رود به بخشی از آن و برای لحظه ای Grand Forks هنوز بالاتر از میزان متوسط آن در اقتصاد گره خورده است تا در خرده فروشی.

و علاوه بر خرده فروشی شاید او بیشتر تغییر چشمگیر در داده ها است که در تولید. بین سال های 2013 و 2019, Grand Forks,' "محل هوش" برای این بخش — که اقدامات و فعالیت در برابر دیگر مناطق — رشد قابل توجهی حتی به عنوان محصولات کشاورزی میآوردند ،

چنگال بزرگ' نوپای بخش فن آوری ریشه در پرواز هواپیماهای بدون سرنشین تکنولوژی نیز به سرعت در حال رشد. هر چند لوند یادداشت که آن را دشوار است به شماره پین کردن — تعریف شغل بدون سرنشین در پرواز فاقد یک تعریف روشن — چنگال بزرگ منطقه اضافه شده است در مورد 266 شغل بین 2015 و 2019.

یکی دیگر غذای آماده کلیدی است که در حقوق و دستمزد. با وجود یک نیروی کار شده است که بیشتر یا کمتر در این سطح برای دهه افزایش دستمزدها به طور قابل توجهی از سال 2015 تا 2019 — نزدیک به 50.000 دلار به بیش از $55,000.

آن را یک نقطه مثبت در جامعه اخبار — به خصوص در حال حاضر که خیلی از اقتصاد بوده و ناپایدار است.

"من مطمئن هستم که در آن عادی است و بسیاری از مردم تعجب" لوند گفت. "اما من شخصا اعتقاد دارند که این بیماری همه گیر است و شتاب برخی از این روند است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن