Grand Forks شهرستان کمیسیون اعلام وضعیت اضطراری در بیش از سیلاب های اخیر

چنگال بزرگ شهرستان کمیسیون تصویب هفت روز فاجعه اعلامیه برای کل شهرستان در پاسخ به اواخر ماه ژوئن و اوایل جولا

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

چنگال بزرگ شهرستان کمیسیون تصویب هفت روز فاجعه اعلامیه برای کل شهرستان در پاسخ به اواخر ماه ژوئن و اوایل جولای طوفان که ریخته اند حدود 10 اینچ از بارش باران در برخی از مناطق در منطقه است.

در درخواست برای اعلام County Emergency مدیر Kari Goelz اشاره کرد آسیب قابل توجهی در این شهرستان از Northwood به Manvel که در آن حدود 90 مالکان گزارش خسارت سیل. Goelz گفت: پاکسازی سیل کیت های توزیع شده به سخت ترین-آمار مناطق و داوطلبان در حال کمک به مردم انجام زباله از خانه های خود.

"ما یک توجهی سیستم آب و هوا را از طریق آمدن دوباره" Goelz گفت: این کمیسیون در اواخر بعد از ظهر روز سه شنبه, جولای 7, ذکر یک پیش بینی بود که خواستار طوفان آمده در یک شب. "این خواهید بود در تاریکی به طوری که رفتن به یکی دیگر."

شهرستان مهندس نیک غرب شفافی در اخیر آسیب و گفت: برخی از جاده ها و پلچک بودند شسته همراه با محصول قابل توجهی آسیب. غرب گفت: تا کنون او بالغ بر نزدیک به 450.000 دلار در آسیب, اما او انتظار دارد که در مجموع به آمار 1 میلیون دلار -- حداقل آستانه به درخواست سازمان مدیریت اضطراری فدرال بودجه. غرب صدایی تقریبا خشمگین در برابر او خطاب به کمیسیون از طریق تلفن اشاره کرد FEMA هنوز در پاسخ به این شهرستان درخواست برای بهار و جاری شدن سیل در امتداد رودخانه سرخ.

"اگر ما از یک FEMA اعلامیه ما قصد داریم به برخی از ورشکسته شهرستان وجود دارد خارج وجود دارد" غرب گفت: در مورد اخیر سیل. "آنها در حال رفتن به مجبور به تغییر همه چیز و یا وجود خواهد داشت برخی از جاده ها که نمی خواهد بود قادر به باز کردن. که بسیار آسیب عمده در خارج وجود دارد."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

غرب و Goelz گفت: این کمیسیون شده اند فیلدینگ تعداد زیادی از شکایت از ساکنان شهرستان که می گویند پلچک کافی برای رسیدگی به سیل.

"مردم دیوانه" در غرب گفت. "آنها کاملا دیوانه و آنها فریاد و فریاد ما چون شهرستان پلچک به اندازه کافی بزرگ نیست."

هیچ کالورت غرب گفت: این کمیسیون است که می تواند 10 اینچ باران در سه ساعت است.

در دیگر کمیسیون خبر:

  • در یک COVID-19 روز رسانی مدیر بهداشت عمومی دبی سوانسون گفت: این کمیسیون شده است وجود دارد روند رو به بالا در coronavirus موارد است. های اخیر نتایج تست نشان داد سه مورد جدید در گرند فرک شهرستان و 52 مورد جدید در سطح ایالت. مقامات بهداشتی گزارش دادند چهار مرگ و میر ناشی از بیماری آوردن مجموع در دولت به 84.
    "ما اساسا در همان محل برای موارد جدید را به عنوان ما در تاریخ 24 آوریل و مه 26," سوانسون گفت. "ما واقعا در حال حرکت به عقب از لحاظ مسطح منحنی."
    سوانسون گفت: وزارت او در تلاش است تا چکش به خانه نیاز به پوشیدن پارچه ماسک یا پوشش صورت برای محدود کردن گسترش بیماری است. انجام این کار سوانسون گفت: نشانه ای از احترام به دیگران است.
  • این کمیسیون پس از بحث طولانی در نقل مکان کرد به اجازه رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر به افزایش حضور و غیاب به 3,100 مردم حدود 50 درصد از ظرفیت آن است. بحث و گفتگو محور در مورد چگونه بسیاری از مردم با پوشیدن ماسک در مسابقه ماشین. کمیسر تام Falck گفت: او را دیدم عکس ها در رسانه های اجتماعی است که به تصویر کشیدن مردم پوشیده نیست آنها که کمیسر دایان Knauf اضافه شده است که برنامه ریزی برای بازگشایی نیاز شرکت کنندگان به آنها را می پوشند. کمیسیون توافق کردند که تلاش برای بدست آوردن مردم را به پوشیدن ماسک نیاز به افزایش یافته است. "من فکر می کنم که پیام باید به عنوان قوی به عنوان شما می توانید آن را گفت:" کمیسر دیوید Engen.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن