رژیم صهیونیستی. بورگوم مبارزه می کند اشک در روزانه در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردن در مورد پوشیدن ماسک

داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم جنگیدند اشک در روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی به عنوان او خواسته د

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399

داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم جنگیدند اشک در روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی به عنوان او خواسته دولت به ساکنان همدلانه در مورد پوشیدن ماسک.

بورگوم التماس کرد با ساکنان نه نگاه با پوشیدن ماسک به عنوان یک ایدئولوژیک مسئله است.

"من واقعا دوست دارم برای دیدن در داکوتای شمالی است که ما فقط می تواند جست و خیز این چیزی است که در دیگر نقاط کشور در حال رفتن را از طریق جایی که آنها در حال ایجاد یک تقسیم یا ایدئولوژیک و یا سیاسی و یا چیزی در اطراف ماسک در مقابل هیچ ماسک" بورگوم گفت. "این به من می گویند بی معنی خط و من از مردم سعی کنید برای dial up خود را به همدلی و درک خود را."

بورگوم کردم عاطفی به عنوان او ادامه داد.

"اگر کسی با پوشیدن ماسک آنها انجام نمی دهد آن را به نمایندگی سیاسی آنها و یا آنچه که نامزد آنها پشتیبانی; آنها ممکن است آن را انجام می دهند زیرا آنها 5 ساله کودک است که رفتن را از طریق درمان سرطان" بورگوم گفت: توقف به خود را جمع آوری.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"آنها ممکن است. . . ," بورگوم قبل از شروع دوباره توقف به جمع آوری خود را "آسیب پذیر بزرگسالان در زندگی خود را که در حال حاضر Covid و در حال مبارزه است. پس دوباره من فقط دوست دارم برای دیدن کشور ما به عنوان بخشی از داکوتای شمالی هوشمند نیز داکوتای شمالی, نوع, داکوتای شمالی همدلانه است."

داکوتای شمالی در حال حاضر ندارد در هر مورد نیاز به پوشیدن ماسک.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن