Gophers' P. J. Fleck در پی جورج فلوید مرگ: 'این نسل که می توانید تغییر دهید این

کارولینای شمالی مرکزی بسکتبال مردان مربی call me zóloto که سیاه و سفید است, آورده مکالمه به خط مقدم در مصاحبه

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

کارولینای شمالی مرکزی بسکتبال مردان مربی call me zóloto که سیاه و سفید است, آورده مکالمه به خط مقدم در مصاحبه با ESPN بیش از آخر هفته. او گفت: سکوت از مربیان سراسر قدرت 5 همایش به خصوص در فوتبال و بسکتبال نگران کننده است چرا که این پیام را می فرستد. ]

او گفت: هر دو ورزش تمایل به مراقبت در مورد آمریکایی های آفریقایی تبار در زمانی که آنها در تیم های خود را هنوز ارائه نمی دهد همان نگرانی که آمریکایی های آفریقایی تبار مرگ در دست مأموران اجرای قانون.

در ضمن Gophers مربی تیم فوتبال P. J. Fleck که سفید است را شکست چند روز سکوت وقتی که او آمد با اولین بیانیه جمعه گذشته است.

"من احساس آن را مناسب برای برقراری ارتباط به طور کامل با تیم ما کارکنان پدر و مادر و استخدام قبل از اظهار نظر علنی در از دست رفتن غم انگیز جورج فلوید" Fleck گفت: در این بیانیه است. "این هفته شده است بسیار دشوار است برای جامعه ما و دولت ما به عنوان سوگواری از دست رفتن غیر ضروری از آقای فلوید. مرگ او غیرقابل دفاع است و من ایستاده با جامعه در درخواست برای پاسخگویی و عدالت است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Fleck اضافه شده به گفت و گو دوشنبه, ظاهر می شود در ESPN اول را بیشتر مورد بحث فلوید مرگ و به اشتراک گذاری چگونه از او حمایت بازیکنان خود را در طول این زمان. او را لمس در موضوعات مختلف و از جمله تظاهرات در شهرهای دوقلو راه خود برنامه, مذاکرات در مورد بی عدالتی های اجتماعی و چه بقیه جهان می تواند یاد بگیرند که بسیاری از ورزشکاران.

"این هفته به من گفت: ما تیم فوتبال 'من 39 ساله قفقازی نر; من خود سر مربی تیم فوتبال' " Fleck گفت. ""شما به من بگویید. شما با من تماس بگیرید. من در اینجا به گوش دادن.'

"بیش از حد بسیاری از بار به عنوان یک سر مربی تیم فوتبال ما می خواهیم به بحث و بحث و بحث و بحث" او اضافه شده است. "این یک زمان به گوش دادن و همدلی و بسیار واقعی (مورد) چه خبر است با بی عدالتی اجتماعی در اطراف ما است."

ESPN مفسر Stephen A. Smith دنبال کرد تا گفته شهرهای دوقلو شده است به برخی از بدترین نژادی و نابرابری در این کشور و درخواست Fleck چه برخی از بازیکنان خود را به اشتراک گذاشته اند با او در مورد این تجربه.

"همه من می توانم در مورد صحبت ما برنامه" Fleck پاسخ داد. "این یک زندگی برنامه یک برنامه فوتبال. و برنامه های ما می پردازد مسائل اجتماعی ، ما را باز گفت و گو با بازیکنان ما در مورد آن دسته از مسائل اجتماعی."

او اضافه کرد که هدف او این است که به بازیکنان خود را از یک پلت فرم خود را به مطمئن شوید که صدای خود را شنیده است. قابل توجه ستاره گیرنده گسترده Rashod Bateman شده آوازی در توییتر فلوید پس از مرگ است.

"شده اند وجود دارد نسل بر نسل پس از نسل که گذشت پایین نفرت به نفرت به نفرت که باید به مبارزه با نفرت بیشتری نفرت به جای نفرت با عشق" Fleck گفت. "این به این نسل از بازیکنان ما ما وای که مردم بحث در مورد همه زمان ها است که باید بیش از حد بزرگ یک صدا است که می گویند آنچه را که آنها احساس می کنید که همیشه بپرسید که چرا. این نسل که می توانید این را تغییر دهید."

خود را به عنوان مصاحبه برای اولین بار آمد به نزدیک Fleck صحبت به طور خاص در مورد چگونه تیم خود آمد و با هم تقریبا هفته گذشته به باز کردن همه چیز را که اتفاق افتاده است. آنها تا به حال یک تیم جلسه سه شنبه فردی در جلسات چهارشنبه و پنج شنبه و پدر و مادر جلسه جمعه.

تمام طراحی شده بودند تا تیم خود را در خط مقدم و مطمئن شوید که او را در بهترین موقعیت برای کمک به تصویب تغییر پایدار است.

"بیش از 100 پدر و مادر به نام در و بود که من شانس را به گوش دادن" Fleck گفت: "برای اینکه قادر به گرفتن صدای خود را و پس از آن درخواست تغییر به عنوان ما همچنان به جلو حرکت کند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب