قطعات طلا و سکه و الماس: ده سال تلاش گنج می شود یک پایان خوش

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 10:51:27 am Fenn مخفی گنج به منظور افشای

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 10:51:27 am
Fenn مخفی گنج به منظور افشای مردم به مد و ماجراهای اعزامی همراه با وسوسه انگیز آنها را به سرمایه گذاری به بیابان.(AP Photo/Jeri Clausing)

یک قفسه سینه گنج با اقلام به ارزش حداقل $2 میلیون نفر در نهایت کشف شده است, ده سال پس از جمع آوری هنر پنهان آن را در جایی در کوه های راکی در آمریکای شمالی است.

فارست Fenn جدید, مکزیک قاب هنر و آثار باستانی جمع آوری ایجاد گنج شکار پس از یادگیری او به سرطان کلیه است. حتی اگر Fenn رفت تا از بیماری بهبود می یابند او را مخفی می کردند یک برنز سینه پر از طلا و سکه و الماس, pre-columbian, آثار باستانی و دیگر اقلام و سرنخ سمت چپ در یک خود منتشر خاطرات به نام "هیجان شکار". گنج محل بود embeded در یک 24-آیات مرموز شعر های نیویورک تایمز گزارش داد.

یک مرد در نهایت در بر داشت قفسه سینه که در رشته کوه های راکی در 5000 فوت بالاتر از سطح دریا با توجه به Fenn. صحبت کردن سانتا فه جدید, مکزیکی , روزنامه Fenn گفت که تایید پیدا کنید با ارسال او را به یک عکس. او ترجیح میدهد به ناشناس Fenn اضافه شده است. قفسه سینه گنج وزن های 9 کیلوگرم و محتوای آن وزن یکی دیگر از 10 کیلوگرم نگهبان گزارش شده است.

دهه گذشته شاهد ده ها هزار نفر از جویندگان گنج در جستجوی بیهوده است. بسیاری از جرأت به خطرناک سرزمین های بسیاری از ترک شغل خود را و حداقل 2 نفر کشته شده اند در حالی که به دنبال سرنخ. Fenn نیز مواجه اتهام قرار دادن زندگی مردم در خطر است, در حالی که دیگران بر این باور شکار به جعل.

آقای Fenn کاهش یافته است به بازیابی قفسه سینه ، "اگر کسی غرق در استخر ما نباید تخلیه استخر" آقای Fenn نیویورک تایمز گفت که در آن سال. "ما باید آموزش مردم برای شنا کردن است."

تا سال 2018 حدود 3,50,000 مردم رفت و جستجوی Fenn را خزانه از سانتافه جدید, مکزیک روزنامه گزارش شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب