جهانی Coronavirus به روز رسانی جولای 8: چه کسی می گوید همه گیر شتاب, هشدار نسبت به افزایش مرگ و میر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 10:04:24 am یک کارگر حمل گل به تشییع جن

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 10:04:24 am
coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news یک کارگر حمل گل به تشییع جنازه رودریگو Herrera که درگذشت از COVID-19 عوارض در یک گورستان کاتولیک در سانتیاگو, شیلی, سه شنبه, ژوئن 30 سال 2020 است. هررا خانواده نمی تواند از حضور در تشییع جنازه زیرا آنها با آلوده شدند COVID-19. (AP Photo/Esteban فلیکس)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: coronavirus آلوده حدود 11.8 میلیون نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 500,000. ایالات متحده دارای بیشترین تعداد عفونت بیش از سه میلیون و پس از برزیل (1.6 میلیون دلار) و هند (700,000) و روسیه (600,000).

سازمان بهداشت جهانی (WHO) روز شنبه هشدار داد که افزایش جهانی مرگ و میر می تواند انتظار می رود با توجه به افزایش موارد در طول هفته گذشته. دکتر مایکل رایان, شرایط اضطراری رئیس که وجود دارد گفت: اغلب تاخیر بین زمان آن را در زمان مرگ و میر به گزارش پس از یک افزایش در مورد آن را به عنوان طول می کشد زمان برای ویروس برای اجرای آن در بیماران است. او همچنین گفت: این افزایش در مواردی بود که با توجه به گسترده تست اما از آنجا که این بیماری همه گیر شد "شتاب".

به ما اطلاع سازمان ملل متحد در تصمیم به خروج از که

آمریکا چهار شنبه به طور رسمی به اطلاع سازمان ملل متحد از تصمیم خود برای خاتمه ارتباط آن با چه کسی است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را متهم کرده بود که جهانی سلامت بدن از شکست برای جلوگیری از شیوع بیماری های پس از آن را به ظاهر در چین است. این کشور در حال حاضر انتظار می رود به خارج از سازمان در جولای 6, 2021.

"من می توانم بگویم که در 6 جولای سال 2020 ایالات متحده آمریکا اطلاع دبیر کل در ظرفیت خود را به عنوان امین از سال 1946 اساسی سازمان بهداشت جهانی از خروج خود از سازمان بهداشت جهانی و موثر در 6 جولای 2021," استفان نواز سخنگوی دبیر کل سازمان ملل در بیانیه ای گفت:.

آمریکا در حال حاضر بیش از 3 میلیون Covid موارد

در یک نقطه عطف جدید این کشور عبور سه میلیون مارک در میان شکوفایی در موارد متعددی متحده است. کالیفرنیا و تگزاس گزارش شده بیش از 10 ، 000 مورد در روز سه شنبه.

در ضمن سلامت رسمی دکتر Anthony Fauci هشدار داد این بود: "غلط روایت را به راحتی در یک نرخ پایین تر از مرگ است." رئیس جمهور تهمت شده است گفت: ما این بود که "انجام این کار به خوبی" را به عنوان آن است که "کمترین مرگ و میر (مرگ و میر) نرخ در جهان".

"با اجازه دادن به خودتان برای دریافت آلوده به دلیل رفتارهای پرخطر شما بخشی از انتشار شیوع" او به نقل از به نقل از نیویورک تایمز. "وجود دارد بسیاری از چیزهای دیگر که بسیار خطرناک و بد در مورد این ویروس. نمی توانید خودتان را به غلط خوشنودی است."

ژاپن بانک قرض دادن در ثبت رای در ماه ژوئن

اعطای وام توسط ژاپن در بانک ها افزایش 6.2 درصد در ماه ژوئن به 570.1 تریلیون ین ($5.3 تریلیون) — سریع ترین رقم ثبت شده به عنوان شرکت های احتکار پول نقد به نفی تاثیر از این بیماری همه گیر. در همان زمان سپرده در موسسات مالی افزایش یافت 8.0 درصد به بالا از 786.1 تریلیون ین ($7.3 تریلیون دلار) به عنوان شهروندان را نجات داد پول پرداخت شده توسط دولت با توجه به Covid.

دولت روز شنبه تصریح کرد: این امر نه اعلام یک وضعیت اضطراری برای جلوگیری از همه گیر با وجود افزایش موارد در کشور است. ژاپنی, وزیر اقتصاد Yasutoshi نیشیمورا گفت: سیستم بهداشت و درمان مجهز شد برای مقابله با این موارد است.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news حمایت از کارگر راحتی یک کودک خردسال بعد از او جدا شد و از مادرش در خارج از مسکن عمومی برج قفل شده است و در پاسخ به شیوع بیماری کروناویروس (COVID-19) در ملبورن استرالیا 8 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز عکس/ساندرا ساندرز)

برزیل Bolsonaro تست مثبت برای coronavirus

رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro آزمایش مثبت برای coronavirus روز سه شنبه در میان بلندترین سیاسی رقم در جهان به قرارداد این بیماری است. Bolsonaro بارها عنوان تاثیر این ویروس با وجود برزیل بالا Covid آمار و ارقام. در واقع او بود که بنا به گزارش ها ایستاده اینچ به دور از خبرنگاران زمانی که او اعلام کرد او به این بیماری است. در یک کنفرانس مطبوعاتی او در خارج از رسمی اقامت Bolsonaro گفت که او تجربه فقط علائم خفیف را به عنوان او تا به حال شده است مصرف هیدروکسی کلروکین — یک درمان اثبات نشده.

"اگر آن را نمی شد برای آزمون من نمی دانم نتیجه. و معلوم شد مثبت" او این گزارش گفت:. "شما می توانید از صورت من است که من هست و من آرام هستم."

برزیل روز شنبه گزارش داد 45,305 جدید, موارد مصرف کل آن شمارش به 1,668,589. تلفات آن افزایش 1,254 به 66,741.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news دانش آموزان مدرسه را ترک کرده و پس از اتمام اولین روز ملی چین کالج امتحانات ورودی شناخته شده به عنوان gaokao در پکن سه شنبه 7 ژوئیه سال 2020 است. چین امتحانات ورودی کالج آغاز شد و در پکن روز سه شنبه پس از تاخیر یک ماه با توجه به شیوع کروناویروس. (AP Photo/Andy Wong)

کلمبیا گسترش مستند تا اوت 1

کلمبیا یافته ملی مستند توسط دو هفته تا تاریخ 1 اوت برای جلوگیری از گسترش ویروس. رئیس جمهور ایوان دوقو در آدرس تلویزیونی گفت: "پس از تجزیه و تحلیل کشور و با توجه به ما از شهرستانها که در آن رای از موارد شتاب و رشد و همچنین میزان مرگ و میر ما همچنان به کار بر حفظ اجباری پیشگیرانه انزوا به عنوان مفهوم کلی."

اما محدودیت خواهد بود کاسته در شهرداری گزارش شده است که بدون کم یا عفونت. از این کشور 1,122 شهرداری 490 نه عفونت های گزارش شده در حالی که 100 کم عفونت رای دادن. نزدیک به 300 ندارد موارد گزارش شده در مدت سه هفته.

کلمبیا در مجموع از 124,400 موارد و 4,359 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news دکتر اجلاس به یک بیمار در داخل واحد مراقبت های ویژه برای COVID-19 موارد در خصوصی ریکاردو پالما بیمارستان در لیما پرو, سه شنبه, جولای 7, 2020. (AP Photo/رودریگو Abd)

بریتانیا چهره " و "بحران" به عنوان تقاضا برای اشتغال می افتد

انگلستان رو به یک "شغل بحران" استخدام و اشتغال کنفدراسیون (REC) صنعت بدن گفت. با توجه به بررسی آن انجام شده تقاضا برای اشتغال کاهش یافت و در 31.9 درصد در ماه ژوئن تا از 19.1 است. این بزرگترین در دهه گذشته بررسی سیرچشم.

"این در حال حاضر یک شغل بحران" نیل Carberry, مدیر اجرایی REC, گفت:, گزارش, ایسنا. "Rishi Sunak باید از امروز تابستان بیانیه به افزایش ایجاد شغل با یک برش در بیمه ملی طراحی شده برای حفظ شغل و افزایش استخدام."

"در حالی که نشانه هایی وجود دارد که بدترین کاهش در حال پشت سر ما امروز آمار و ارقام نشان می دهد که از آن خواهد شد در حالی که هنوز قبل از ما کار سرمایه گذاری رو به رشد در ماه در ماه" Carberry گفت.

(با ورودی از سازمان)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب