Gilby زن بدحال مادر بزرگ است که در میان ND 31 COVID-19 مرگ و میر

ارین Dickson می داند که همه بیش از حد به خوبی به خاطر مادر بزرگ او آنجلا Jarolimek درگذشت از COVID-19 روز سه ش

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

ارین Dickson می داند که همه بیش از حد به خوبی به خاطر مادر بزرگ او آنجلا Jarolimek درگذشت از COVID-19 روز سه شنبه 5 مه در فارگو در دراز مدت مراقبت از تاسیسات است. Dickson از Gilby N. D. و خانواده او نه تنها نمی تواند بازدید از 97 سال, خانوادگی, مادر, در روزهای آخر, اما آنها نیز نمی تواند -- و هنوز هم نمی تواند -- به راحتی هر یک از دیگر و پس از او درگذشت.

Dickson دانستن که مادر بزرگ او را به سلامت رد شده بود در سال های اخیر تلاش برای آماده سازی خودش عاطفی برای Jarolimek مرگ است. اما آنچه او تصویر در ذهن او بود هیچ چیز مثل واقعیت از مرگ او در همه گیر بار.

Jarolimek خانواده مطلع شد توسط خانه سالمندان بیش از آخر هفته از آوریل 1 که Jarolimek تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 شد و به طور جدی بیمار دیکسون گفت.

"در حالت عادی هنگامی که کسی در حال مرگ است شما را بازدید و به نوبت نشسته با آنها," او گفت:. در عوض در دوشنبه, مه 4 خانواده ایستاده بود در خارج از پنجره که در آن آنها را ضعیف با زحمت کشیده تنفس آنها به سختی به رسمیت شناخته شده چرا که او تا به حال وزن بسیار از دست داده.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"دانستن است که او در آخرین ساعات و ما نمی تواند وجود سخت بود به درک" Dickson گفت. "شما فقط احساس می کنم مثل کسی که باید شده اند وجود دارد با او."

Jarolimek است که در میان 31 مرگ و میر در داکوتای شمالی در ارتباط با کروناویروس و یکی از 1,371 مورد از این بیماری به طور کلی در دولت است. در مینه سوتا تلفات 508 مرگ و میر و 9,365 موارد کلی. در داکوتای شمالی 601 بهبود از ویروس; در مینه سوتا 5,300 بهبود یافته اند.

این یک عاطفی چند روز Dickson گفت: به عنوان همه گیر آمار خانه برای خانواده است.

"همانطور که شما آماده برای این کار شما به فکر ما همه با هم; که یک جشن واقعی است و ما به نوبه خود می تواند غم و اندوه به مثبت. که چه مادر بزرگ دوست دارم.

"شما می گویند, 'OK چگونه می تواند ما هنوز یک ادای احترام به این, ویژه, زن فوق العاده در این محیط جدید ما قرار داده شده است؟" دیکسون گفت.

Jarolimek خانواده هنوز نمیفهمد که از. اما Dickson هیچ شک و تردید در مورد عشق به مادر بزرگ او تا به حال برای خانواده است. Jarolimek ساخته شده هر کس احساس می کنم مثل هر یک از اعضای خانواده خاص بود دیکسون گفت.

"خواهر و برادر من و من فقط صحبت کردن در مورد راه او ساخته شده است شما احساس کاملا غیر قابل تعویض. او یک فرد در زندگی خود را به شما همیشه می تواند به شما احساس خوب" Dickson به یاد می آورد. "او شگفت انگیز بود چرا که او همه را تشویق کن. او می خواست به انجام بهترین برای همه است."

یکی از راه های Jarolimek ابراز عشق او را برای خانواده اش بود توسط پخت و پز.

"او ساخته شده در خانه نان. او کوکی ها ساخته شده. او ساخته شده kolache."

Jarolimek تا به حال دو فریزر در اتاق ناهار خوری کوچک Veseleyville N. D. خانه که پر از موضوعات از جمله پای سیب.

"ما آنها را برای مدرسه ، میان وعده به دلیل پای او شد به طوری stinkin خوب" Dickson گفت.

هر چند coronavirus همه گیر شده Jarolimek مرگ سخت تر به فرایند Dickson معتقد است که در زمان خاطرات مادربزرگش زندگی-و نه از راه او درگذشت -- خواهد ماند ،

"من بسیاری از افسانه خاطرات. من احساس می کنم خیلی خوش شانس بود که شاهد که زندگی" Dickson گفت.

در یک حافظه کتاب Jarolimek پاسخ یک سوال در مورد چه توصیه او را به نوه او. پاسخ: "عشق سخت, کار سخت است. بقیه را به محل سقوط. خدا برکت دهد" Dickson گفت.

"چه می توانم انجام دهم رفتن به جلو بود و بیشتر شبیه مادر بزرگ من؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن