Ghislaine ماکسول به دنبال درخواست از قاضی منظور unseal اسناد

توسط: تابناک | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 10:27:53 am در اوایل روز شنبه, Maxwell دوباره استدلال در ب

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 10:27:53 am
Jeffrey Epstein, Jeffrey Epstein sex racket, Jeffrey Epstein sexual abuse, Ghislaine Maxwell, Ghislaine Maxwell Jeffrey Epstein در اوایل روز شنبه, Maxwell دوباره استدلال در برابر انتشار مواد باعث Preska به پاسخ که در جامعه استدلال قرار بود بر "کشت و زرع زمین است." (AP فایل)

ما قضاوت را رد کرد Ghislaine ماکسول درخواست تجدید نظر به او سفارش به unseal انگلیسی مقتدر را در سال 2016 شهادت در یک افترا طرح دعوی در دادگاه خواستار آن را "فوق العاده" و گفت: آن را در "یازدهمین ساعت."

ما منطقه قاضی Loretta Preska اخراج ماکسول استدلال که افشای انگلیسی مقتدر قسم خورده شهادت همراه با سایر مدارک مهر و موم شده در پرونده های مدنی می تواند به او آسیب برساند حق یک محاکمه عادلانه در رابطه جنسی-قاچاق اتهامات و "نامناسب تاثیر بالقوه شاهد و یا قربانی است."

ماکسول وکیل لورا Menninger بلافاصله مطلع Preska است که او را از دادگاه تجدید نظر فدرال در منهتن به نقد و بررسی این تصمیم است. Preska حاکم اواخر روز چهارشنبه آمد تقریبا یک هفته پس از او دستور داد اسناد unsealed — از جمله بخشهایی از ماکسول رسوب و ایمیل شخص مقتدر در جامعه رد و بدل شده با اپستاین.

در اوایل روز شنبه, Maxwell دوباره استدلال در برابر انتشار مواد باعث Preska به پاسخ که در جامعه استدلال قرار بود بر "کشت و زرع زمین است."

در چهار صفحه قرآن Preska دستور داد که برخی از شواهد جمع آوری شده در طرح دعوی در دادگاه می شود منتشر شده در اوایل روز شنبه. قاضی گفت: سوگند شهادت ماکسول داد و در سال 2016 و همچنین به عنوان حساب از یک قربانی ادعا که تنها به عنوان "سازمان حفاظت محیط زیست 1" می تواند unsealed Aug. 3.

ماکسول 58 ساله است که در یک زندان فدرال در بروکلین نیویورک پس از التماس کرد گناه نیست به قاچاق اتهامات به سابق خود را دوست پسر جفری اپستاین. او متهم به قاچاق دختران جوان 14 تا از نظر جنسی مورد آزار قرار گرفته توسط اپستین و همچنین متهم گاهی اوقات شرکت کننده در سوء استفاده.

او سوگند یاد کرد شهادت و دیگر شواهد جمع آوری شد به عنوان بخشی از یک افترا کت و شلوار ظ توسط ویرجینیا Guiffre که ادعا می کند ماکسول و اپستاین اغوا او را به تبدیل شدن به سرمایه گذار را زمانی که او بود 16. او شکایت کرد ماکسول برای تماس با او حساب "آشکار نهفته است." طرح دعوی در دادگاه حل و فصل شد در خارج از دادگاه.

ماکسول در حال حاضر او را به چالش به همان دادگاه تجدید نظر که در ماه اوت گذشته دستور unsealing از حداقل 2000 صفحه از اسناد ثبت شده در این مورد. اپستاین مرده پیدا شد آشکار انتحاری در منهتن سلول زندان یک روز پس از حکم صادر کرده است.

ماکسول زودتر استدلال برابر بیشتر از افشای مواد و گفت: یک سند مربوط به Giuffre تلاش "برای وادار خانم ماکسول برای پاسخ به نفوذی سوال در مورد زندگی جنسی او" در طول رسوب.

دروغ اتهامات

شخص مقتدر در جامعه را شهادت در طرح دعوی در دادگاه شد یک ماده حیاتی برای دولت استفاده می شود که برخی از آن به عنوان مبنایی برای دو دروغ اتهامات در پرونده جدید. دادستان ها می گویند این شخص مقتدر در جامعه دراز کشیده بود که او را تکذیب کرد داشتن هیچ گونه دانش در مورد اپستین تعاملات جنسی با دختران زیر سن قانونی و یا در حال حاضر زمانی که آنها رخ داده است.

شهادت در پرونده های مدنی — که به دستور مهر و موم شده توسط یک قاضی تحت یک توافق حل و فصل — باید هرگز داده شده است به دادستان ماکسول وکلا استدلال می کنند. آنها را مورد سوال چگونه دولت خود را در دست اطلاعات است.

تیم دفاع متهم Guiffre وکلا داشتن به بیرون درز یا "ایجاد می شود کسی به نشت شواهد" به دادستان و استدلال دولت و Guiffre تنظیم یک "دروغ دام" برای شخص مقتدر در جامعه.

اگر نه برای وعده محرمانه برای او شهادت ماکسول را استناد او متمم پنجم حق در برابر خود مقصر شماری در طول رسوب وکیل او گفت:.

جیم Margolin سخنگوی اقدام منهتن آمریکا وکیل آدری اشتراوس ندارد فوری دهید. اوان Ezray سخنگوی Guiffre را وکلا, Sigrid MacCawley و دیوید Boies نمی بلافاصله پس از بازگشت یک ایمیل به دنبال نظر.

مدنی مورد Guiffre v. Maxwell, 15-CV-07433 ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه جنوبی نیویورک (منهتن); پرونده است که ایالات متحده v. Maxwell, 20-CR-330 ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه جنوبی نیویورک (منهتن).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن