اخبار GF جلو: UND دوم برنده رقابت کسب و کار تناسب اندام, امکانات نگاه کنید به راه اندازی مجدد رستوران کار نسبت به نرم دهانه

روزنامه نگار پاملا Knudson می نویسد: در مورد پيرسون نقاش یک UND دانشجوی سال دوم رشته کارآفرینی و بازاریابی که

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

روزنامه نگار پاملا Knudson می نویسد: در مورد پيرسون نقاش یک UND دانشجوی سال دوم رشته کارآفرینی و بازاریابی که موفق به کسب مقام اول در Red River Valley, طرح کسب و کار رقابت با حمایت UND دانشکده کسب و کار. به عنوان بالا برنده او را دریافت خواهد کرد $15,000 نقدی $25,000 به ارزش کسب و کار مشاوره و سه روز سفر به نیویورک جایی که او برنامه ریزی شده است برای حلقه بسته شدن بل در نزدک بورس سپتامبر. 2.

گزارشگر آدم کرتز چک در با انتخاب بهداشت و درمان و تناسب اندام و YMCA که هر دو مجموعه را به بازگشایی در مارس 18. این reopenings پیروی از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم را "هوشمند راه اندازی مجدد" دستورالعمل اجازه می دهد که قبلا بسته کسب و کار برای بازگشایی هر چند به صورت محدود. امکانات را به کار گیرند در کاهش ظرفیت به منظور نگه داشتن ترافیک پایین و مطابق با دستورالعمل دولت.

کرتز پس از آن تیم با نگار جو بون به گزارش کسب و کارهای محلی یادآوری کارکنان خود را با هدف بازگشایی. در ضمن بیکاری پرداخت در گرند فرک شهرستان بدون تغییر در حال حاضر هر چند تعداد مدعیان بیکاری در حال کاهش است.

به دنبال این داستان آنلاین روز یکشنبه با تر در چاپ روز شنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن