اخبار GF جلو: بسته مرز با کانادا ایجاد تنش کهنه سرباز جنگ ویتنام با تجربه در اسلحه سلام فارغ التحصیلان افتخار در راه های جدید

با آمریکا و کانادا گسترش مرز بسته شدن برای سفر غیرضروری تا ژوئن 21, کابین صاحبان خود را بدون دسترسی به اموال

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

با آمریکا و کانادا گسترش مرز بسته شدن برای سفر غیرضروری تا ژوئن 21, کابین صاحبان خود را بدون دسترسی به اموال که در آن آنها از پرداخت مالیات مگر اینکه آنها شجاع 40-plus-مایل عبور در سراسر دریاچه آب; ماهیگیران تفننی در همان قایق, پس به صحبت می کنند. هرالد outdoorsman براد Dokken ارائه خواهد شد گزارش روز شنبه حدود یک کابین صاحب که خوشحال است در مورد وضعیت.

منطقه ای خبرنگار ان بیلی خواهد بود غواصی به یک بیت از تاریخ به عنوان او به ریچارد Krajewski یک کهنه سرباز جنگ ویتنام که انجام شده است 21-اسلحه سلام برای چند دهه گذشته.

در East Grand Forks, قلب مقدس فارغ التحصیلی دبیرستان, مراسم, مجموعه 4 p. m. روز شنبه, مه 22, برنامه ریزی شده است به عنوان یک رویداد در فضای باز با فارغ التحصیلان و خانواده خود را از وسایل نقلیه خود را در پارکینگ. روزنامه نگار پاملا Knudson خواهد بود گزارش لجستیک به عنوان grads رانده خواهد شد به مرحله که در آن آنها به خروج از وسیله نقلیه خود را برای دریافت دیپلم و سپس بازگشت به خودرو که حلقه ها بازگشت به حالت اصلی خود فضا.

به دنبال این داستان ها و بیشتر در چاپ و آنلاین در روز جمعه و شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب