اخبار GF جلو: قصاب مغازه های ارائه گوشت گاو کلاس تنظیمات برای پاییز تنهایی ارشد

روزنامه نگار آدم کرتز خواهد شد گزارش این افزایش به صورت محلی متعلق به قصاب مغازه در منطقه در حال گرفتن به عنو

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

روزنامه نگار آدم کرتز خواهد شد گزارش این افزایش به صورت محلی متعلق به قصاب مغازه در منطقه در حال گرفتن به عنوان یک نتیجه از برخی از گوشت نمایند. آن دسته از صاحبان کسب و کار امیدواریم که مشتریان جدید به یاد داشته باشید آنها را زمانی که همه گیر عبور می کند.

در لنگدن N. D. مشتریان شده اند هجوم آوردند به تایلر Bodnar را قصاب فروشگاه لنگدن Locker. Bodnar خدمه از هشت مشغول به کار اضافه کاری برای دیدار با تقاضا.

"(همه گیر) چیزی است که می شود بسیاری از مردم از به رسمیت شناختن و می خواهید به بازگشت به آنها و ارزش آنچه را که آنها انجام می دهند" Bodnar گفت.

خبرنگار پاملا Knudson خواهد بود نوشتن در مورد سه گزینه است که مدیران مدارس با توجه به زمانی که کلاس رزومه در پاییز در گرند فرک.

مدیران به دنبال امکان "کسب و کار به طور معمول" اما با دانش آموزان و معلمان با پوشیدن ماسک و معلمان نیز با پوشیدن چهره سپر به گفته سرپرست تری برنر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

گزینه دیگری را شامل دانش آموزان حضور در مدرسه در شیفت برای مثال یک گروه که به ساختمان ها در صبح و گروه دوم آینده در بعد از ظهر با باقی مانده از روز را با آموزش از راه دور.

یک سوم طرح تشکیل "بسیار نرم و باز (در آن) به دانش آموزان مهم یادگیری به چالش خواهد آمد به این ساختمان ها در گروه های کوچک" برنر گفت.

همچنین در این آخر هفته برای خبرنگار هانا شرلی داستان در 85 سال Duane Kargel که خرج می کند روز خود را جدا شده در اتاق خود را در steve sisko مانور در گرند فرک نوشتن نامه به قلم بگیرید و یاد دهید, خواندن کتاب و مراقبت از خود را ficus tree, Willy.

به دنبال این داستان ها و بیشتر در چاپ و آنلاین در روز شنبه و یکشنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب