آلمان سریع ترین کمک برای اروپا شروع می شود در حال حاضر به عنوان توریست به دنبال خورشید

توسط: تابناک | به روز شده: 15 ژوئن 2020 1:06:49 pm در حالی که در منطقه ثروتمند در شمال کشور در حال ب

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده: 15 ژوئن 2020 1:06:49 pm
Greece, Greece economy, Greece coronavirus, Greece coronavirus cases, coronavirus cases in Greece, World news, Indian Express در حالی که در منطقه ثروتمند در شمال کشور در حال بحث در مورد چگونه به پشتوانه بهبود صندوق برای کمک به خود در جنوب همسایگان کمک فوری برای آسیب پذیر اقتصاد مانند اسپانیا و ایتالیا و یونان ممکن است به شکل رایگان-هزینه های گردشگران است. (عکاس: Yorgos Karahalis/بلومبرگ)

به فیلیپ Schertel لذت اروپا coronavirus مستند است, کاهش, فقط به عنوان خانواده زمان تعطیلات بافندگی.

"شما نمی توانید تصور کنید که چگونه خوشحال هستیم" گفت: Schertel 50 و یک زمین گلف مدیر از جنوب غربی آلمان است که در یک آپارتمان اجاره ای در جزیره اسپانیایی منورکا در ماه سپتامبر. "ما واقعا به دنبال به جلو به یک ساحل زیبا به دور از آن همه است."

دنبال Coronavirus جهانی به روز رسانی 15 خرداد

خانواده مانند Schertels می توانید شروع به برنامه ریزی صورت جدی در حال حاضر که آلمان و یک قایق دیگر کشورهای اروپایی در حال کاهش محدودیت های مسافرتی از روز شنبه. گسترده تر سوال این است که چگونه بسیاری از دیگران را احساس می کنید به اندازه کافی امن به چنین سفر و اینکه آیا به اندازه کافی خواهد بود برای صرفه جویی در تابستان به جنوب اقتصاد که تکیه بیشتر بر روی بازدید کنندگان است.

در حالی که در منطقه ثروتمند در شمال کشور در حال بحث در مورد چگونه به پشتوانه بهبود صندوق برای کمک به خود در جنوب همسایگان کمک فوری برای آسیب پذیر اقتصاد مانند اسپانیا و ایتالیا و یونان ممکن است به شکل رایگان-هزینه های گردشگران است.

گردشگران داخلی از آلمان به تنهایی — منطقه پرجمعیت ترین کشور و یکی از مرفه ترین — می تواند به ویژه مهم است این تابستان با انگلستان مسافران بالقوه منصرف از سفر نیاز به قرنطینه هنگامی که آنها به خانه بازگشت. در سال گذشته آلمان صرف تقریبا 70 میلیارد یورو ($79 میلیارد دلار) در تعطیلات.

تاکید اهمیت خود را در اسپانیا است که اجازه می دهد آلمانی ها به پرواز به جزایر بالئارس بیش از دو هفته آینده از طریق ویژه "هوا دالان" پیش از گسترده تر بازگشایی به بازدید کنندگان است.

کاهش قیمت

آن را بعید آلمان سفر خواهد کرد در هر چیزی مانند همان اعداد همانطور که قبلا. برخی از 43 درصد نیست برنامه ریزی تعطیلات تابستان در همه, با توجه به یک نظرسنجی YouGov در این ماه. رزرو برای بسته های ترکیب یک پرواز و هتل ها تا 75% از سال گذشته با توجه به برلین مبتنی بر HolidayPirates, گروه اجرا می شود که وب سایت های مسافرت در 10 کشور جهان است.

در سراسر این منطقه در صنعت گردشگری گزارش یک قطره از رزرو از بین 60% تا 90% کمیسیون اروپا گفت: در ماه گذشته.

آلمان به طور سنتی بزرگترین هزینه گردشگران در ایتالیا و کمی وجود دارد و نشانه ای از آنها برنامه ریزی بازگشت فقط رتبهدهی نشده است. جوزپه Roscioli اجرا می شود شش هتل در رم و میلان, اما فقط دو در حال حاضر باز است. او کاهش قیمت در هتل 4 ستاره به 120 یورو و یک شب از 250 یورو است.

"مردم هنوز هم نامشخص در مورد سفر شرکت در حال تلاش برای صرفه جویی در پول و برش کار سفر و بسیاری از خانواده ها نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه تعطیلات در حالی که برای" او گفت:.

جستجوهای پرواز

اما برخی آزمایشی زمینه را برای خوش بینی در حال ظهور است. پرواز جستجوها برای سفر به اسپانیا در ماه جولای افزایش یافته حدود 50 درصد در هفت روز پایان روز شنبه در مقایسه با هفته گذشته با توجه به اسپانیا سفر تجزیه و تحلیل شرکت Mabrian فن آوری.

آلمانی فروش از سفر به مکان های مانند جزایر یونانی یا منورکا را بزرگتر, خواهر, جزیره مایورکا را برداشت تا با توجه به سفر سایت Urlaubsguru.

"من یک کمی بیشتر خوش بینانه در مورد بخش این تابستان بیش از چند ماه پیش گفت:" Goncalo Rebelo de Almeida, یک عضو هیئت مدیره از پرتغال ویلا گیل هتل که در عمل خواص 27 در کشور است. "ما همچنین تعداد فزاینده ای از رزرو از هلند و آلمان و انتظار رزرو از اسپانیا را انتخاب کنید تا."

برای کشورهای جنوب ریسک بالا هستند.

گردشگری حساب برای بیش از 10 از تولید ناخالص داخلی در اسپانیا و ایتالیا در حالی که آن را به اندازه یک چهارم از یونان است. آن سه اقتصادهای در حال حاضر دیده می شود کاهش بیش از 9% در کمیسیون اروپا پیش بینی های منتشر شده در ماه گذشته.

در Jose Alberto بوق دو هتل در شمال منطقه آستوریاس در اشغال است معلق در هوا در حدود 35 درصد در ماه جولای و 50 درصد در ماه اوت است. هنوز او می تواند دیدن نور در انتهای تونل — آلمانی مشتری گفت: وابسته به نگه داشتن پول خود را حتی به عنوان او لغو شد سفر خود را برای این سال است.

"او به من گفت" نگه دارید من رزرو برای سال آینده -- من می دانم که اسپانیایی ها در بخش گردشگری است که با داشتن یک زمان واقعا دشوار است و من می خواهم به انجام بخشی از من برای کمک به,'" کرنا گفت. "این رفتن به یک نمونه تابستان است. ما در حال تلاش برای نجات آنچه ما می توانیم."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب