آلمان فرو به رکود اقتصادی با بزرگترین رکود در دهه

توسط: تابناک | منتشر شده: 15 مه سال 2020 8:23:57 pm یک Airbus A321 NEO هواپیمای مسافربری که توسط Chi

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده: 15 مه سال 2020 8:23:57 pm
یک Airbus A321 NEO هواپیمای مسافربری که توسط China Southern Airlines Co., تاکسی در نزدیکی یک بدنه بخش خارج ایرباس SE کارخانه در هامبورگ آلمان در چهار شنبه, مه 13 سال 2020 است. (بلومبرگ: Krisztian Bocsi)

اقتصاد آلمان کاهش 2.2 درصدی در سه ماهه اخیر بیش از یک دهه ارائه اولیه طعم آسیب را از شیوع کروناویروس. کمتر از دو هفته از رسمی مستند باعث اسلامپ در هزینه های مصرف کننده و سرمایه گذاری. مخارج دولت و ساخت و ساز ارائه شده از ثبات.

3.8% رکود در منطقه یورو اقتصاد منجر به کاهش اشتغال, برای اولین بار از سال 2013.

یک نسخه به آلمان در سه ماهه چهارم عملکرد به معنی بزرگترین اقتصاد اروپا در حال حاضر در رکود است. با محدودیت شامل همه گیر تنها به آرامی در حال برداشتهاقتصاد تنظیم شده است به رنج می برند بیشتر در سه ماه منتهی به ماه ژوئن است.

یورو و آلمان میباشد به سختی در واکنش به داده ها. یورو اندکی تغییر از روز قبل.

دولت آلمان در حال حاضر بسیج برخی از 1.2 تریلیون یورو ($1.3 تریلیون دلار) برای حمایت از آلمانی کسب و کار و در حال کار بر روی ابزارهای اضافی به kickstart اقتصاد است. بیش از 370,000 مردم شغل خود را از دست در مارس به تنهایی و یک برنامه که در آن دولت را جبران بخش بزرگی از حقوق و دستمزد از دست رفته هنگامی که کسب و کار برش کارگران ساعت دریافت برنامه های کاربردی برای بیش از 10 میلیون کارکنان.

Germany plunges into recession with biggest slump in decade منبع: متقاضیان از طریق بلومبرگ

وزیر دارایی اولاف شولز در روز پنج شنبه وعده داده شده یک محرک برنامه در اوایل ماه ژوئن است که تمرکز بر سرمایه گذاری در یک "مدرن آب و هوا و دوستانه آینده است."

دولت ایتالیا به تصویب یک بسته محرک اقتصادی به ارزش 55 میلیارد یورو در این هفته سعی کنید برای سرپا نگه داشتن اقتصاد پس از گذشته 25 میلیارد یورو طرح در مارس تلقی شد کافی نیست. کاهش صنعتی فروش و سفارشات در کشور بیش از 25 درصد در ماه مارس است.

حتی اگر وضعیت وخیم آلمان نمی باشد مراتب به عنوان ضعیف به اندازه بقیه از منطقه یورو. ایتالیا و اسپانیا باید همه ثبت نام سه ماهه اول انقباضات در حدود 5 درصد است. هلندی رشد اقتصادی 1.7%.

Germany plunges into recession with biggest slump in decade منبع: ملی آمار سازمان Eurostate از طریق بلومبرگ

این تا حدودی به دلیل آلمانی مهار اقدامات بودند در مقایسه با نور و تنها در زمان اثر در مارس 23, بعد از در کشورهای دیگر. همچنین اقتصاد را از اتکا به تولید و تجارت, بخش های که هوازدگی بحران کمی بهتر از خدمات و گردشگری صنایع است که غالب در اروپا و جنوب.

برنامه ریزی برای آلمان — به عنوان به خوبی به عنوان منطقه یورو — بسیار نامشخص است و تا حد زیادی بستگی دارد در مورد چگونگی شیوع توسعه. این منطقه بزرگترین اقتصاد در مسیر خود را برای بدترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم با کمیسیون اروپا پیش بینی کاهش در خروجی از 6.5 درصد در سال جاری.

چه بلومبرگ است اقتصاددانان می گویند...

"با فرض این محدودیت ها کاسته طور گسترده به عنوان برنامه های دولت و نور-لمسی اجتماعی فاصله اقدامات به دنبال خروجی خواهد بود 5.5% این سال است."

— جیمی عجله ارشد اروپایی اکونومیست

آلمان و وزارت اقتصاد با بیان اعتماد به نفس در روز جمعه است که این کشور در حال حاضر دیده می شود بدترین coronavirus رکود است. "بازیابی آغاز شد و با احتیاط بلند کردن اجسام از مستند در آغاز ممکن است" آن گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه. "اما این فرآیند را یک بار دیگر با توجه به ادامه کرونا بیماری همه گیر."

بانک مرکزی اروپا همچنین ارائه برخی از امید است که اقتصاد شروع به بهبود در نیمه دوم. در همان زمان سیاست گذاران از جمله بانک مرکزی معاون رئیس جمهور و رئیس اقتصاددان هشدار داده اند که سرعت و دامنه بازیابی خواهد شد بستگی دارد عمدتا در بازگشت اعتماد به نفس به مصرف کنندگان است.

در چین تولید صنعتی افزایش یافته و در ماه آوریل برای اولین بار از زمان شیوع ویروس نشان می دهد که اقتصاد شروع به جبران ضرر و زیان. در عین حال خرده فروشی گسترده خود را کاهش است.

همچنین به عنوان خوانده شده | طلسم خشک در آلمان آبجو منطقه

در آلمان, فولکس واگن AG شد مجبور به کاهش تولید در بزرگترین کارخانه اتومبیل این هفته به تدریج پس از راه اندازی مجدد خطوط مونتاژ در ماه گذشته با اشاره به ضعف تقاضای مشتری. ورزشی, ساز, Puma SE پیش بینی سه ماهه جاری به بدتر از قبل هشدار داد که این بیماری همه گیر است که خرد کردن فروش.

رستوران ها و هتل ها احتمالا نمی خواهد در ظرفیت کامل کار تا زمانی که وجود دارد هیچ واکسن یا درمانی برای coronavirus و زنجیره عرضه اختلالات معنی صادرکنندگان را به ادامه مبارزه است.

Hapag-Lloyd رئیس رولف Habben Jansen روز جمعه گفت او پیش بینی همه گیر خواهد شد که "بسیار قابل توجه اثرات در سال 2020 آغاز سه ماهه دوم." هنوز کانتینر شرکت حمل و نقل خود را حفظ 2020 درآمد پیش بینی شمارش بهبود تدریجی در اقتصاد جهانی در نیمه دوم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن