آلمان: رانندگی در سینما پررونق در میان Covid-19 محدودیت

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 2:22:31 pm یک ماشین پارک شده در یک درایو در سینما. (گتی ا

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 2:22:31 pm
Germany: Drive-in cinemas are booming amid Covid-19 restrictions یک ماشین پارک شده در یک درایو در سینما. (گتی ایماژ)

قرمز چراغهای عقب درخشش جلوتر از من تا آنجا که من می توانید ببینید که من به آرامی رشد شاخص راه من پایین وصف ناپذیر جاده در کلن در یک شنبه شب ستاره برق زده از یک پاک آسمان آبی ابر نه در چشم. هیچ کس نمی داند چه مدت سینما خواهد بود مجبور به ماندن بسته در حال حاضر, بنابراین اگر شما می خواهید برای دیدن یک فیلم در صفحه نمایش بزرگ شما باید به هاپ در ماشین خود را و سر خود را به یک درایو در سینما.

من در راه من به یک در Porz منطقه از کلن. هر عملکرد فروخته شده است و حتی در طول هفته است. پذیرش یک ساعت قبل از این فیلم شروع می شود. تقریبا 30 درایو در سینما باز کرده اند پس از آغاز بیماری همه گیر کوروناویروس در آلمان آوردن مجموع به حدود 50. هر یک بسته بندی شده است تمام وقت.

دلتنگ محل

من تا به حال قبل از هرگز شده است به یک درایو در سینما آن چیزی بود که من استفاده می شود به نوبه خود تا بینی من در.

چیزی از مد افتاده در مورد پارکینگ و صفحه نمایش است که مرا به یاد ماشین-crazy امریکا در 1950s و '60s; تصاویر از زوج ها از بوسیدن و در آغوش گرفتن به ذهن می آیند. در آن وجود دارد حدود 4000 درایو سینما در ایالات متحده و بسیاری از به طور منظم سینما در شهرستانها داخلی تا به حال نزدیک به دلیل رقابت در حومه شهر.

بنابراین وجود من بود. حداقل یک دوجین ushers پوشیدن دید بالا جلیقه و ماسک صورت به کارگردانی من را به نقطه تعیین شده در یک نوع از XXL پارکینگ. صفحه نمایش راه اندازی در لبه فضا توسط یک ساخت بتن به راحتی 40 متر گسترده است.

"بهتر است برای دریافت اینجا را در اوایل به اندازه کافی. بازدید کنندگان مجاز به انتخاب نقطه خود را. ما شروع به در وسط و سپس به پایین ردیف از سوم به دوم و سپس به سطر اول" گفت: usher لورا Siebel صدای او خفه توسط ماسک صورت. "زمانی که برای اولین بار ردیف کامل هستند ما در حرکت به عقب."

Siebel استفاده می شود به کار در نوار اسنک, اما این بسته در پی coronavirus خاموش شدن ناگهانی. ترس از ویروس قوانین تغییر کرده است و حتی در رانندگی-در.

حتی اتومبیل های پارک شده نیاز به نگه داشتن یک فاصله

"پنجره ها بهترین بسته نگه داشته" گفت: Thorsten Schiers که اجرا می شود ادکلن سینما. "ترک خودرو تنها به رفتن به حمام."

او اضافه کرد که فاصله بین اتومبیل — آنها پارک شده در سختی قابل مشاهده رمپ که کمی بالا بردن چرخ های جلو — حداقل دو متر است. Schiers به من گفت که او خوشحال است که او می تواند برای ضرر و زیان مالی ناشی از لغو بازارهای کک و بازارهای هفتگی به لطف افزایش تقاضا برای فیلم. "ما بازگشایی در مارس 3 و پس از آن بسیاری نشان می دهد که به فروش می رسد." محل نشان می دهد دو فیلم یک شب در 9:15 p. m. و 00:15 صبح

من احاطه شده توسط خانواده ها و زوج و مجرد تماشای یک جای متوسط آلمانی, کمدی. همه در همه وجود دارد 260 اتومبیل. "ما نمی تواند بیشتر به دلیل فاصله قوانین" گفت: Schiers که عینک DIY ماسک صورت.

چند دقیقه قبل از این فیلم برنامه ریزی شده بود برای شروع من در رادیو. درایو در سینما را صدا مسیر خود را فرکانسی که اعلام شده است در صفحه نمایش. سپس فیلم آغاز شده است. با همه نشستن در اتومبیل خود را, و آن را بسیار از یک رویداد اجتماعی است. اما پس از آن دوباره وجود دارد هیچ کس به شکایت زمانی که من ظهور من غیر الکلی آبجو و noisily باز یک بسته چیپس سیب زمینی و سفید munched در مطالب.

خدمات کلیسا و اجرای تئاتر

فرهنگ صحنه نیز کشف رانندگی در سینما به عنوان محل می شود. به تازگی محبوب کلن گروه به ارمغان می آورد بازی یک کنسرت در Porz درایو در. فضای خاص بود گفت: Schiers بود که به وضوح داشتن افتخار میزبانی این رویداد است.

طرفداران که معمولا رقص و تشویق نشسته cooped در اتومبیل های خود را. "هیچ کس تصور می کردند که ممکن بود" Schiers گفت:, و اضافه کرد که مخاطبان honked شاخ و دیدم چراغهای جلو به تحسین — یک کنسرت "غاز دست انداز لحظات از آغاز تا پایان."

درایو در کلن و چهار دیگر شهرستانها بخشی از فدراسیون آلمان رانندگی در سینما. یکی دیگر در میان آنها درایو سینما در اشتوتگارت-کرونوستهایم میزبانی عام خدمات کلیسا در عید پاک.

Heiko Desch یک تئاتر مدیر مختصات سوالات برای پنج رانندگی در سینما. "ما در حال تاخت و تاز" او گفت: DW. از شعر انتقاد و همایش به سخنرانی و خدمات کلیسا "هر کس می خواهد به استفاده از درایو در سینما."

مطمئن شوید برای بررسی باتری ماشین خود را

در مقایسه با سال گذشته حجم معاملات در برخی از سالن دارای چهار برابر شد و Desch اضافه کرد: با این حال که مخفف امتیاز بسته شده و در حال حاضر با دو نشان می دهد یک روز هزینه های پرسنل هستند. شهرداری باید تصمیم بگیرید که آیا به اجازه می دهد بیشتر کنسرت را به محل. "در به ارمغان می آورد کنسرت در کلن همسایه شکایت در مورد سر و صدا" Desch گفت.

ده دقیقه به فیلم قدرت باتری fizzled و فیلم بدارد. من تا به حال فکر می کردم به بسته پتو, اما من هرگز در نظر گرفته شده باتری. من تا به حال هیچ چاره ای اما برای شروع موتور و تماشای فیلم با این موتور در حال اجرا است. با عذاب وجدان من هم تعداد انگشت شماری دیگری از تراشه های از کیسه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن