آلمان ممنوعیت تک-استفاده از محصولات پلاستیکی

توسط: | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 12:54:24 pm آلمان انباشته ثبت 18.7 میلیون تن ضایعات بسته بندی در

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399
توسط: | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 12:54:24 pm
آلمان انباشته ثبت 18.7 میلیون تن ضایعات بسته بندی در سال 2017, با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط دولت فدرال سازمان محیط زیست (UBA). (فایل)

آلمانی کابینه در روز چهارشنبه به پایان فروش تک-استفاده از نی های پلاستیکی, پنبه, جوانه ها و ظروف غذا از جولای سال آینده آوردن آن را در خط با اتحادیه اروپا رهنمود در نظر گرفته شده برای کاهش میزان زباله های پلاستیکی.

این حرکت به معنی فروش تک-استفاده از کارد و چنگال و بشقاب و تکان دهنده چوب و بالون دارندگان و همچنین به عنوان پلی استایرن فنجان و جعبه ممنوع خواهد شد از تاریخ 3 ژوئیه 2021.

وزیر محیط زیست Svenja شولز گفت: تصمیم گرفته شد تا بخشی از تلاش برای حرکت به دور از یک "پرتاب-دور فرهنگ است." در واقع تا 20 درصد از زباله های جمع آوری شده در پارک و دیگر فضاهای عمومی در آلمان متشکل از تک استفاده از پلاستیک در درجه اول ظروف پلی استایرن.

"بسیاری از تک استفاده از پلاستیک محصولات اضافی و غیر استفاده پایدار از منابع" شولز گفت.

آلمان انباشته ثبت 18.7 میلیون تن ضایعات بسته بندی در سال 2017, با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط دولت فدرال سازمان محیط زیست (UBA).

پلاستیک طول می کشد چند دهه به تنزل و ذرات میکروسکوپی یافت شده در داخل و ماهی و پرندگان و دیگر حیوانات.

پلی استایرن آلودگی

در توسعه جداگانه دانشمندان در سراسر پلی استایرن در جرات کوچک خاک-خانه جانداران در قطب جنوب.

این کشف را افزایش می دهد چشم انداز که microplastics آلودگی در حال حاضر "عمیقا" وارد ترین سیاره از راه دور زمین مبتنی بر اکوسیستم.

در حالی که حضور microplastics در سراسر دریاهای جهان ناشناخته نیست به محققان این مطالعه نشان داده شده اولین نمونه از آلودگی در قطب جنوب زمینی زنجیره غذایی.

"پلاستیک بنابراین وارد شده و حتی برخی از دورافتاده ترین غذایی خاک مرشد در این سیاره با خطرات بالقوه برای تمام موجودات زنده و اکوسیستم" نویسندگان این مطالعه گفت: پس از یافته های خود را منتشر شده در مجله Biology Letters.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن