جورج فلوید مراسم تشییع جنازه برگزار می شود در هوستون

توسط: PTI | هوستون | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 10:23:27 am مرگ او باعث شده در سراسر کشور تظاهر

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: PTI | هوستون | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 10:23:27 am
George Floyd's funeral to be held in Houston مرگ او باعث شده در سراسر کشور تظاهرات. (AP Photo/Julio کورتز)

جورج فلوید 46-سال-پیرمرد که خونسرد قتل در دست یک افسر پلیس را برانگیخته تظاهرات در سراسر آمریکا خواهد بود گذاشته و به استراحت در زادگاه خود هوستون پس از یک ملاقات در مینیاپولیس.

هوستون شهردار سیلوستر ترنر اعلام برنامه های مراسم تشییع جنازه در روز شنبه وجود اینکه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتر در مورد که در آن برگزار خواهد شد. شهردار اخبار شکست را به عنوان بخشی از یک بزرگتر درخواست برای صلح میان یک آخر هفته که در آن هوستون پلیس بازداشت صدها نفر از معترضان.

"این است که خانه ما. این همان شهر است که جورج فلوید بزرگ شده و بدن او خواهد شد بازگشت به این شهر است. به شهر خود" ترنر گفت. فلوید درگذشت در مینیاپولیس در روز دوشنبه پس از یک افسر پلیس سفید دوخته و او را به زمین. فیلم نشان داد که افسر زانو در Floyd گردن به او gasped به نفس.

مرگ او باعث شده در سراسر کشور تظاهرات. افسر درک چوین اخراج شده و روز جمعه بازداشت شد و به اتهام سوم-قتل عمد و غيرعمد مقامات گفت.

متولد در کارولینای شمالی فلوید مطرح شد در هوستون و ایستاده بود به عنوان یک ستاره ورزشکار در جک یاتس دبیرستان در قسمت جنوب شرقی این شهر است. او به مینیاپولیس در سال 2014 است اما بسیاری از خانواده اش از جمله دو دختر خود را هنوز هم در هوستون.

هوستون اداره پلیس ارشد هنر اکودو به دنبال افتخار فلوید دادن به تشییع جنازه او یک پلیس اسکورت. "به ما که افتخار" اکودو گفت: در طول یک تظاهرات در روز یکشنبه. این بخش را با استفاده از سطح بالایی از امنیت برای حمل و نقل فلوید بدن, قابل مقایسه با زمانی که یک افسر می میرد در خط وظیفه رئیس گفت که او را با ارائه جزئیات بیشتر در یک رالی گزارش برنامه ریزی شده برای روز شنبه, ژوئن 2 که در آن معترضین را در ماه مارس به شهرستان سالن.

مقدمات مراسم تشییع جنازه هنوز در حال برنامه ریزی گفت: مسئولان در فورت خم یادبود برنامه ریزی مرکز در Rosharon. آن نوشته شده یک بروشور در Facebook با یک عکس از فلوید بیان مقدمات مراسم تشییع جنازه آینده هستند. جزئیات تشییع جنازه آن را منتشر نکرده اند.

فلوید خانواده و وکلای هنوز به تایید مقدمات مراسم تشییع جنازه. خانواده خواسته است برای صلح در افتخار فلوید که بدن در حال آمدن به خانه فردا. تظاهرات در برابر فلوید مرگ جای گرفته اند در سراسر کشور و یک اعتراض که در رفت و نزدیک به 11 ساعت درگیر صدها نفر از مردم با تجمع در مرکز شهر هوستون به تقاضای عدالت برای Floyd.

نزدیک به 200 نفر دستگیر شدند در این تجمع است. بسیاری از کسانی که شارژ خواهد شد با مانع در جاده و با توجه به هوستون اداره پلیس. هشت هوستون افسران پلیس دچار جراحات جزئی در طول اعتراض و 16 پلیس وسایل نقلیه آسیب دیده بودند.

در همین حال فرماندار گرگ ابوت اعلام وضعیت فاجعه برای تمام شهرستانهای تگزاس زیر چندین تظاهرات در شهرهای سراسر تگزاس بیش از مرگ فلوید. در این بیانیه فرماندار توانایی تعیین ماموران فدرال به عنوان تگزاس افسران صلح.

"هر تگزاس و هر آمریکایی حق اعتراض و تشویق همه تگزاسی به ورزش اول خود را اصلاح حقوق. اما خشونت علیه دیگران و تخریب اموال غیر قابل قبول است و معکوس" گفت: ابوت.

"به تظاهرات تبدیل شده خشونت آمیز در مناطق مختلف در سراسر کشور بسیار مهم است که ما در حفظ نظم و رعایت ایمنی عمومی و محافظت در برابر صدمه به اموال و یا از دست دادن. با اجازه اضافی ماموران فدرال به عنوان تگزاس صلح افسران ما کمک خواهد کرد که حفاظت از امنیت مردم در حالی که اطمینان حاصل کرد که اعتراض صلح آمیز را می توانید در ادامه به صدایشان شنیده شود," او گفت:.

ابوت کاهش سرعت می آید کمتر از یک روز پس از فعال تگزاس گارد ملی مستقر شده و منابع دولتی به شهرهای هوستون و دالاس سن آنتونیو و آستین به منظور حفظ امنیت عمومی.

ابوت ارسال بیش از 1500 نفر از افسران وزارت امنیت عمومی تگزاس برای کمک به پلیس محلی بخش است. در بیانیه ای گفت: منابع اضافی خواهد بود ارائه شده به عنوان مورد نیاز است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب