جورج فلوید کشتار: بیش از 1400 دستگیر حکومت تحمیل بیشتر سربازان مستقر به عنوان تشدید اعتراضات در سراسر آمریکا

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 1:30:21 pm یک معترض حمل پرچم ایال

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 1:30:21 pm
Explained: Why George Floyd’s death has sparked violent protests in the US یک معترض حمل پرچم ایالات متحده صعودی نشانه ای از ناراحتی در کنار یک ساختمان در حال سوختن پنج شنبه, 28 مه سال 2020 در مینیاپولیس. تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس دوشنبه, شکست در مینیاپولیس برای سومین شب متوالی. (AP Photo/Julio کورتز)

به اعتراضات گسترده علیه قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسر پلیس همچنان به گسترش در سراسر ایالات متحده برای پنجمین روز متوالی حداقل 25 شهرستانها در سراسر 16 ایالت آمریکا را به اعمال حکومت. بازداشت نزدیک به 1400 نفر در 17 شهر AP گزارش روز یکشنبه. بیش از 500 از این بازداشت شده بودند لس آنجلس که در آن یک وضعیت اضطراری اعلام شده است.

بخوانید| جورج فلوید کشتار: وسایل نقلیه پلیس رم به معترضان در نیویورک

دو روز پس از دستگیری مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین که دیده می شد در یک ویدیو سنجاق کردن 46 ساله آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید با زانو خود را و خفه کننده او در حالی که او در بازداشت پلیس, خشونت و تخریب ادامه داد: در سراسر ایالات متحده است.

پس از انبوه خشم عمومی را تشدید کرد به شورش و غارت حکومت تحمیل شده بود در شهرستانها در سراسر ایالات متحده — از جمله آتلانتا, سیاتل, لوس آنجلس, شیکاگو, فیلادلفیا, کلمب و مینیاپولیس, در میان دیگران. فرمانداران ایالت مینه سوتا, گرجستان, اوهایو, واشنگتن و کنتاکی را بسیج خود را به دولت ملی نگهبانان برای بازگرداندن نظم CNBC گزارش شده است.

جزئیات| توضیح داد: چرا جورج فلوید مرگ برانگیخته خشونت در آمریکا

معترضان که با هجوم به خیابان مینیاپولیس برای پنجمین شب متوالی زیر فلوید مرگ ملاقات با تهاجمی تر پاسخ از شهرها در اجرای قانون مقامات به گزارش نیویورک تایمز در روز یکشنبه. پلیس شروع به دستگیری تظاهرکنندگان و شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی به زودی پس از شهرها 8 بعد از ظهر حکومت نظامی اثر صورت گرفت.

بیش از 4,100 شهروند-سربازان و سربازان مستقر شده اند در مینه سوتا و 10,800 از اعضای گارد ملی انتظار می رود برای پیوستن به سرکوب خشونت آمیز معترضین MN گارد ملی اعلام کرد در یک صدای جیر جیر.

جزئیات| توضیح داد: گارد ملی فعال به درگیری میان جورج فلوید مرگ

در واشنگتن معترضان با پلیس درگیر شدند مجموعه, آتش سوزی و تخریب ساختمان در نزدیکی کاخ سفید است. ستایش رفتار مقامات سرویس مخفی که شامل خشونت در خارج از کاخ سفید رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت: "آنها اجازه دهید که "معترضان" scream & بیهوده گویی تا آنجا که آنها می خواستند اما هر زمان که کسی....بیش از حد شاد و خرم و یا خارج از خط آنها را به سرعت پایین آمده و بر آنها سخت نمی دانستم چه ضربه آنها را."

در دیترویت 19 ساله که گفته می شود کشته ناشناخته مشکوک که باز آتش در یک گروه از تظاهرکنندگان. تیرانداز به سرعت از صحنه گریخت در حالی که قربانی گرفته شده بود به نزدیک ترین بیمارستان که در آن او مرده.

معترضان در شیکاگو و نیویورک شهرستان جمع آوری شده در خارج از مغلوب ساختن پیشی جستن برج ساختمان در هر دو شهرستانها در اعتراض به خشونت پلیس. به عنوان بسیاری از هفت نفر دستگیر شدند در خارج از مغلوب ساختن پیشی جستن برج در منهتن به عنوان معترضان مسدود ترافیک با پر کردن خیابان ها با توجه به گزارش نیویورک تایمز. چندین وسایل نقلیه پلیس بودند با اسپری و تخریب و مقامات پلیس مورد حمله قرار گرفتند در شیکاگو به عنوان در هر گزارش.

کارشناسان بهداشت و درمان ترس موج جدیدی از COVID-19 موارد به عنوان هزاران نفر از معترضین دست انداختن اجتماعی فاصله دستورالعمل در ایالات متحده است که با ثبت بیشترین تعداد از موارد در جهان است. بیش از 1.7 میلیون coronavirus موارد ثبت شده در ایالات متحده در حالی که بیش از 100 ، 000 مردم باید در برابر این ویروس در کشور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن