بازی و ماهی بخش شیلات رئیس سهام افکار در داکوتای شمالی فرصت های ماهیگیری

او به تازگی به اشتراک گذاشته شده برخی از بینش در ماه مارس-آوریل سال 2020 داکوتای شمالی در خارج از منزل مجله. د

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

او به تازگی به اشتراک گذاشته شده برخی از بینش در ماه مارس-آوریل سال 2020 داکوتای شمالی در خارج از منزل مجله. در اینجا یک نسخه فشرده از قدرت مقاله:

"در حالی که" کیفیت زندگی " فاقد یک تعریف روشن ترین مردم باید تفسیر خود را از آنچه در آن به معنی. صرف نظر از آنچه اندازه گیری استفاده می شود اهالی داکوتای شمالی تمایل به شاد بودن و outdoorsy.

"من مدت طولانی است که پر برکت احاطه شده توسط خانواده فوق العاده و دوستان خوب. در ضمن من یکی از تنها چند ده نفر در کشور هستند که شانس پوشیدن دو کلاه – یکی به عنوان شیلات زیست شناس مشغول به کار در داکوتای شمالی و دیگر به عنوان یک مشتاق داکوتای شمالی ماهی گیر.

"با توجه به میزان متفاوت ماهیگیری در آبهای سراسر داکوتای شمالی همراه با ماهیت پویا از مدیریت کشور ما شیلات هر دو روزمره چالش ها و پاداش های بسیاری هستند. و teaming با کارکنان و ماهیگیری عمومی برای رسیدگی به این چالش ها منجر به یک لیست طولانی از موفقیت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"شاید مهم برای موفقیت در مدیریت شیلات این است که به یک نقطه شروع است. از آنجایی که من زندگی می کردند/از طریق کار در شرایط خشکسالی از اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 من شاهد تغییرات چشمگیر در داکوتای شمالی زمین و waterscape ابتدا در سال 1993.

"در گذشته 20 به علاوه ما از طریق زندگی می کردند زمانی که رطوبت شده است بیش از حد و در نتیجه بیش از 400 fishable آب بدن.

"خوشبختانه ما در یک وضعیت که در آن مالکان دوستانه به ماهیگیری. دسترسی عمومی موافقت نامه با این مالکان اجازه داده اند ما را به طور کامل توسعه بالقوه بسیاری از ماهیگیری در دریاچه ها. ما باید تعداد زیادی از مالکان در سراسر کشور است که به ارائه تا به یک هکتار از زمین بدون پرداخت هزینه به طوری که رمپ قایق و دیگر امکانات می توان توسعه یافته است.

"من به بازدید بیشتر از 400 دریاچه های سراسر کشور سفر صدها نفر از هزاران مایل در داکوتای شمالی graveled backroads است و حتی برچسب گذاشته شده توسط در امتداد طول سال با ما شیلات خدمه دست زدن و حال کردن در هر یک از 2 ، 000 مایل از رودخانه میسوری سیستم خط ساحلی.

"در این دوره از ماهیگیری سال من نه تنها ماهی برای, اما به طور معمول گرفتن آنچه من به دنبال – به طور کلی انواع مختلف اردک ماهی سوف زرد و شمال ماهی. و من می دانم که کیفیت فرصت های فراوان برای گونه های دیگر از جمله smallmouth باس crappie, bluegill و ماهی قزل آلا. من به طور معمول ماهی حدود ده های مختلف آب در یک سال و من تقریبا همیشه می توانید پیدا کردن تنهایی در حالی که صید ماهی در صورتی که چیکار میکنم.

"من درک این واقعیت است که من می توانم ماهی در اکثر, هر آب در دولت بدون توجه به این فصل است. و هزینه از من مجوز ماهیگیری فراهم می کند که این امتیاز کمتر از $20.

"بسیاری از کيفيت زندگی (یا مشابه) شاخص های توسعه داده شده با استفاده از آمار متفاوت اما یکی ثابت شامل بسیاری است که برخی از اندازه گیری از محیط زیست طبیعی ما در آن ساکن است. در مورد من دسترسی به فرصت های ماهیگیری مرکزی به کیفیت زندگی و من برای همیشه سپاسگزار برای آنچه در داکوتای شمالی ارائه کرده است."

Leier است توسعه زیست شناس برای North Dakota Game and Fish بخش. او را در رسیدن به dleier@nd.gov.

Doug Leier

داگ Leier




tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب