جمعه کیسه مراسلات پستی: باید سیاه و سفید زندگی می کند موضوع جلسه شده باز ؟ این روند دموکراتیک ذاتا نژاد پرست? در حال تهمت حامیان ترس برای جلوگیری از دست زدن? چه کسی باید پرداخت برای اعتراض به هزینه ؟

برنامه های بزرگ برای این آخر هفته ؟ من خانواده کوچک من, در کمپینگ ماجراجویی به دریاچه Metigoshe پارک ایالتی. آ

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399

برنامه های بزرگ برای این آخر هفته ؟ من خانواده کوچک من, در کمپینگ ماجراجویی به دریاچه Metigoshe پارک ایالتی. آیا شما یکی از بازدید داکوتای شمالی پارک دولت اخیرا ؟ شما باید. آنها فوق العاده است.

هیچ کیسه مراسلات پستی ستون در هفته گذشته و بسیاری از شما متوجه. من برای آن عذرخواهی می کنیم. این یک هفته پر مشغله و من فقط زمان نداشته. که اتفاق می افتد از زمان به زمان اما به من اعتماد کن من خواندن همه چیز شما ارسال.

اگر شما می خواهید برای ارسال چیزی ارسال آن به rport@forumcomm.com. مثل همیشه ارسالی ممکن است ویرایش شده برای وضوح و یا اختصار.

جیسون می پرسد: من خوشحالم که شنیدن این که همه چیز در حال تبدیل شدن بیشتر مثبت, اما وجود دارد برخی از نوع "باز کردن جلسات" قانون که درخواست چیزی شبیه به این ؟

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

جیسون با اشاره به دیدار اخیر بین رهبران در زندگی مهم جنبش و شهر فارگو مقامات به عنوان گزارش شده توسط مت هنسون. درهای بسته برای بحث و گفتگو. رهبران یکی فارگو جنبش حضور نداشتند زیرا آنها نمی مانند راه این جلسه برنامه ریزی شده بود. وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس از شکاف بین آنها و بزرگتر BLM جنبش (به عنوان کسی که آن را انجام داده در گذشته من می توانم به شما بگویم که مردمی سازماندهی سخت است).

به جیسون نقطه, من باور نمی وجود دارد هر گونه نیاز است که این دیدار باز شود. دفتر دادستان کل تعریف یک جلسه موضوع را به شفافیت قانون به عنوان "هر گونه تجمع از رسیدن به حد نصاب از اعضای بدن حاکم از یک نهاد عمومی در مورد کسب و کار عمومی." این جلسه با پل بود, عمومی, کسب و کار, اما من فکر نمی کنم وجود دارد رسیدن به حد نصاب از هر حاکم بر بدن وجود دارد. اگر بیشتر اعضای گفتن فارگو شهر در کمیسیون وجود دارد که ممکن است تشکیل یک حد نصاب. من نمی باید تکمیل فهرست شرکت کنندگان اما من باور نمی وجود دارد رسیدن به حد نصاب.

چیز زیادی در مورد داکوتای شمالی باز کردن پرونده و یا باز کردن جلسات قانون است اگر شما فکر می کنم که کسی در حال انجام کاری اشتباه است و هر کسی می تواند درخواست نظر در این موضوع از دفتر دادستان کل است. من این کار را انجام به طور معمول. در واقع من باید شکایت انتظار در برابر شهر فارگو. برای شروع در تماس با A. G. s و توصیف چه خبر است. در تجربه من به آنها بسیار مفید است.

فراتر از الزام قانونی, چرا نباید این جلسه شده باز ؟ من درک می کنم تمایل به خارج شدن از کانون توجه خبرنگاران و افکار عمومی برای یک کاندید بحث است اما اگر ما انتخاب رهبران و خدمتگزاران مردم می رویم به بحث در مورد سیاست مطالبات این بسیار مهم جنبش اعتراضی چرا باید آن را نمی شود انجام می شود در نور خورشید که در آن ما می توانیم تمام مشاهده?

تیم می نویسد: در ستون "اول آنها را برای Confederates و سپس آنها را برای تدی روزولت" مانند برخی از روزنامه نگاران و شما در غفلت به تاکید بسیار بالاتر درصد از تظاهرات مسالمت آمیز شناسایی سیستمیک نژادپرستی در ایالات متحده آمریکا است. شما همچنین اظهار داشت که "...مجسمه (متفق مرتبط) بودند برای ترین بخش بنا از طریق یک فرایند دموکراتیک." شما را فراموش کرده به ذکر است که اصطلاح "روند دموکراتیک" بود/همان سیستمیک نژادپرستانه و غیر فراگیر فرایند است که هنوز هم وجود دارد بسیاری از مکان های امروز است.

من خیلی سخت کار می کرد به تأمل در نوشتن است که خشونت در زندگی مهم/جورج فلوید تظاهرات به عنوان نگران کننده مشترک به عنوان آن را باید تعریف کنیم که جنبش است. بسیاری از تظاهرکنندگان به عنوان تیم اشاره مسالمت آمیز است. بیش از حد بزرگ یک جناح شده است خشونت ،

به عنوان برای این روند اگر تیم مناسب است, چه می خواهیم بکنیم ؟ اگر آن را نژادپرستانه در گذشته و آن را نژادپرستانه و امروز ما می رویم به اداره می شود هر کس می تواند به جمع آوری بزرگترین اراذل و اوباش به این دلیل که سیستم نمی توان اعتماد کرد ؟

من اعتقاد ندارم که. ما باید یک سیستم است. ما باید یک راه را به گرد هم می آیند و حل و فصل چموش اجتماعی و مسائل سیاسی جامعه ما با آن روبروست. در صورتی که فرایند ناقص است و سپس اجازه دهید به رفع معایب و نه توسل به اراذل و اوباش عدالت (که توسط راه است نه عدالت در همه).

اما نژادپرستانه یا غیر فراگیر نهادهای دموکراتیک ما مانند دولت های محلی بوده است در گذشته آنها قطعا بهتر امروز در سال 2020 و در این خصوص رتبه مرتب سازی بر اساس جهل به نشان می دهد در غیر این صورت. هر چه مشکلاتی ممکن است باقی بماند و اجازه کار در پرداختن به آن به جای تبدیل همه چیز به چنگال-و-مشعل جمعیت.

تری می نویسد: با اشاره به ژوئن 14 ستون "ترس برای جلوگیری از کف زدن": من می توانم اضافه کردن به لیست خود را تمام Trumpsters که می ترسند به انتقاد از او (از جمله ما سه کنگره) و علامت گذاری در قدم اهسته با بمب افکن, خودخواه جنسیتی جعلی اخبار portrayer دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

ستون من بود در مورد زانو حرکت تند و سریع واکنش به اغلب خشونت آمیز تظاهرات تشنج در کشور ما در هفته های اخیر و چگونه اغلب آنها انگیزه ترس است. چرا همه از غول شرکت های بزرگ مانند آمازون و گوگل را به محلی ناخن سالن سقوط بیش از همه خود را به یک موقعیت سیاسی در تظاهرات? چرا که آنها می ترسند. که چگونه شما را در ساخت و ماندگاری جنبش سیاسی. شما ممکن است قادر به حرکت ضرب المثلی سوزن با ترس در کوتاه مدت اما در دیگر جدول زمانی شما در حال رفتن به دریافت بیشتر تنفر از همکاری است.

در سیاست های برنده با انتخاب بهتر است از نیروی. متقاعد کردن مخالفان خود را و شما خودتان را با متحدان. آنها صدمه دیده است و یا آنها را به ترس و شما باید دشمنان است.

و بله این درست است که بسیاری از جمهوری خواهان در مغلوب ساختن پیشی جستن عصر. بسیاری در ایران با دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان انسانهای غارنشین او است. آنها از ترس به صحبت می کنند چرا که این امر آنها را کسب شدید تمسخر و تحقیر و تمسخر رئیس جمهور و بسیار فعال سیاسی پایه همین دلیل است که Trumpism است به احتمال زیاد به یک مد زودگذر برای عربستان به عنوان مخالف به نوعی از میراث ماندگار که رهبران گذشته مانند رونالد ریگان ساخته شده است.

براد می نویسد: این گزارش آمد در مورد هزینه های (فارگو Black Lives Matter) تظاهرات. در اینجا سوال من این است. یکی از اولین ضد شورش و گارد ملی. دوم من از حضور پلیس از جمله گارد ملی به عنوان یک اقدام پیشگیرانه بنابراین هزینه های گران قیمت بودند. اما یک سوم آخر این هفته نباید هزینه این شهرستان بسیار در همه -- هیچ گارد ملی. من شمارش شش افسر پلیس (از ویدیو آنلاین) برای راهپیمایی در روز شنبه و تنها چند برای جمعه. همچنین زمان کوتاه بود شاید سه تا چهار ساعت در هر روز. و اگر آنها شامل شهرستان پرداخت از واکنش افراطی به نام یک وضعیت اضطراری برای جمعه که تعداد عادلانه به سرزنش در اعتراض ، من امیدوارم که هزینه های آن مورد بررسی قرار گرفته و گزارش شده به دلیل دو تظاهرات بودند استثنا و نه قاعده.

براد با اشاره به دیو اولسون گزارش در مورد هزینه های منطقه ای منابع مورد استفاده اخیر Black Lives Matter تظاهرات. آنها ناچیز اینکه چگونه این هزینه ها محاسبه می شود مهم است. مثلا من فکر نمی کنم آن را عادلانه به نسبت هزینه های غرق شده همه چیز ما را برای پرداخت به هر حال مانند افسر حقوق به تظاهرات. اگر اضافه کاری رخ داده است به دلیل اعتراضات پس از آن خوب تعداد آن, اما ما نمی رفتن و استخدام جدید پلیس فقط برای تظاهرات. ما خواهد پرداخت شده است آنها را به هر حال.

فراتر از آن, در حالی که من از صحبت کردن در مورد این هزینه ها از نظر شفافیت آنها اغلب تبدیل به سیاسی فوتبال. به یاد داشته باشید زمانی که فارگو شهردار Tim Mahoney که قرار بود پس از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین برای این شهر هزینه های اطراف خود را تا سال 2018 تجمع ؟ من فکر کردم که یک زمخت مانور سیاسی همه بیشتر به خاطر Mahoney نکرده جوانه زدن در مورد به دنبال مشابه بازپرداخت از پل شد.

من حدس می زنم برخی از تجمعات سیاسی هستند برابر بیشتر از دیگران است ؟

ملت ما نه تنها محافظت از تجمع مسالمت آمیز و آزادی بیان به دلایل زیبایی. کسانی که همه چیز لازم برای تشکیل دولت به کار می کنند. تا آنجا که به من مربوط می شود به هزینه های دولت در ارتباط با تسهیل این حوادث باید منتقله توسط مالیات دهندگان و احساسات ما در مورد هزینه های آن نباید لولا در نظر ما از فعالیت های سیاسی در سوال.

این که آیا آن یک تظاهرات سازماندهی شده توسط یک انتخابات ریاست جمهوری ما یک قیام مردمی مانند پل تظاهرات و یا جنبش حزب چای محلی ما, دولت و حتی دولت ملی باید تسهیل و از جمله ارائه اجرای قانون حضور به خاطر امنیت عمومی.

این یک نکته است که اگر همه چیز به خشونت کشیده شد. من همه برای برگزاری کسانی که مسئول و یا مرتکب یک غیر قانونی مجمع در قبال هزینه ها و خسارت.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن