فرانسه اوایل COVID-19 مورد نگه دارید ممکن است سرنخ به همه گیر را شروع

توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 4:43:06 pm فایل - در این عکس مورخ دوشنبه, مه 4

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 4:43:06 pm
France coronavirus news, France first coronavirus patient, Covid-19 France, France Coronavirus patient, France Paris Coronavirus news, Covid-19 France, indian express world news فایل - در این عکس مورخ دوشنبه, مه 4 سال 2020 یک مجسمه می پوشد یک ماسک همراه Trocadero مربع نزدیک به برج ایفل در پاریس. (فایل)

یک مطالعه توسط دانشمندان فرانسوی نشان می دهد که یک مرد آلوده شده با COVID-19 اوایل دسامبر. 27 نزدیک به یک ماه قبل از فرانسه تایید آن موارد می تواند مهم در ارزیابی هنگامی که و که در آن کروناویروس جدید پدید آمده و به گفته کارشناسان در روز سه شنبه.

محققان فرانسوی به رهبری ایو کوهن رئیس احیا در Avicenne و ژان Verdier بیمارستان مجددا نمونه از 24 بیماران درمان شده در دسامبر و ژانویه که تا به حال آزمایش منفی برای آنفولانزا قبل از COVID-19 توسعه یافته به یک بیماری همه گیر.

نتایج منتشر شده در مجله بین المللی از عوامل ضد میکروبی نشان داد که یک بیمار – 42-سال-مرد متولد الجزایر بود که در فرانسه زندگی می کردند برای سال های بسیاری کار کرده و به عنوان یک ماهی فروش – آلوده شد با COVID-19 "یک ماه قبل از اولین موارد گزارش شده در کشور ما" گفتند.

سازمان جهانی بهداشت گفت: نتایج حاصل شد "تعجب آور نیست".

"آن را نیز ممکن است وجود دارد زود تر موارد یافت می شود" که سخنگوی مسیحی Lindmeier گفت: U. N. مطبوعاتی در ژنو است. او را تشویق دیگر کشورها برای بررسی سوابق موارد در اواخر سال 2019 گفت: این امر به جهان جدید "و تصویر واضح تر" از وقوع.

یک مرد چک تلفن خود را با حلقه های پلاستیکی بر روی زمین نشان می دهد که در آن برای ایستادن به احترام اجتماعی فاصله در Gare du Nord ایستگاه قطار در پاریس روز شنبه, آوریل 4 سال 2020 است. (AP)

کارشناسان مستقل گفت: یافته های بیشتر مورد نیاز بررسی است.

"این غیر ممکن نیست که آن را زود اما شواهد قطعی نیست به هر وسیله" جاناتان توپ, استاد مولکولی ویروس شناسی در بریتانیا دانشگاه ناتینگهام.

استفان گریفین یک کارشناس در دانشگاه لیدز' موسسه تحقیقات پزشکی گفت: آن را "یک برنامه به طور بالقوه مهم پیدا کردن" و افزود: "ما باید محتاط است که در تفسیر این یافته ها."

نظر | چرا کار یک نویسنده در فرانسه از دیگر دوران اعتصاب وتر با ما در حال حاضر مخمصه

کوهن گفت: شبکه های تلویزیونی در روز دوشنبه آن را خیلی زود به می دانم که اگر بیمار که در آخرین سفر خود به الجزایر شده بود در ماه اوت سال 2019 شد فرانسه را "بیمار صفر"است.

اما "شناسایی اولین آلوده بیمار از اپیدمیولوژیک بهره به عنوان آن را به طور چشمگیری تغییر دانش ما در مورد SARS-COV-2 (جدید coronavirus) و آن در کشور" او و با همکاری محققان نوشت: در این مقاله جزئیات یافته های خود را.

به گفته آنها عدم وجود یک لینک با چین و عدم سفر اخیر "نشان می دهد که این بیماری گسترش در حال حاضر در میان جمعیت فرانسه در پایان ماه دسامبر 2019".

فرانسه که در آن تقریبا 25000 نفر فوت کرده اند از COVID-19 پس از مارس 1, تایید آن سه مورد در Jan. 24 از جمله دو نفر در پاریس و دیگری در جنوب غربی شهر بوردو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن