خارجی آموزش دیده پزشکان بکر منابع در مبارزه با بیماری همه گیر

بخشی از منطق برای چنین موانع است و اهمیت حیاتی در کانادا تجربه و نیاز برای پزشکی حرفه ای برای دیدار با استاندا

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

بخشی از منطق برای چنین موانع است و اهمیت حیاتی در کانادا تجربه و نیاز برای پزشکی حرفه ای برای دیدار با استانداردهای کانادا. الزامات مورد نیاز برای تجربه اقامت در کانادا همراه با تعداد محدودی از نقاط که اساسا نیروهای بسیاری از پزشکان به بیش از شروع با وجود داشتن بالقوه دهه تجربه زیر کمربند خود را. حتی کانادا-آموزش دانشجویان پزشکی می تواند در تلاش برای پیدا کردن سرمایه گذاری, اما برای بین المللی آموزش پزشکان آن است که حتی سخت تر است. در 2019 در کانادا اقامت مطابق با سرویس گزارش شده است که از 1,758 بین المللی پزشکی فارغ التحصیلان 1,360 نمی شد و همسان با اقامت دادن. و حتی اگر در سطح بین المللی آموزش دیده پزشکان دریافت یک نقطه آنها اغلب بیکار و پشتیبانی نشده و منجر به مالی و مشکلات عاطفی.

به عنوان کارشناسان خارجی رنج کشیده در سیستم نیاز به پزشکان همچنان بزرگ است. بسیاری از موسسات اشاره کرد کانادا می افتد در پشت اکثر کشورهای OECD وقتی که می آید به پزشکان سرانه. با توجه به بانک جهانی کانادا تنها 2.6 پزشکان برای هر 1000 نفر. ایتالیا که تا همین اواخر بود که کانون همه گیر در حدود 50 درصد بیشتر از سرانه.

بحران و فرصت

این COVID-19 بحران موجب شده است برخی از طرح های امیدوار کننده به این اهرم بکر استعداد استخر به آدرس بسیار زیاد نیاز است. ایتالیا و انگلستان و برخی از کشورهای آمریکا باید کاسته مورد نیاز برای تحصیلات بین المللی پزشکان و تازه کار, پزشکی, فارغ التحصیلان برای کمک به ملی COVID-19 تلاش. برای مثال در نیوجرسی مقامات موقت اعطا مجوز به پزشکان ساکن در کشور جایگاه خوبی در کشورهای خارجی است. در نیویورک بین المللی آموزش پزشکی فارغ التحصیلان در حال حاضر مجاز به درمان بیماران پس از یک سال اقامت در مقایسه با به طور منظم مورد نیاز از سه سال است.

برخی پزشکی صدور مجوز در کانادا در حال در نظر گرفتن مراحل مشابه. مثلا در انتاریو بین المللی پزشکی فارغ التحصیلان که گذشت امتحانات خود را در کانادا می توانید درخواست برای 30 روز پزشکی ایران ، کالج پزشکان و جراحان از بریتیش کلمبیا دارای نوشته های جدید برای اصلاح آیین نامه اجرایی استان در بهداشت حرفه ای عمل می کنند بنابراین بین المللی پزشکی فارغ التحصیلان می توانید درخواست برای نظارت کاردانی پزشک مجوز اجازه می دهد آنها را به کار تحت نظارت پزشک.

این تلاش برای کاهش موانع ورود به نشان می دهد وعده به عنوان یک راه حل فوری بحران بهداشتی. اما همه گیر و همچنین ارائه یک فرصت بسیار مهم برای این اهرم در سطح جهان تحصیل استعداد استخر بیش از مدت طولانی. کانادا جمعیت پیری است و بیشتر مراقبت های بهداشتی ارائه شده در خارج از بيمارستان بنابراین ما ادامه خواهد داد به نیاز بیشتر متخصصان سلامت در جامعه است. بسیاری از کانادایی ها نیز پیدا کردن آن به چالش کشیدن برای پیدا کردن یک پزشک که درک خود را از زبان مادری و فرهنگی; بین المللی آموزش پزشکی حرفه ای می تواند کمک پلاگین کسانی که عدالت در سلامت شکاف.

ما نیاز فدرال رهبری در طول این بحران برای اطمینان از وجود هماهنگی در تمام حوزه های قضایی برای رسیدن به وضوح برای بین المللی آموزش پزشکان. کانادا باید چندین گزینه در نظر بگیرید برای رسیدن به این هدف:

  • اتخاذ راه حل های پیشنهاد شده توسط, Ontario شورای سازمان های خدمت مهاجران تورنتو منطقه مهاجر شورای اشتغال و جهان خدمات آموزش و پرورش به استخدام آموزش و اعزام بین المللی آموزش پزشکان برای حمایت از ما سیستم مراقبت های بهداشتی در طول این زمان اضطراری است.
  • به طور خودکار اعطای پزشکان که ارائه گواهینامه موقت در طول همه گیر توانایی برای تمرین به ظرفیت کامل خود را پس از آن.
  • افزایش تعداد اقامت فضاهای بین المللی آموزش پزشکان.
  • هنگامی که این بیماری همه گیر عبور فدرال-استان-ارضی کار گروه باید به منظور بررسی این موضوع عمیق تر و ساخت پان-کانادا اجماع. یکی از اولین وظایف محول شده به این نهاد باید برای ایجاد یک ساده اعتباربخشی روند در سراسر کشور است.

بیش از گذشته چند سال دیده ایم سفارشات مختلف از دولت, موسسات دانشگاهی و حکومت خود حرفه پزشکی با هم کار کنند برای ایجاد برخی از پیشرفت هایی مانند سرمایه گذاری در پل زدن برنامه ها و سرمایه گذاری بین المللی برای آموزش پزشکان. این مفید شروع اما بیشتر باید انجام شود. COVID-19 فرصتی برای سرعت بخشیدن به بسیاری از برنامه خوب و سیاست ایده هایی که در حال حاضر مورد بحث قرار گرفته و یا معرفی شده در راه است که بیش از حد محدود است. در حال حاضر زمان برای ایجاد و توسعه پایدار به کمک ما سیستم مراقبت های بهداشتی بین المللی آموزش پزشکی حرفه ای و کانادایی ها نیاز به مراقبت های بهداشتی.

این مقاله در اصل منتشر شد با اولین سیاست پاسخ در تاریخ 1 مه سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب