فرانسه: دست زدن به سوء استفاده از قدرت در coronavirus اپیدمی

پلیس فرانسه ممنوع شده است با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای بررسی عمومی در طول coronavirus بیماری همه

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

پلیس فرانسه ممنوع شده است با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای بررسی عمومی در طول coronavirus بیماری همه گیر. این ممنوعیت اعمال خواهد شد تا مناسب وجود دارد پایه و اساس قانونی برای استقرار خود یا تا زمانی که آنها را با اقتباس شده است به طوری که افراد در حال فیلم برداری نمی تواند شناسایی شود و این کشور بالاترین دادگاه Conseil d ' نافرجام تصمیم گرفته است.

فرانسه حقوق بشر لیگ اعلام این خبر در چهار شنبه 18 مارس گفت: آن را یک " پیروزی واقعی ". در آن زمان مورد Conseil پس از آن تلاش برای استفاده ممنوع رد شد توسط دادگاه بدوی.

برخی از بیست و هواپیماهای بدون سرنشین استفاده شده است توسط پلیس در پاریس طی هفته های اخیر تحت کنترل مقر پلیس که سر بخشدار Didier Lallement است بحث "نظم و قانون" disciplinarian پیش نویس در توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی در اوایل سال 2019 به اجرا پلیس در پایتخت در طول Gilets jaunes تظاهرات. او در حال حاضر به طور رسمی عذر خواهی برای داشتن گفت: در اوایل مارس است که کسانی که در بیمارستان احیا بخش شد افرادی که تا به حال سرپیچی از قوانین مستند.

Conseil d ' نافرجام است که بالاترین دادگاه اداری در جمهوری فرانسه با مسئولیت چک کردن قوانین به آنها پیشنهاد شده در مجلس بلکه از شنیدن شکایات مردم در مورد سوء استفاده از قدرت توسط مقامات دولتی. چند مورد به خود گرفته اند و آن را بر سر راه این بیماری همه گیر شده است به کار گرفته شود. برخی آن را در حال حاضر رد دیگران در انتظار حکم.

پاتریس Spinosi وکیل برای لیگ توضیح داد که هر چند این تصمیم از لحاظ فنی اعمال می شود تنها به پاریس آن را قابل اجرا در سراسر فرانسه است.

محو کردن خطوط

هواپیماهای بدون سرنشین به طور فزاینده استفاده شده توسط پلیس فرانسه. سقف و دیگر دوربین های نظارت تصویری از تظاهرات در گذشته شده است را کنار گذاشته به عنوان کوچک, هواپیماهای بدون سرنشین, پرواز در حدود 80 تا 100 متر بالاتر از زمین قادر به دنبال جنبش از تظاهرات بررسی در گروه های کوچک و زوم در برای شناسایی افراد است. تحت موجود در قانون فرانسه, این کار هنگامی که هدف به عنوان اعلام شده توسط پلیس حفظ نظم و قانون و یا ابتلا به مجرمان است. بررسی انطباق با قوانین مستند متفاوت است به عنوان این نه شامل قانون کیفری و نه اداری و قوانین مربوط به سلامت خوب عمل است.

وجود دارد در حال حاضر نگرانی قابل توجهی در حقوق بشر محافل که خطوط بین این دو شده اند خطرناکی تاری به خصوص هنگامی که آن را به عمل پلیس در حومه های فقیر از سرمایه که در آن فرانسه از اقلیت های قومی هستند متمرکز شده است.

در اواسط آوریل مقامات فرانسوی شروع به بحث در مورد استفاده از تلفن همراه نرم افزار StopCovid به ردیابی تماس های از کسانی که مبتلا به SARS-Cov-2. این فرار به مخالفان در سراسر طیف سیاسی با در نظر گرفتن خطراتی که سیستم ممکن است استفاده می شود به جمع آوری مقدار قابل توجهی از اطلاعات در زندگی خصوصی ، داشتن در ابتدا حاضر به قبول این ایده دولت پس از آن اذعان کرد که یک رای در مجلس مورد نیاز خواهد بود قبل از هر گونه برنامه معرفی شده است اگر در همه, بعد از آن در ماه ژوئن.

Conseil d ' نافرجام است و لازم نیست چنین اقدامی در رابطه با هواپیماهای بدون سرنشین است. آن, است, اما, دستور دولت برای آماده سازی مناسب وزرا حکم پس از مشورت با قانونی مربوط به داده ها کنترل CNIL یا به اصلاح تمام هواپیماهای بدون سرنشین دوربین به طوری که هیچ فردی را می توان شناسایی. اگر این مراحل را گرفته و سپس هواپیماهای بدون سرنشین نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به شواهد پلیس به دادگاه, دوربین نمی رکورد این فیلم اما به سادگی آن را انتقال به پلیس مرکز کنترل. قضات به ذکر است که این دوربین قادر به شناسایی افراد و که وجود دارد یک " خطر " که ممکن است تصاویر استفاده شده در یک راه مجاز تحت قانون موجود است.

این تصمیم به نظر نمی رسد به تحت تاثیر قرار استفاده از قدرتمند مشاهده دوربین های انجام شده در پلیس هلیکوپتر که نیز در حال پرواز بر فراز پاریس در روزهای اخیر.

Liberté?

Conseil اتحاد طرفه با مقامات در بسیاری از تصمیم گیری خود را از آنجا شروع مستند. به ویژه آن شده تصمیم گیری در این گزاره که کمبود ماسک توجیه محدودیت های خاص خود را با استفاده از یک استدلال دولت علنا حاضر به اتخاذ آن را به عنوان قرار دادن تمرکز بر تخریب فرانسه گسترده سهام از ماسک صورت در گذشته و شکست خود را به آماده سازی خطوط تولید جدید هنگامی که این بیماری همه گیر loomed در ماه ژانویه است.

دادگاه رد شکایت از CGT اتحادیه فدراسیون بیش از عدم حفاظت مناسب در کارخانه های تولید فولاد است که هنوز هم در حال کار. این اتحادیه خواست کارگران در کارخانه های تولید داده می شود بیست و ماسک های هر هفته اما دادگاه اشاره کرد " که استراتژی دولت برای اولویت دادن به تامین ماسک های موجود را بیشتر در معرض حرفه ".

هنگامی که تمام اتحادیه های کارگری در خانه مراقبت بخش خواسته آن را در اواخر مارس به نیاز توزیع, دنده محافظ برای کسانی که زندگی و یا کار در خانه های تست از همه نگران ویروس و ارائه تجهیزات اکسیژن برای بیماران بیمار نیاز نیست برای رفتن به بیمارستان دادگاه اعلام کرد که "با در نظر گرفتن حساب از ابزار موجود به دولت و اقدامات آن در حال حاضر گرفته شده" آن را در نظر نمی " وجود دارد یک سطح گسل به مقدار جدی و آشکارا غیر قانونی آسیب به اساسی آزادی نیاز است که این سفارشات اقدامات خواسته توسط اتحادیه های کارگری ".



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب