فروم نویس جشن 400 هفته از مواد غذایی

همانطور که می رود, خوردن ما با چشم ما و این تلاش نمی خواهد من را تقریبا به همان اندازه شادی بدون همکاری هنری ا

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

همانطور که می رود, خوردن ما با چشم ما و این تلاش نمی خواهد من را تقریبا به همان اندازه شادی بدون همکاری هنری از برخی از منطقه ما بهترین عکاسان. وجود دارد سه آقایان که همکاران من از آغاز نزدیک به هشت سال پیش: دیو والیس, David Samson and Mike Vosburg.

این مردان الهام گرفته اند و به شکل مواد غذایی طراحی و عکاسی و هر هفته آنها وارد آماده به ساقه با تعهد به تولید تصاویر بخورید به اندازه کافی برای جلب شما را به خواندن این مقاله و دستور.

پس از خاموش شدن شروع من تولید شده اند من تصاویر خود را در هر هفته و نفس من برای این مردان و استعداد خود را افزایش یافته است و حتی بالاتر. این هفته من با پرداخت ادای احترام به دیو دیوید و مایک با من تمام زمان های مورد علاقه تصاویر از هر یک از آنها همراه با دستور العمل های که اتفاق می افتد به تابستان مناسب کرایه.

این تصاویر من را حلق آویز بر روی دیوار در خانه, اتاق کار, شات به طوری که کاملا روی مواد غذایی و نوشیدنی, نگاه مانند شما می تواند رسیدن و گرفتن آنها را راست کردن صفحه. این تصاویر که در ادامه به الهام بخش من برای نوشتن در مورد و تجلیل از مواد غذایی در هر هفته.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مقالات مرتبط:

من از دست کار کردن با این عکاسان با استعداد و سپاسگزار برای ما از سالها همکاری و دوستی است. با تشکر از شما, دیو, دیوید و مایک!

آن را سخت به این باور است که از آن شده است تقریبا سه سال پس از دیو والیس بازنشسته شد. کمال حرفه ای و عکاسی از مواد غذایی علاقه مندان دیو آورده بی نظیر شور و شوق به ما شاخه های عکس. دیو خلاقیت همسان شد تنها با دستیابی به کمال به عنوان شما می توانید در تصویر زیبا از, تازه, توت Galettes.

Individual fresh berry galettes are a small, free-form pie filled with berries either all of one kind or a mix of several types of berries. Dave Wallis / Forum file photo

فرد تازه بری galettes کوچک هستند به بهترین شکل پای پر شده با انواع توت ها یا همه از یک نوع و یا ترکیبی از چند نوع از انواع توت ها است. دیو Wallis / انجمن فایل عکس

دیو تصویر کاملا قطاری غنی روغنی شیرینی پر از حباب داغ میوه و آب میوه تجمع در سراسر. زمانی که من فکر می کنم برچسب ها: تصاویر, این است که به ذهن می آید در هر زمان.

تازه بری تولد Galettes

باعث می شود: 8 galettes

مواد تشکیل دهنده پوسته:

2 ½ فنجان آرد همه منظوره

1 قاشق غذا خوری شکر

1 قاشق چای خوری نمک

1 فنجان (2 چوب) کره بدون نمک, برش را به تکه های 1 اینچی و سرد

¼ تا ½ فنجان آب یخ

پر کردن مواد تشکیل دهنده:

2 تا 3 بسته توت تازه

شکر

شستشو تخم مرغ مواد لازم:

1 تخم مرغ

1 تا 2 قاشق غذا خوری آب

جهت:

فر قبلا گرم به 425 درجه است. لرز برش کره در فریزر به مدت 15 تا 20 دقیقه.

در یک پردازنده مواد غذایی, آرد, شکر و نمک را با هم تا زمانی که ترکیب حدود 15 ثانیه است. اضافه کردن کره و پالس 15-20 بار تا زمانی که مخلوط به نظر می رسد زمین درشت. اضافه کردن آب به آرامی از طریق لوله خوراک شروع با ¼ فنجان و قاشق تا زمانی که خمیر فقط با هم نگه می دارد زمانی که باریکش بین 2 انگشت.

به نوبه خود این خمیر را روی یک سطح کار و فرم به یک توپ. تقسیم توپ در نیمه و فرم هر نیمه به یک دیسک. در بسته بندی های پلاستیکی و در یخچال به مدت 1 ساعت یا 2 روز قبل از استفاده از.

به شکل galettes تقسیم هر دیسک به چهارم به آرامی نوازش هر یک به دور است. رول کوچک هر دیسک را به یک دایره حدود 6-7 اینچ در قطر و انتقال به یک ورق پخت اندود شده با کاغذ ،

نم نم ½ قاشق غذاخوری شکر در مرکز هر شیرینی دایره و بالا با توت تازه ترک در حدود 1 تا 2 اینچ از شیرینی مرز. نم نم بیشتر قند در بالا از انواع توت ها با توجه به tartness.

به آرامی برابر طرف شیرینی و درون جوانه با هم آکاردئون ، قلم مو پوسته از هر galette با تخم مرغ را بشویید و نم نم با بیشتر شکر در صورت دلخواه. قبل از پخت لرز galettes در یخچال و فریزر به مدت 20 دقیقه به راه اندازی.

پخت در 425 درجه فر به مدت 20 تا 25 دقیقه تا زمانی که پوسته قهوه ای طلایی است و بری آب میوه فقط شروع به حباب. حذف از اجاق گاز و انتقال galettes بر روی یک خنک کننده رک. سرد به مدت حداقل 10 دقیقه قبل از سرو به عنوان آنها خواهد بود و این اجازه خواهد داد که آب را به شرکت کردن. خدمت با یک دسته علف و غیره از بستنی و یا به عنوان یک صبحانه شیرینی.

به فروشگاه: فروشگاه galettes پیچیده محکم در قلع فویل یا فلز/ظرف حلبی تا 2 روز در دمای اتاق یا در یخچال و فریزر.

به توقف galettes: محل ورق پخت با unbaked galettes در فریزر به مدت یک ساعت; سپس به صورت جداگانه و قرار دادن هر galette در پلاستیک انتقال به یک کیسه فریزر یا ظرف هوابندی شده, برچسب با تاریخ و یخ به مدت 1 ماه. حتی برای پخت گرم شدن کمی (حدود 15 دقیقه) و افزایش زمان پخت با 3 تا 5 دقیقه در صورت نیاز.

برای مسدود کردن خمیر شیرینی: قرار دادن هر شیرینی دیسک پلاستیکی انتقال به یک کیسه فریزر, برچسب با تاریخ و یخ تا 2 ماه.

سارا راهنمایی:

  • در علاوه بر این به انواع توت ها تازه شما همچنین می تواند استفاده از قطعه قطعه و گلابی و سیب و هلو و/یا گیلاس به عنوان پر کردن.
  • برای رسیدن به بهترین پوسته استفاده بسیار سرد و کره و آب و جلوگیری از مخلوط کردن و یا دست زدن به خمیر بیش از حد.
  • طعم توت یا میوه برای tartness قبل از اضافه کردن شکر اضافه کنید با توجه به طعم و مزه.
  • آیا فروشگاه پخته galettes در پلاستیکی که به نرم کردن شیرینی پوسته.

نوشابه ها را می توان به چالش کشیدن به عکس خوب من کشف در حالی که تیراندازی Aperol Spritz کوکتل در اینجا برجسته هفته گذشته است. اما David Samson بود fazed کمی زمانی که او این تصویر زرق و برق دار از عسل اسطوخودوس لیموناد.

Sarah's Honey Lavender Lemonade is a terrific way to cool down on a hot summer day. David Samson / Forum file photo

سارا عسل اسطوخودوس لیموناد است که یک راه فوق العاده برای خنک کردن در یک روز گرم تابستان. دیوید سامسون / انجمن فایل عکس

David عکس تابش تابستان رفع خستگی و آنقدر جذاب است که حتی آن را ترغیب پسر من جیو (بدون فن لیمو) را امتحان کنید — و عشق — این لیموناد.

سارا عسل اسطوخودوس لیموناد

خدمت: 8 تا 10

مواد لازم:

6 فنجان آب سرد

1 فنجان آب لیمو تازه (حدود 3 بزرگ لیمو)

1 به 1 ½ فنجان عسل اسطوخودوس, شربت

برش های لیمو برای چاشنی زدن

2 تا 3 فنجان یخ

جهت:

در یک پارچ بزرگ با استفاده از یک قاشق بزرگ هم بزنید آب با آب لیمو و 1 فنجان عسل اسطوخودوس, شربت تا زمانی که کاملا ترکیب شده است. طعم و اضافه کردن شربت (یا شکر) برای شیرین لیموناد به عنوان مورد نظر.

اضافه کردن یخ و دوباره به هم بزنید. چاشنی زدن پارچ با قطعه قطعه لیمو دور و فورا سرو کنید یا در یخچال به مدت 1 هفته.

عسل اسطوخودوس, شربت

باعث می شود: حدود 2 فنجان

مواد لازم:

1 فنجان آب

¼ فنجان جوانه اسطوخودوس خشک

1 ¼ فنجان عسل

جهت:

در یک رسانه saucepot را آب و جوانه اسطوخودوس به جوش بیش از متوسط حرارت بالا. کاهش به متوسط کم بجوش و خروش آمدن و اضافه کردن عسل تکان دهنده تا زمانی که به طور کامل گنجانیده شده است. بجوش و خروش آمدن به آرامی بیش از متوسط حرارت کم به مدت 15 دقیقه و سپس حذف از سوز و شیب دار در دمای اتاق به مدت 15 دقیقه.

پور شربت از طریق جریمه مش صافی را در یک ظرف و دور انداختن جوانه اسطوخودوس. شربت ممکن است ذخیره شده در یخچال و فریزر به مدت 4 هفته و یا برای چندین ماه یخ زده. استفاده از شربت را لیموناد شیرین, نوشیدنی, موسیقی جاز تا بستنی یا روشن کردن میوه های تازه.

مایک Vosburg عکس از این ماهی قزل آلا کبابی ماهی قزل آلا یکی از من تمام زمان های مورد علاقه بالا به پایین تصاویر می باشد.

Grilled salmon tacos are served in corn tortillas and garnished with a salsa made with avocado, corn and cucumber. Michael Vosburg / Forum file photo

ماهی قزل آلا کبابی ماهی قزل آلا در حال خدمت در چیپس ذرت و چاشنی زده شده با سالسا با آووکادو و ذرت و خیار. مایکل Vosburg / انجمن فایل عکس

این برنامه شامل دو tacos در مرکز شکم پر با ماهی سالمون و آووکادو سالسا مایک نیز موفق به دزدکی حرکت کردن در بیت دیگر مواد تشکیل دهنده کمین فقط در اطراف لبه های تقریبا مانند یک وعده است که این دستور غذا بسیار خوشمزه و مهمان شما خواهد بود التماس برای ثانیه — که دقیقا چیزی بود که من می خواستم.

ضعیف-در-این-زانو ماهی قزل آلا کبابی ماهی قزل آلا با آووکادو و ذرت و خیار سالسا

باعث می شود: 6 تا 8 tacos

مواد لازم:

2 تا 3 فیله تازه بدون استخوان ماهی قزل آلا (در حدود 1.5 پوند) پوست

1 قاشق غذا خوری روغن زیتون به علاوه موارد بیشتر برای کوره

نمک حلال

تازه زمین فلفل سیاه و سفید

1 بسته ادویه تاکو

ذرت یا آرد نان گرم و یا به آرامی در روغن سرخ شده

آووکادو و ذرت و خیار سالسا (دیدن دستور العمل)

2 فنجان کلم قرمز خرد (ساده و یا خوابانده شده در 1 قاشق چای خوری سرکه شراب قرمز و 1 قاشق غذا خوری روغن زیتون)

جهت:

کوره پیش گرم به حرارت بالا; پیش گرم کردن فر را به 400 درجه.

قلم مو را در بالای هر یک از فیله ماهی قزل آلا با روغن زیتون بپاشید سپس به طور مساوی با نمک و فلفل. شروع با حدود یک قاشق چای خوری به ازای هر فیله و اضافه کردن بیشتر به عنوان مورد نظر و گرد و غبار و ادویه بر بالای هر یک از فیله استفاده از دست خود به گسترش آن تا زمانی که به طور مساوی پوشش داده شده است.

کوره بالا سمت پایین برای 3 تا 4 دقیقه بدون بلند کردن آن تا زمانی که غنی قهوه ای طلایی علائم تنظیم شده است. برای ایجاد یک crisscross الگوی نوبه خود هر یک از فیله در یک زاویه 45 درجه و در ادامه کباب برای 3 دقیقه.

حذف فیله و انتقال به یک ظرف پخت. پر کردن ظرف با یک چهارم اینچ از آب و پخت در 400 درجه فر برای 6 تا 8 دقیقه تا زمانی که مرکز هر یک از فیله پوسته پوسته و مات در رنگ. پاک کردن از فر و خنک شود. ممکن است در خدمت بلافاصله و یا در یخچال برای چند روز.

به جمع آوری tacos, شکستن ماهی قزل آلا کبابی و به تکه های نیش اندازه و محل سخاوتمندانه بخش در مرکز هر یک از نان ذرت مکزیکی. بالا با سالسا آووکادو و چاشنی زدن با کلم قرمز. ممکن است در خدمت گرم یا در دمای اتاق.

آووکادو و ذرت و خیار سالسا

باعث می شود: حدود 2 فنجان

مواد لازم:

2 آوکادو پوست کنده بازمی گردد و تکه به نیم اینچ قطعات

1, mini, ميوه, خیار, پوست, تکه به یک چهارم اینچ قطعات

1/3 فنجان پیاز قرمز کوچک خرد شده

دانه از 1 گوش ذرت کبابی یا خام

2 قاشق غذا خوری گشنیز تازه ریز خرد شده

1 فلفل هالوپینو, کشت و خرد

1 بزرگ سیر میخک خرد کرده

2 تا 3 قاشق غذاخوری آبلیمو

1 تا 2 قاشق غذا خوری روغن زیتون

حلال نمک و فلفل سیاه برای طعم و مزه

جهت:

محل آووکادو, خیار, پیاز قرمز, ذرت شیرین, گشنیز, فلفل هالوپینو و سیر را در یک کاسه متوسط. اضافه کردن 2 قاشق غذا خوری آبلیمو و 1 قاشق غذا خوری روغن زیتون; به آرامی شیر یا خط به ترکیب. طعم و اضافه کردن آبلیمو و روغن زیتون در صورت نیاز و سپس اضافه کردن نمک و فلفل به عنوان مورد نظر.

بهترین زمانی که در خدمت بلافاصله. اگر برودتی قرار دادن یک لایه از پلاستیک به طور مستقیم بر روی سطح برای جلوگیری از تغییر رنگ.

این هفته در...

دستور العمل های را می توان با مقاله در InForum.com.

"خانه با از دست, ایتالیایی" یک ستون هفتگی نوشته شده توسط سارا Nasello این برنامه شامل دستور العمل توسط شوهرش تونی Nasello. زن و شوهر متعلق به Sarello را در مورهد و زندگی در فارگو با پسر جیووانی. خوانندگان می توانند به آنها در رسیدن sarahnasello@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب