'ببخش کسانی که به کشته شدن پدر: جمال Khashoggi پسران ببخش عربستان قاتلان مقدار کمی 5 اعدام

توسط: AP | دبی | به روز شده: 22 مه سال 2020 2:39:53 pm جمال Khashoggi کمین شد و تجزیه در کنسولگری عر

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: AP | دبی | به روز شده: 22 مه سال 2020 2:39:53 pm
Jamal Khashoggi, Saudi Arabia, Jamal Khashoggi case sentencing, 5 get death for Jamal Khashoggi murder, indian express جمال Khashoggi کمین شد و تجزیه در کنسولگری عربستان در استانبول در ماه اکتبر سال گذشته است. (عکس: رویترز)

خانواده مقتول واشنگتن پست مقاله نویس جمال Khashoggi جمعه اعلام کرد آنها باید خود را ببخشند عربستان قاتلان دادن مهلت قانونی به پنج تن از ماموران دولت به جرم قتل او که می خواهم محکوم به اعدام است.

"ما فرزندان شهید جمال Khashoggi اعلام کند که ما را ببخشد که به کشته شدن پدر ما به عنوان ما به دنبال پاداش از خدا" نوشت: یکی از پسرانش را به صلاح Khashoggi در توییتر.

صلاح Khashoggi زندگی می کند که در عربستان سعودی و دریافت غرامت مالی از دادگاه سلطنتی قتل توضیح داد که بخشش تمدید شد به قاتلان در آخرین شب از مسلمان, مقدس, ماه رمضان در خط با سنت اسلامی به ارائه رضایت در موارد مجاز توسط قانون اسلامی.

اعلام شد تا حد زیادی انتظار می رود به این دلیل که دادگاه در عربستان سعودی چپ درب باز برای تاخیر توسط حاکم در ماه دسامبر که قتل عمدی نبوده. که پیدا شد در خط با دولت عربستان را توضیح رسمی از Khashoggi را قتل است که به سوال نامیده می شود در سطح بین المللی.

بخوانید | سناتور آمریکایی پرس به صورت محرمانه گزارش جمال Khashoggi را قتل

عربستان خروجی رسانه های عربی اخبار به دنبال روشن کردن جمعه که اعلام شده Khashoggi پسران قطعات یدکی محکوم قاتلان از اعدام, اما به این معنا نیست که آنها را بدون مجازات بماند. این وحشتناک کشتن و بریدن از Khashoggi بدن در کنسولگری عربستان در استانبول در اواخر سال 2017 به عنوان ترکیه نامزد منتظر او بیرون کشید محکومیت بین المللی و بازیگران ابری از سوء ظن بیش از ولیعهد و محمد بن سلمان. بدن هرگز یافت شده است.

قبل از به قتل Khashoggi نوشته بود انتقادی ولیعهد در ستون های متعدد برای واشنگتن ارسال شده بود و در تبعید زندگی برای حدود یک سال از ترس او خواهد بود اگر بازداشت او به عربستان سعودی به عنوان بخشی از سرکوب گسترده تر بر نویسندگان و فعالان و منتقدان.

توضیح داد: که سعودی ها در زیر نور افکن بیش از Khashoggi به قتل?

پس از ارائه تغییر حساب از چه برخوردی و تحت شدید بین المللی و ترکی فشار پادشاهی در نهایت حل و فصل در توضیح است که Khashoggi کشته شده اند توسط عربستان ماموران در یک عملیات مغز متفکر دو ولیعهد را بالا مشاوران, که پس از حذف شده از پست های خود را.

پادشاهی را انکار می کند ولیعهد تا به حال هیچ گونه آگاهی از عملیات. منتقدان اما نقطه به نقطه در ایالات متحده گزارش های اطلاعاتی است که می گویند در یک عملیات مانند این می تواند اتفاق نمی افتاد بدون دانش خود را. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است در دفاع آمریکا روابط با عربستان سعودی با وجود کنگره فشار و مجلس سنا قطعنامه سرزنش ولیعهد برای قتل.

در علاوه بر این به پنج بود که محکوم به اعدام در عربستان دادگاه به این نتیجه رسیدند که سه نفر دیگر بودند را به جرم پوشش تا جرم و جنایت و محکوم شدند به همراه 24 سال در زندان است. در تمام 11 نفر قرار داده بودند در دادگاه در عربستان سعودی بیش از این قتل است. اسامی کسانی که گناهکار اعلام نشده توسط دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن