برای مارک های غربی ازبکستان پنبه خصوصی سازی را افزایش می دهد پرچم قرمز

"از Rieter دیدگاه وجود دارد هیچ شکی نیست که این معامله در خدمت به ساخت نخ ریسی آسیاب" تولید کننده اظهار داشت د

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

"از Rieter دیدگاه وجود دارد هیچ شکی نیست که این معامله در خدمت به ساخت نخ ریسی آسیاب" تولید کننده اظهار داشت در پاسخ به سوئیس روزنامه Tages-Anzeiger. "همه ماشین آلات و امکانات بودند یا قرارداد توسط Rieter و یا پیمانکاران فرعی و چرخش آسیاب در عمل است."

هنگامی که نویسنده بررسی ازبکستان تجاری ثبت نام در 2019 نساجی سرمایه گذاری خوارزم سهام بودند در درجه اول برگزار شد (96.59%) توسط سوئیس سرمایه بین المللی گروه AG (SCIG).

SCIG ارائه خود را به عنوان یک سرمایه گذاری متنوع شرکت. آن است که عموم سینه توسط دو سوئیس سرمایه گذاری مبتنی بر مدیران که نشستن در هیئت نظارت بر آن. آنها از یک شرکت به نام های عملی مدیران که شعار است که "شما برای اجرای کسب و کار خود را – ما اجرا برای شما و شرکت شما." در حالی که این یک قانونی شرکت خدمات این به آن معنا است که کسانی که کنترل اساسی عملیات کسب و کار می تواند مخفی و فقط می توانید ببینید افرادی که اداره شخص حقوقی در سوئیس. اشخاص گنجانیده شده به عنوان Aktiengesellschaft (AG یا شرکت سهامی) در سوئیس نیز لازم نیست به طور علنی اعلام سهامداران خود و یا به نفع صاحبان. به عنوان یک نتیجه, AGs محبوب پنهان کاری خودرو.

به بیرون درز داخلی سوابق نشان می دهد SCIG کنترل Farkhod Mamatdjanov – رئیس و گزارش صاحب Uztex ، این واقعیت آشکار است بر اساس در دسترس عموم سوابق و یا خصوصی به اشتراک گذاری رجیستری اسناد و مدارک که در دسترس عموم نیست. از علت سعی و کوشش منظر پوشش از افراد قابل کنترل از طریق یک مجموعه حقوقی ساختار یک موضوع جدی است. باعث سوال: چرا یک کنترل ذهن در پشت یک شرکت را هماهنگ تلاش برای پنهان کردن هویت خود را? چنین تلاش ها غالبا مربوط به عملیات درگیر در نامناسب و یا غیر قانونی انجام شده است. آن در نظر گرفته شده است جدی پرچم قرمز در علت سعی و کوشش دفترچه راهنما برای حرفه ای ریسک.

SCIG که در پاسخ به یک درخواست برای نظر نیز یک سرمایه گذار عمده در Uztex و سرمایه گذاری, سرمایه گذاری بانک. دومی تعداد Gulnara Karimova زندانی از ازبکستان سابق رئیس جمهور اسلام کریموف در میان قبلی خود مشتریان.

5.jpg

با توجه به Tages-Anzeiger, Rieter شده است با نزدیک شدن توسط فدرال سوئیس دادستانی در ارتباط با دادرسی در برابر Karimova که قبلا انجام کسب و کار با Uztex صاحبان. "فدرال دادستان تماس Rieter در سال 2016 و دسترسی به اسناد و مدارک مورد نیاز" Rieter گفت: به Tages-Anzeiger. "Rieter است همکاری گسترده با دادستان فدرال. شرکت نمی دیدگاهها برای رسیدگی در آن Rieter است نه یک حزب."

با توجه به تصمیم دادگاه در 2016-2017 مدیر کل بزرگ روسی کارخانه لبنی هنگامی که بخشی متعلق به SCIG هشدار داد مقامات ازبک از اتهام فعالیت های جنایی مرتکب شده Mamatdjanov و همکارانش ادعا که آنها با استفاده از SCIG به عنوان ناشناس ، SCIG و Mamatdjanov ناموفق بودند در افترا رسیدگی اندازی در برابر مدیر کل بیش از این ادعا.

یک 2019 روسی قضاوت دادگاه در مصادره اموال متعلق به "سوئیس [redacted]" تایید وجود یک پرونده جنایی به Mamatdjanov رهبری روسیه وزارت امور داخلی.

مانند نساجی سرمایه گذاری خوارزم دیگر Uztex عملیات به دنبال خرید Rieter نساجی, تجهیزات, سرمایه گذاری نمنگان به نمایش یک ساختار مالکیت با پرچم قرمز.

نساجی سرمایه گذاری نمنگان سهام 100 درصد متعلق به Maritex صنعتی LLP دیگری آشکار Uztex دریایی وسیله نقلیه ثبت شده در انگلستان است. Maritex صنعتی را فرد قابل کنترل (PSC) توسط ژان کلود ژرژ ششم تئودور Beaujean که ذکر شده است به عنوان بلژیک کنسول افتخاری به ازبکستان. (بلژیک امور خارجی دفتر مطبوعاتی نیست پاسخ به درخواست های متعدد برای تایید و نه Beaujean خود را.) پایه و اساس این PSC اعلام شده است که Beaujean تمرینات قابل کنترل بیش از Maritex صنعتی LLP جای چون او یک نفع مالک است. Beaujean نیز PSC برای دو نفر دیگر آشکار Uztex اشخاص در انگلستان به عنوان ما را ببینید.

در آخرین براده Maritex صنعتی LLP توصیف خود را به عنوان عامل تجارت برای محصولات نساجی با درآمد £4,982 در سال 2019.

اسناد نشان می دهد که چهار قرارداد برای خرید Rieter تجهیزات توسط Uztex آماده شد در سال 2017. این اولین بار است که به تاریخ 10 مارس 2017 و بین نساجی سرمایه گذاری خوارزم و Rieter ماشین کار می کند. قیمت US$55,186,400.

دوم تجهیزات قرارداد مورخ 27 سپتامبر 2017. آن است که بین دوم Uztex خودرو پارچه تامین مالی نمنگان و Rieter ماشین کار می کند. قیمت US$28,401,000.

پس از آن دو وجود دارد سه راه توافق نامه. اولین ویژگی های نساجی سرمایه گذاری خوارزم, Rieter ماشین کار می کند و Wayrex LLP; دوم شامل نساجي مالی نمنگان, Rieter و Wayrex.

تحت این توافق نامه Wayrex شد متهم با منابع و تجهیزات که Rieter در اصل قرارداد برای عرضه است.

انگلستان براده برای Wayrex LLP یک اعلام PSC ژان کلود ژرژ ششم تئودور Beaujean – مردی که همچنین ثبت نام به عنوان PSC برای Maritex صنعتی LLP. داخلی SCIG مکاتبات نشان می دهد که Wayrex LLP در نهایت کنترل Farkhod Mamatdjanov و آن را به شکل بخشی از Uztex را سازه های دریایی.

این پرسش که چرا Uztex خواهد قرارداد برای خرید تجهیزات از Rieter تنها پس از آن برای حمله به یک توافق است که می بینید کار برون سپاری بومرنگ سبک بازگشت به Uztex با قیمت خرید پرداخت در ابتدا به Rieter و پس از انتقال به Wayrex LLP آشکار Uztex-گره دریایی نهاد پس از دریافت توسط Rieter مربوطه اسناد و مدارک مربوط به توافق برون سپاری. .

diagram-6.jpg

Rieter گروه مشاور عمومی توماس Anwander در پاسخ به سوال در مورد معامله با Wayrex LLP اشاره کرد: "این یک عمل مشترک در صنعت ما که تولید کنندگان ماشین آلات مانند Rieter مورد اعتماد هستند با هماهنگی از تامین کنندگان مختلف."

اما Wayrex LLP نیست و تامین کننده. به نظر می رسد دریایی نگه داشتن وسیله نقلیه مورد استفاده توسط Uztex. و در عین حال Rieter قرارداد Wayrex به منبع این تجهیزات از تامین کنندگان و تسهیل در نصب و راه اندازی آنها در Uztex محل.

یک کپی از قرارداد امضا شده توسط Rieter آمده است: "Wayrex خواهد شد آموزش این تامین کنندگان به فاکتور خود را تحویل محصولات و خدمات به طور مستقیم به Wayrex. Wayrex خواهد شد و پس از آن فاکتور به [sic] Rieter".

پول می رود در یک سفر رفت و برگشت بیش از حد. در زیر مجموعه ای از قراردادهای Uztex شرکت متعهد به پرداخت Rieter ماشین کار می کند. پس از پرداخت دریافت Rieter دستگاه با این نسخهها کار مرتکب تحت دوم قرارداد به بازپرداخت Wayrex برای تجهیزات آن منابع از اشخاص ثالث برای تکمیل تحویل پیش بینی شده در اصل قرارداد.

از یک ضد پول شویی از دیدگاه این نوع از لایه معاملات که باعث می شود یک سفر رفت و برگشت از طریق به ظاهر مشروع معاملات تجاری تنها به رسید دوباره در آن نقطه مبدا یک پرچم قرمز است که نیاز به توضیح.

Uztex و Farkhod Mamatdjanov نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

علت سعی و کوشش

بر اساس رکورد های عمومی اطلاعات موجود در آن زمان در سال 2017, همه چیز باید نگاه چپ چپ به Rieter.

حساب سالانه برای Wayrex LLP از این دوره در حال امضا توسط برانگیز شرکت های نامزد علی Moulaye که یک Buzzfeed تحقیقات نشان به ملت 127 حساب برای شرکت های متصل به پول شویی. زمینه حساب ادعا Wayrex LLP "فعال به عنوان عامل تجارت برای پلیمری مواد اولیه و دریافت کمیسیون". در سال 2017, این کمیسیون بالغ £27,413.

وجود دارد هیچ چیز در این براده با انگلستان شرکت خانه به پیشنهاد Wayrex LLP تجربه در منابع صنعتی در مقیاس ماشین آلات نساجی. در واقع Wayrex LLP مالی فعالیت نشان دهنده یک میکرو مقیاس شرکت است. هنگامی که تماس با این شرکت را پاسخ نمی دهند.

آن PSC اعلام افزایش می دهد یکی دیگر از پرچم قرمز است. زمانی که قرارداد شده بودند تا با Rieter در سال 2017 Wayrex LLP اعلام کرده بود یک نفر با قابل کنترل ژان کلود Beaujean. همانطور که قبلا ذکر Beaujean نیز PSC برای Maritex صنعتی LLP آشکار Uztex دریایی خودرو که دارای سهام در نساجی سرمایه گذاری خوارزم. و او همچنین PSC برای DF صنایع LLP دیگری دریایی خودرو ظاهرا استفاده Uztex. عمومی براده در ازبکستان در آن زمان نشان داد که هر دو LLPs بسته بود به Uztex را ساختار مالکیت.

DSCF2599 bw.jpg

حتی اساسی رسانه ها در جستجو های انجام شده در سال 2017 خواهد پیشنهاد کرده اند که Uztex و Wayrex شد بخشی از همان کنسرسیوم. دولت بریتانیا رسانه ها انتشار از مارس 2016 برای مثال یادداشت های سفر معاون سفیر بریتانیا به Uztex Shovot "است که بخشی از Wayrex دفتر شرکت".

در پاسخ به این نگرانی ها Rieter توماس Anwander اشاره می کند که تنها قرارداد بین Rieter, Wayrex LLP و نساجی سرمایه گذاری نمنگان جلو رفتم.

تحقیقات بیشتر نشان داد Rieter لینک متعدد به Uztex که نشان می دهد آن را در یک موقعیت قوی برای آن که مشتریان و شناسایی از پرچم های قرمز.

وجود دارد به عنوان مثال از TashBrunnentex که بعدها تغییر نام داد Uztex تاشکند – یک سرمایه گذاری مشترک ایجاد شده بین Wayrex LLP و یک شرکت سوئیسی Chastex AG که رفت و به انحلال در سال 2011. Chastex AG تنها مدیر بود Markus Waldvogel یک اجرایی که خدمت در Wayrex LLP از 2008-2013 و SCIG از 2013-2014.

Rieter ماشین Works Ltd حفظ کرده است یک 3.52 درصد از سهام خود در Uztex تاشکند.

هنگامی که با نزدیک شدن برای اظهار نظر در Rieter سهام علاقه Uztex تاشکند Rieter را Anwander در ابتدا ادعا کرد "این اطلاعات درست نیست". پس از نویسنده فرستاده او را Uztex تاشکند شرکت عصاره او توضیح داد: "Rieter ماشین Works Ltd. دریافت برخی از سهام در یک شرکت به نام TashBrunnentex در زمینه تجدید ساختار مالی حدود 10 سال پیش. ما فکر کردیم که این سهام را واگذار شده است در عین حال [...] ما در حال حاضر آغاز اقدامات لازم برای دفع این سهام در مقرر زمان."

فراتر از به اشتراک گذاشته منافع شرکت های بزرگ شده است وجود دارد همپوشانی در بین پرسنل Uztex و Rieter. بین 2015-2017 سابق منابع انسانی رئیس در Rieter, Jürg وایزر, خدمت به عنوان یک مدیر SCIG – نهاد ظاهرا کنترل Uztex صاحب Farkhod Mamatdjanov که در سال 2019 متعلق به تقریبا همه از یک کلید Uztex عملیات.

Jens-اووه Bockhahn که ذکر شده است به عنوان Rieter آسیای مرکزی مدیر فروش در سال 2010 و پس از سال 2006 یک Rieter ماشین کار می کند مدیر به عنوان یک SCIG مدیر در سال 2011.

پس از آن وجود دارد به عنوان مثال از ارشد Rieter مرتبط مدیران Alisher و مظفر Razakov. مظفر Razakov است مدیر عامل شرکت Rieter ازبکستان. بر روی لینک Alisher Razakov ذکر شده است به عنوان رئیس آسیای مرکزی برای Rieter ماشین Works Ltd. در گزارش رسانه های او اشاره شده است به عنوان Rieter عامل در ازبکستان.

داخلی SCIG مکاتبات نشان می دهد Farkhod Mamatdjanov و Alisher Razakov کار نزدیک به هم. هر دو کپی به شدت حساس SCIG تبادل ایمیل با SCIG سپس رئیس جمهور پیتر Schafflützel.

این ایمیل تبادل اشاره به Farkhod Mamatdjanov به عنوان صاحب نهایی SCIG. ایمیل ها را از منابع متعدد برای هر دو Mamatdjanov و Alisher Razakov بودن مشورت با یک پیشنهاد افزایش SCIG پایتخت.

یک درز 2016 سالانه بیانیه Mamatdjanov است لیختن اشتاین حساب بانکی با معاونت بانک نیز اسناد روابط Alisher و مظفر Razakov. یک CHF3 میلیون (حدود £2.1 m) سپرده شده بود به Mamatdjanov حساب در 28 مارس سال 2016 با شرح "آقای Alisher Razakov U/O, آقای مظفر Razakov".

3.jpg

پس از این انتقال Mamatdjanov پرداخت CHF946,676 (approx. £669,962) به Prospera AG و CHF1 و 893,344 (approx. £1,339,919) به Hardturm AG. این شرکت در حال توسعه دهندگان از منحصر به فرد Hardturm ملک پیچیده در زوریخ. این به نظر می رسد یک معامله مشروع برای خرید ملک. مدت کوتاهی پس از این پرداخت شده بود SCIG منتقل مقر خود به این لوکس زوریخ و مستغلات. آدرس آن – 98 Pfingstweidstrasse – استفاده شده توسط Alisher Razakov در انگلستان شرکت براده.

Alisher Razakov نیست پاسخ به درخواست برای اظهار نظر. وقتی VP بیانیه بانک ارائه شد به Rieter خود را مشاور عمومی اشاره کرد: "این نسخه به شما ارائه شده به ما نشان می دهد معاملات بین Mr Mamatdjanov و آقای Razakoff خصوصی حساب بانکی. بدیهی است که این معاملات مربوط نیست به هر گونه امور کسب و کار, بنابراین ما در حال [sic] در این موقعیت به اظهار نظر در آنها."

این شواهد نشان می دهد که ریتر شد و قرار به درک ویژگی های نامنظم از پیشنهاد قرارداد با Uztex و Wayrex LLP که با توجه به دایره طبیعت از این توافق نامه و دخالت مات دریایی اشخاص باید باعث احتیاط شدید. Rieter است اشاره شده هر گونه افزایش سعی و کوشش به دلیل انجام شده در ارتباط خود با نویسنده و نه آن را پذیرفته و یا اذعان خطرات موجود در ساختار معامله .

صحبت به Tages-Anzeiger, Rieter اظهار داشت که "ما در مسابقه با این ادعا که Rieter درگیر شد در معاملات هستند که در انطباق با قانون"

شرکت مسئولیت پذیری و خطر در ازبکستان

ساختار و عملیات Uztex گروه هستند و نه غیر معمول. سیستماتیک بخشی مطالعه انجام شده توسط دانشگاه اولستر و ازبکستان فروم برای حقوق بشر نشان می دهد نگرانی شرکت صفات در حال حاضر در آماری قابل توجهی از شرکت های انتخاب شده توسط ازبکی دولت برای بهره مندی از پنبه خصوصیسازی تلاش است.

پس از مرگ اسلام کریم اف در سال 2016 ازبکستان جمهور جدید Shavkat Mirziyoyev به کشت این تصویر از یک کسب و کار پسند moderniser.

اما دولت خود را نشان داده اشتهای کمی برای باز کردن عملیات مانند Uztex به شفافیت و پاسخگویی بیشتر.

مرموز کنگلومرا در اثر لذت بردن از بهترین از هر دو جهان. لیبرال های مالی شرکت ها و سرمایه گذاری رژیم در اروپا و آسیا با ذوب مات استبدادی خطوط قدرت در ازبکستان.

پتانسیل پروژه هایی مانند ازبکستان پنبه خصوصیسازی همواره در معرض خطر قرار داده با توجه به نوع شیوه که یک سهل انگاری و مات حکومت چارچوب incentivises. همچنین پرسش در مورد همدستی حوزه های قضایی مانند سوئیس و انگلستان که فراهم کردن زیرساخت ها برای بی بند و بار حرکت سرمایه دارایی ها و کسب و کار نخبگان – بدون چک و تعادل مورد نیاز را به طور جامع شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار ،

همه تصاویر حسن نیت ارائه میدهد از دانشگاه اولستر و ازبکستان فروم برای حقوق بشر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن