برای Minnesotans در عمده junior, هاکی برخی از مقیاس کوچک موفقیت; قسمت 2 از یک سری

"رشد طرح و رویای ... بود به بازی کالج هاکی گفت:" بن واکر. "من یک فارگو بچه من همیشه می خواستم برای بازی با دان

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

"رشد طرح و رویای ... بود به بازی کالج هاکی گفت:" بن واکر. "من یک فارگو بچه من همیشه می خواستم برای بازی با دانشگاه داکوتای شمالی. من از نوع یک احساس عجیب و غریب در معده من وقتی که من می گویند برادر من یک لاک پشت نقب زن."

سامی بود به نام آقای هاکی به عنوان ارشد در ادینا دبیرستان. او سپس ده سال اول سال برای Minnesota Gophers بود و به نام هر دو کاپیتان تیم ها و با ارزش ترین بازیکن فصل گذشته به عنوان دانشجوی سال دوم. در ضمن او دو برادر بزرگتر -- بن و جک -- در حال از میان تعداد انگشت شماری از بازیکنان از این منطقه را انتخاب کرده اند که عمده junior هاکی مسیر. فقط چند هفته قبل از او برای شروع فصل ارشد در ادینا به عنوان اورلئانز کاپیتان بن امضا شده با ویکتوریا (بریتیش کلمبیا) Royals غربی لیگ هاکی و همچنین بخش هایی از سه فصل وجود دارد.

در حال حاضر 26 و بازنشسته پس از چهار فصل جزئی طرفدار هاکی در کانادا و اروپا, Ben Walker زندگی در کلرادو و با این نسخهها کار برای یک پروتز شرکت. در ماه اکتبر سال گذشته او به ارمغان آورد و جوانان تیم هاکی او مربیان به کلرادو اسپرینگز برای تماشای جوانترین برادر خود را برای Gophers -- و پرتاب در دوره سوم با توجه به یک پنالتی مهم -- در پیروزی بر دانشگاه کلرادو. بن واکر می گوید: مناظر خود را در مجموعه بودند در NHL از سن او بازدید عمده junior هاکی به عنوان سریعترین مسیر وجود دارد.

"برای من این بود که اگر من قصد دارم به رفتن به کالج مسیر من قصد دارم برای رفتن به (ایالات متحده آمریکا) ، من غیر متعهد (به یک کالج) و مدارس من می خواهم به صحبت من نیست بیش از حد هیجان زده در مورد" او به یاد می آورد. "بنابراین اگر من به USHL و سپس به کالج است که به طور بالقوه پنج سال یا شاید شش بسته به چه مدت شما را به بازی در نوجوانان و سپس به طرفدار هاکی. اگر شما به (عمده) juniors و شما بلافاصله در حال تماشا توسط NHL بچه ها و این که به طور بالقوه به مرحله بعدی است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پس از یک فصل در جمهوری چک و دیگری در آلمان واکر بازی را متوقف هاکی با توجه به تکرار ضربات مغزی است. پس از او امضا pro قرارداد با Winnipeg Jets جزئی لیگ تیم او دیگر واجد شرایط برای WHL را بودجه آموزش و پرورش بسته است. اما واکر هیچ تردیدی در مورد راه او را انتخاب کرد و در واقع شده است یک مدافع برای همه WHL ارائه می دهد بازیکنان بالقوه است.

"من در زمان ویکتوریا بود کاملا باور نکردنی," او گفت:. "این شهر زیبا. آن را بسیار به ارائه و هاکی جامعه وجود دارد یک خانواده واقعی و آنها واقعا نگاه کردن برای بهترین منافع خود بازیکنان است."

داستان از بن و جک واکر در واقع نادر در مینه سوتا هاکی محافل اما WHL است کار به آموزش بیشتر بچه ها از این منطقه در چه لیگ ارائه می دهد. در 2019-20 فصل وجود دارد 52 Minnesotans که بازی NHL. از کسانی که 51 بودند سابق, کالج, بازیکنان هاکی. تنها Minnesotan که در زمان تنها WHL مسیر به بالاترین سطح از طرفدار هاکی بود برنان Menell در اصل از وودبری که در پنج بازی برای مینه سوتا وحشی بدون ضبط یک نقطه.

"راستش من نمی دانم هر چیزی در مورد WHL تا زمانی که من تماس گرفته شد آنها را. در حال رشد در مینه سوتا از آن بود که همیشه رویای بازی در دانشگاه برای Gophers. این بود که همیشه نوع هدف من گفت:" Menell که دو فصل در WHL برای ونکوور غول و یکی برای Lethbridge (آلبرتا) طوفان قبل از امضای قرارداد با وحشی. "من یک تازه وارد در دبیرستان و بسیاری از دوستان من بودند ارتکاب به کالج ها و من تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است. من پیش نویس در USHL خیلی دیر است. من رفت و به اردوگاه خود را در تابستان و آنها به من گفت که آنها می خواستند مرا به بازی در آمریکای شمالی لیگ هاکی برای یک سال. که زمانی که من به طور جدی به یک نگاه به WHL. من رفتم تا در آنجا فقط برای دیدن آنچه در آن بود در اردوگاه و به پایان رسید تا بازی به خوبی."

یک داستان متفاوت است که از جارد Bethune, دبیرستان بازیکن از Warroad, Minn., که تبدیل کردن بورس تحصیلی او را پذیرفته و به دانشگاه مینه سوتا دلوت زمانی که همکاران از پرنس جرج (British Columbia) در Cougars از WHL به فروش می رسد او و خانواده اش را در این ایده از پیگیری سریع بالقوه خود NHL حرفه ای. Bethune همچنین بخش هایی از چهار فصل با در Cougars و نه بازی هاکی حرفه ای با یک ECHL تیم در تگزاس است. در حال حاضر 23 او در نهایت قادر به استفاده از WHL آموزش و پرورش بسته و رفته به مدرسه در حالی که بازی هاکی در دانشگاه ملکه در انتاریو گذشته دو زمستان. (بر خلاف گپ, کانادا کالج هاکی واجد شرایط بودن قوانین اجازه می دهد بازیکن برای بازگشت به دانشگاه دو و میدانی پس از بازی مهم تاریخ هاکی.)

Ron Walker of Edina (left) has had three sons play hockey past high school. Jack (second from left) and Ben (right) both played in the Western Hockey League, while Sammy (second from right) went the college route, and was named captain of the Minnesota Gophers as a sophomore. Walker family photo.

ران واکر از ادینا (سمت چپ) تا به حال سه پسر بازی هاکی گذشته دبیرستان. جک (دوم از چپ) و بن (سمت راست) هر دو در غرب لیگ هاکی در حالی که سامی (دوم از راست) رفت و مسیر کالج بود و به نام کاپیتان Minnesota Gophers به عنوان یک دانشجوی سال دوم. واکر عکس خانوادگی.

با توجه به بن واکر داستان اصلی تیم های تاریخ "با استفاده از" بازیکنان اغلب یک محصول از آن بازیکنان خود را عدم تمایل به انجام کار سخت در آن طول می کشد برای موفقیت در یک پیشرفته و بسیار فیزیکی سطح از بازی.

"این بچه ها که شما شنیدن این داستان های ترسناک از به طور معمول بچه ها که رفتن وجود دارد و نه قادر به تنظیم. این لیگ که در آن من با بچه ها که رفت و از طریق آن است. آن است که بسیار کشنده و مگر اینکه شما واقعا می خواهید برای آن شما در حال رفتن به مبارزه" او گفت:. "اگر شما مایل به قرار دادن در آن زمان در اتاق وزن و در خارج از فصل و زمان اضافی در عمل و شما لازم نیست که خود را از توجه کامل به جزئیات این لیگ که در آن مربیان در حال رفتن به بازی با شما. وقتی بچه ها بازی نمی کنید و به پایین منتقل ... آنها نمی خواهند به می گویند که آنها نمی در کار قرار داده, آنها در حال رفتن به شما بگویم آنها استفاده کردم و تف کردن و رفتن نیست وجود دارد. این یک قربانی چیز است."

برای مردمی از WHL واکر خانواده -- با رفتن به عمده juniors و دیگری در نظر گرفتن مسیر کالج -- یک مثال از بسیاری از مسیرهای بازیکنان می توانند به عنوان کار می کنند نسبت به اخذ چک به بازی هاکی روزی. حتی اگر جاده ها پایان نمی در NHL, حامیان هر دو کالج و عمده تاریخ و راههای بر این باورند که سفر مهم تر از مقصد است.

"وجود دارد هیچ کامل مسیر برای یک بازیکن می گویند 'من قصد دارم برای انجام این کار این و این و به NHL.' آن را به صورت متفاوت برای هر بازیکن و حتی در یک خانواده آن را به های مختلف به صورت های مختلف خواهر و برادر" گفت: Hodder, Zach این WHL مدیر از بازیکن توسعه که بخش هایی از پنج فصل در لیگ. "بنابراین ما فقط می خواهم به مطمئن شوید که افراد تحصیل کرده و آگاه از همه چیز است که رفتن به بازی در غرب لیگ هاکی اگر آنها را انتخاب کنید به بازی برای ما است."

بعدی: در قسمت سوم از ما سه قسمت سری نگاهی به تغییرات اخیر در NCAA استخدام است که به طور موثر می دهد عمده تیم جدید شروع به سر در رسیدن به استعداد مینه سوتا, بازیکنان, و چگونه, کالج, هاکی روی برنامه های در حال برخورد با قوانین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن