برای دیو Hakstol این آف جام استنلی در حال حاضر یک فرصت شبیه هیچ دیگر

جمعیت: 766. Stoplights: 0. مادر ترزا به عنوان یک معلم مدرسه. او پدر مرحوم اد مشغول به کار در مزرعه خانواده و د

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

جمعیت: 766.

Stoplights: 0.

مادر ترزا به عنوان یک معلم مدرسه. او پدر مرحوم اد مشغول به کار در مزرعه خانواده و در زمینه های نفت برای کمک به حمایت از مزرعه.

برای دیو وجود دارد مقدار زیادی از کار انجام می شود. در مزرعه او مسئول برای نام تجاری و تغذیه گاو پارو دانه های در حال اجرا ماشین آلات, نجات یونجه بذر و رانندگی تراکتور. هنگامی که او دریافت رایگان زمان او مشغول فعالیت های دیگر مانند نواختن آکاردئون, بازی بیس بال با دوستان و یا اسکیت روی پدرش کوچک یخ بازی در مزرعه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

با چنین برنامه شلوغ نبود مسئله ای است که خانواده تلویزیون فقط سه ایستگاه و یا که آنها می خواهم گاهی اوقات به صعود بر روی پشت بام برای رفع آنتن اگر قوی آلبرتا باد زوزه میکشیدند محکوم کنند.

واقعا وجود دارد تنها یک هفته نشان می دهد که انتصاب مشاهده در Hakstol خانواده: شب هاکی در کانادا 5 بعد از ظهر هر شنبه.

اد وفاداری را متعلق به نزدیکی جدید حق رای دادن به Edmonton Oilers. آنها متعلق به Toronto Maple Leafs.

این سال را به همه گیر-تغییر آف جام استنلی در مورد شروع این هفته در دو hub شهرستانها -- تورنتو برای کنفرانس شرق و ادمونتون برای کنفرانس غرب. استنلی نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد در ادمونتون.

که به معنی آن خواهد شد در حال حاضر یک فرصت مثل هیچ کدام دیگر برای Hakstol اول سال دستیار با Maple Leafs.

او را یک شانس برای برنده جام استنلی برای پدرش در تیم های مورد علاقه در سایه زادگاه خود.

Hakstol را Maple Leafs باز برگشتی در 7 p. m. روز شنبه برابر Columbus Blue Jackets در بهترین پنج سری. برگها در نظر گرفته نمی شوند یکی از مورد علاقه های شما برای برنده شدن در این جام استنلی. از 24 تیم بازی هنوز هم در تورنتو 10-بهترین شانس با توجه به Bovada.

اما با فهرستی آشغال با بازیکنان ستاره مانند Auston Mattews جان توارث و میچ Marner و قابلیت بازی به کل پلی آف کنفرانس شرق در خانه نیست از این سوال.

دستیار تحت سر مربی شلدون Keefe, Hakstol نمی خواهد در خط مقدم این سری و یا برگشتی. افرا برگها اجازه نمی دهد که خود را دستیار مربیان برای انجام مصاحبه و ترجیح می دهند آنها در پس زمینه.

اما Keefe که در زمان بیش از یک اخراج مایک Babcock در ماه نوامبر گفت: هرالد در آستانه سال جدید است که او را تحت تاثیر قرار شده است با Hakstol.

"او شده است بسیار عالی" Keefe گفت. "رفتار سازگار است هر روز در نظر گرفتن بیش از حد احساسی است. تجربه خود صحبت می کند که -- این واقعیت که او یک سر مربی در لیگ برتر نیز هست. او انجام یک کار خوب در ما مجازات کشتن آماده هر روز و کار با ما دفاع بنابراین کارکنان ما انجام داده است یک کار بزرگ و قطعا دیو تجربه به عنوان یک سر مربی ارزشمند بوده است به من."

افرا برگها را انجام نمی, به کت آبی از اکتبر. تورنتو برنده اولین جلسه 4-1 در Oct. 4. آبی کت 4-3 برنده در وقت اضافه در Oct. 21.

"من فکر می کنم استعداد سطح گروه هرگز یک سوال" افرا برگها مدیر کل Kyle Dubas گفت. "آن بوده است بلوغ و طرز فکر این گروه که ما را به برخی از گام های در. و تا کنون از طریق فاز 2 و فاز 3 (بازگشت به هاکی) من قطعا بسیار خوشحال با آنچه که من دیده ام فقط در شرایط استفاده از این گذشته چهار به علاوه ماه واقعا کار بر روی آن چیزهایی که به عنوان یک گروه. بسیاری از است که بازیکن هدایت می شود.

"من نمی دانم که چگونه است که در کوتاه مدت به دلیل این است که چنین عجیب و غریب و منحصر به فرد مجموعه ای از شرایطی است که هیچ یک از ما واقعا می دانم که چگونه آن را به بازی هنگامی که ما به این سری در مقابل کلمبوس در روز یکشنبه. اما در دراز مدت در آن ما می خواهم به عنوان یک حق رای دادن من خوشبین هستم که آن را به کمک به ما در حال حاضر, اما من حتی بیشتر خوش بینانه در مورد آنچه در آن می کند و در دراز مدت برای ما و که در آن ما نیاز به رفتن به عنوان یک برنامه است."

Maple Leafs در مقابل کت آبی

بازی 1: 7 بعد از ظهر یکشنبه (NHL شبکه).

بازی 2: 3 بعد از ظهر روز شنبه (NBC Sports).

بازی 3: Aug. 6, TBD.

بازی 4: Aug. 7, TBD (در صورت لزوم).

بازی 5: Aug. 9, TBD (در صورت لزوم).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن