تمرکز در حال حاضر بر گرفتن به داخل افغانستان مذاکرات: خلیل زاد

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 1:31:48 pm ما نماینده خاص امریکا برای افغانستا

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 1:31:48 pm
Zalmay Khalilzad, us afghanistan, Abdullah Abdullah, Ashraf Ghani, afghanistan power sharing deal, Ashraf Ghani abdullah power sharing deal, taliban, us taliban peace accord  ما نماینده خاص امریکا برای افغانستان آشتی زلمای خلیل زاد در آمریکا موسسه صلح در واشنگتن است. (AP)

ما در حال حاضر با تمرکز بر گرفتن به داخل افغانستان مذاکرات یک دیپلمات گفته است, تاکید کرد که یک توافق بر سر نقشه راه برای حل و فصل سیاسی میان دولت این کشور و گروه های شبه نظامی طالبان است "مهم ترین" برای آوردن صلح در افغانستان جنگ زده کشور است.

ویژه ما نماینده افغانستان آشتی زلمای خلیل زاد اظهارات روز پس از رئیس جمهور اشرف غنی و رقیب خود عبدالله عبدالله امضا یک قدرت هسته ای هموار کردن راه برای داخل افغانستان مذاکرات برای پایان دادن به چندین دهه درگیری در این کشور است.

قرارداد امضا شد و در ماه گذشته پس از یک تلخ اختلاف بر سر نتایج حاصل از سال گذشته انتخابات ریاست جمهوری تحت فشار قرار دادند که کشور را به یک بحران سیاسی است. غنی بود سوگند به عنوان رئیس جمهور برای دور دوم در مارس 9, اما عبدالله همچنین اعلام کرد خود را به عنوان رئیس جمهور با نگه داشتن خود سوگند-گرفتن مراسم در همان روز.

طبق این توافق غنی خواهد ماند به عنوان رئیس جمهور در حالی که عبدالله خواهد راس شورای عالی آشتی ملی (HCNR) با قدرت اجرایی و تیم او خواهد شد که 50 درصد سهم در کابینه.

باید به عنوان خوانده شده | طالبان بودند در تماس با القاعده از طریق گفتگو با ما می گوید گزارش سازمان ملل متحد

"ما در حال تمرکز در حال حاضر بر گرفتن به داخل افغانستان مذاکرات است که واقعا مهم برای افغان ها به صلح است توافق بر روی یک نقشه راه برای حل و فصل سیاسی میان نمایندگان افغانستان با جمهوری اسلامی را به تیم که تاسیس شد در چند هفته پیش و طالبان" خلیل زاد گفت: در روز دوشنبه.

در تعامل با خبرنگاران خلیل زاد گفت که بحران سیاسی در افغانستان است که تولید دو انتخابات ریاست جمهوری inaugurations در حال حاضر حل و فصل شده است. رهبران دو کشور در حال همکاری با هم در یک دستور کار برای صلح است.

"ما در حال شروع به بحث با آنها را که در آن داخل افغانستان مذاکرات برگزار خواهد شد هنگامی که آن را به جای چه نقشی را که جامعه بین المللی و کسانی که این نوع از مسائل است که ما در حال تمرکز بر" او گفت:.

"ما در یک جای خوب. جاده پیش رو را با چالش ها و مشکلات اما ما خوشبین است که در نهایت ما در حال حرکت رو به جلو برای شروع از داخل افغانستان مذاکرات" خلیل زاد گفت.

"نه تنها ما در حال تلاش برای مطمئن شوید که مسائل باقی مانده در برخورد با زندانیان آزادی است که تا به 5000 زندانیان باید منتشر شده توسط دولت و همه زندانیان که Talibs اند باید منتشر شود قبل از داخل افغانستان مذاکرات می تواند آغاز خواهد شد و ما امیدواریم که خشونت کم خواهد ماند تا با آزادی زندانیان ما می توانید شروع به داخل افغانستان مذاکرات در مورد آینده افغانستان و پایان دادن به جنگ در آن کشور است که در جریان بوده است برای 40 سال"او گفت:.

خلیل زاد گفت که تاریخ و محل داخل افغانستان مذاکرات مشخص نشده است.

"ما بسیار متمرکز در حال حاضر در میان دیگر مسائل مربوط به داخل افغانستان مذاکرات," او گفت:, و اضافه کرد که دولت و طالبان به توافق برسند در آن مسائل و دیگران از جمله محل مذاکرات.

وجود دارد چندین کشور که ارائه داده اند به میزبان مذاکرات اما دو طرف باید به توافق برسند که در آن گفت و اشاره کرد که پس از آن نیز وجود دارد که این موضوع از تاریخ که مربوط به زندانیان موضوع را به عنوان به خوبی.

تکرار کرد که آمریکا نمی خواهند افغانستان به دوباره تبدیل به یک پلت فرم برای خشونت خلیل زاد گفت که اگر طالبان نمی ارائه تعهدات که ما را ساخته اند نیز پس از آن موضوع را تغییر دهید.

"تعهد نیز نه تنها با طالبان اما با دولت افغانستان و همچنین پس از همه طرف از افغانستان," او گفت:.

از ما امضا نقطه عطفی در مقابله با طالبان در فوریه 29. به عنوان بخشی از توافق طالبان متعهد به جلوگیری از تروریسم در افغانستان و نشان نمی دهد "ایمان بد" به مذاکرات در حالی که امریکا توافق برای خروج از آن 13,000 سربازان از جنگ زده کشور با اولیه کاهش 8,600 در 3-4 ماه آینده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن