پنج هفته از اقامت در خانه: آنچه در آن انجام شده و آنچه در آن نمی

در واقع آن بود که صبح روز شنبه, مارس 28 هنگامی که Minnesotans که رسما "دستور به ماندن در خانه" توسط فرمان از ر

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

در واقع آن بود که صبح روز شنبه, مارس 28 هنگامی که Minnesotans که رسما "دستور به ماندن در خانه" توسط فرمان از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz.

بی سابقه سلب آزادی را غیر قابل تصور به نظر می رسید — به جز که آن را اتفاق می افتد و یا در مورد اتفاق می افتد در سراسر آمریکا و در سراسر جهان و در جوامع آزاد و نیست.

آن بود البته بهترین دفاع است که مقامات بهداشت عمومی ارائه شده بود در برابر رمان coronavirus که آغاز شده بود به خروش در امریکا اما تا به حال به کشته شدن پنج نفر در مینه سوتا در آن زمان است.

یکشنبه, مه 3 نشانه 36 بعد از مینه سوتا تحت نزدیکترین چیزی که ما تجربه کرده ایم به یک "مستند." آن را به آخرین. اما در روز پنج شنبه Walz تمدید منظور اضافی دو هفته تا مارس 18. او همچنین اجازه بسته ترین خرده فروشان برای باز کردن برای تحویل و منظقه وانت و او متعهد به زودی استراحت محدودیت های غیر پزشکی نجات بخش روش.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

استدلال خود را برای گسترش اقامت در خانه جهت است که اساسا این: ما هنوز هم نمی دانم به اندازه کافی در مورد دولت outbreak — به جز که آن را هنوز هم در حال رشد -- و آن را بیش از حد خطرناک برای نرم کردن همه چیز را هر بیشتر. این یک منطق پشتیبانی شده توسط برخی و انتقاد توسط دیگران با برخی از جمهوری خواهان که اکثر منتقدان.

بنابراین اجازه دهید نگاهی به سهام. چه کسانی 36 روز دریافت ما ؟

بدیهی است که یک شکست اقتصاد یک نتیجه از محدودیت. تقریبا 594,000 Minnesotans در زمینه نرخ بیکاری تا پایان ماه آوریل است. اما بسیاری از اقتصاددانان بر این باورند که اثر بدون کنترل همه گیر شده اند به همان اندازه بد اگر بدتر نیست و بسیاری معتقدند که اقتصاد نمی تواند بهبود می یابند تا زمانی که این ویروس را تحت کنترل است.

در مبارزه با این ویروس ما زیادی به دست آورده. اما وجود دارد برخی از چیزهایی که قابل توجه ما هنوز هم ندارد.

در اینجا برخی از مفاهیم مهم بر اساس مصاحبه با بهداشت و بیمارستان و مسئولان وزارت امور خارجه و بهداشت عمومی داده است.

زمان

به "خاموش شدن" از گسترده عصری اقتصاد و تعاملات اجتماعی عمل کرده و مانند یک افت ناگهانی در درجه حرارت و تحت قوانین ترمودینامیک: همه چیز آهسته. سوپ جامعه دیگر مخلوط به عنوان آن را به حال و گسترش ویروس به طور معنیداری کاهش یافته است.

علاوه بر این Minnesotans به نظر میرسد که توجه به اقامت-در-صفحه اصلی سفارش بیشتر از نزدیک از دیگر آمریکایی و بیش از بسیاری از پیش بینی انتظار می رود. نتیجه: نه تنها ما خرید زمان با فشار دادن منحنی ما را به نظر می رسد مسطح منحنی ایجاد کندتر گسترش از اکثر اگر نه همه, متحده — حداقل برای مدتی.

آن را هنوز هم در حال گسترش است اما عامل آن رشد نمایی — سرعت که در آن یک سرایت گسترش می یابد — کاهش بود پس از آن گسترش کندتر است. از نظر ریاضی این واقعیت است که در ایالت مینه سوتا تقریبا مسدود در مکان و زمانی که تعداد موارد هنوز نسبتا پایین به معنای آن است که خام تعدادی از عفونت های جدید روزانه به مراتب کمتر از اگر ما دورتر همراه است.

هنوز هم آن تحمیل تلفات به خصوص در مکان های که در آن سخت جداسازی امکان پذیر نیست.

بیش از 75 درصد از دولت 395 مرگ و میر به روز شده اند ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت — مکان هایی مانند خانه های سالمندان که در آن اقدامات سختگیرانه در محل قرار داده شد قبل از وقوع سعی کنید به نگه داشتن این ویروس از در.

و در صنعت گوشت پردازش — که در آن کارگران ادامه داد: برای برش و بسته بندی گوشت و مرغ شانه به شانه در خط مونتاژ مد — شیوع بیماری را مجبور به خاموش کردن عمده گیاهان.

Walz را توجیهی برای اقامت اولیه خود را-در-سفارش — بود که به دو هفته گذشته بود برای خرید زمان برای آماده سازی. آنچه ما برای آن زمان ؟

ICU ظرفیت

برای چندین سال و در اواخر ماه مارس به همراه تعدادی از فشرده-تخت های مراقبت در مینه سوتا بیمارستان ماند حدود 1200. تعداد تخت و هواکش برای کمک به تنفس بسیار مهم برای کاهش مرگ و میر این ویروس که معمولا باعث کشته شدن توسط ریه ها به شکست است.

بزرگ ترس — ترس در نهایت متوجه شدم در ایتالیا و اسپانیا و تقریبا تا در شهر نیویورک بود که یک موج به طور جدی بیمار بیماران نیاز به ICU مراقبت خواهد بیش از این تعداد تخت را مجبور به سهمیه بندی مراقبت و منجر به قابل اجتناب مرگ و میر. در آن زمان یک اپیدمیولوژیک مدل توسط دانشگاه مینه سوتا دانشکده بهداشت عمومی پیش بینی شده اوج ICU تقاضا از بین 2000 و 4,800 تخت. که مدل است که انتظار می رود به تجدید نظر در عرض یک هفته یا بیشتر و مقامات پیشنهاد کرده اند که انتظار دارند پیش بینی شده اوج تقاضا می شود در پایان پایین تر در صورتی که.

از آخر این هفته دولت 1,244 تخت ICU. اما در عرض 24 ساعت است که شماره می تواند پرش به 2,044. در عرض سه روز: 2,588. در ضمن 2,844 هواکش می تواند در دست برای افزایش. علاوه بر این دولت مدیریت اضطراری مقامات کار خارج از دولت را مرکز عملیات اضطراری در سنت پل در رابطه با بیمارستان ائتلاف ایجاد کرده اند برنامه ای برای صدها نفر از تخت به صورت غیر COVID بیماران باید آنها را مورد نیاز است.

PPE لوازم

تجهیزات حفاظت فردی — N95-درجه ماسک ماسک های جراحی, جراحی دستکش, لباس و چهره سپر کردند مخاطره آمیز دولت در اواخر ماه مارس در اینجا و در سراسر کشور است.

همه گیر برنامه آمادگی در مینه سوتا, مانند کسانی که از هر دولت تا به حال همیشه banked ملی ذخایر پر کردن در هر شکاف. اما این برنامه در حقیقت موفق به درک دو احتمال است که هر دو به واقعیت تبدیل شد: برای اولین بار است که ملی ذخایر خواهد بود understocked و دولت فدرال خواهد تسلیم این کار دستیابی به منابع به ایالات متحده و دوم که تقاضا خواهد بود و نه جدا شده و به نقاط داغ اما تقریبا در سراسر کشور به عنوان ویروس در حال گسترش در سکوت برای ماه فوریه.

بیمارستان ها خواست Walz برای ban non-روش های نجات بخش به طوری که آنها می تواند به حفظ منابع خود و او موافقت کرد.

اما خود دولت تا به حال هیچ ذخیره و که نمی ایستادگی دولت و مقامات بیمارستان گفت.

در گذشته پنج هفته است که تغییر کرده است. همانطور که از شنبه, دولت تا به حال 345,000 N95 ماسک, 2 میلیون فولاد ماسک 7.3 میلیون دستکش, 49,000 لباس و 152,000 صورت سپر. که در بالا قابل تامین است که بیمارستان ها به دست آمده اند.

اضافه کردن ICU ظرفیت و PPE لوازم و Walz همه اما اعلام پیروزی در آماده سازی برای آینده اوج.

"هنگامی که ما ضربه اوج ما — و هنوز هم پیش بینی می شود حدود یک ماه دور — اگر شما نیاز به یک تخت ICU و شما نیاز به یک دستگاه تنفس مصنوعی شما می توانید آن را در مینه سوتا" Walz گفت.

تست ظرفیت

تست شد ظروف سرباز یا مسافر در اواخر ماه مارس در مینه سوتا به عنوان آن را در بسیاری از کشور است. آزمون بودند که جیره بندی برای کسانی که به عنوان دیده می شود در بسیاری از نیاز اما حتی این افراد نیست همیشه گرفتن آنها. هیچ طرح ملی برای چگونه برای از میان برداشتن کمبود مواد — اعم از مواد شیمیایی به منابع و هماهنگی بین ارائه دهندگان و تامین کنندگان و نیاز.

نتیجه این بود که هیچ کس تا به حال یک تصویر واضح که تا به حال ویروس و که در آن پخش شد. "ماندن در خانه اگر شما بیمار هستید" بهترین سیاست هر کسی می تواند جمع اوری و آن چراغ آمار به این نتیجه است که برای هر آزمون-مورد تایید شده در مینه سوتا وجود دارد به احتمال زیاد 100 دیگران بود که این ویروس.

در هفته منتهی به مارس 28 اقامت در خانه سفارش مینه سوتا به طور متوسط 1,720 آزمون در روز, با توجه به اطلاعات وارد شده توسط پایونیر پرس. در هفته گذشته متوسط تا به حال شروع به پریدن کرد به 3,006 و به نظر می رسد در مسیر رسیدن به 5,000 تست های تشخیصی در هر روز به زودی.

که افزایش و مسیر خود را به سمت 10,000 آزمایش روزانه — نتیجه یک همکاری بین دولت کلینیک مایو و دانشگاه مینه سوتا برای رسیدن به آنچه Walz به عنوان یک توصیف "مینه سوتا moonshot" تست ظرفیت. در این ایده بود برای مینه سوتا به شکل تست مشکل خود را در آن.

در یک مورد آن موفقیت آمیز بوده است. اما برای هدف بزرگتر — تست همه با علائم — دولت به نظر می رسد یک راه و پیشرو کارشناسان بهداشت عمومی در سراسر کشور گفت: ایالات متحده باید برای افزایش آن تست ظرفیت سفارشات از قدر.

برای مثال همانطور که از شنبه وجود دارد 3,436 تایید فعال موارد coronavirus. توسط 100 عاملی که به معنی بیش از 343,000 مردم در حال حاضر از آن در دولت است. اما کمتر از 80,000 آزمایشات انجام شده در مینه سوتا پس از تست آغاز شد و بسیاری از مردم از جمله کارکنان مراقبت های بهداشتی نیاز به طور منظم آزمایش برای اطمینان از آنها آن را گسترش خود را.

زمانی که Walz تمدید اقامت در خانه سفارش اولین بار — از انقضا از 10 آوریل تا مه 4 — او گفت: هدف اصلی بود برای خرید زمان برای افزایش تست ظرفیت.

بنابراین فایل تست ظرفیت زیر چیزی است که ما برای پنج هفته بلکه چیزی است که ما نمی توانید به اندازه کافی از.

تماس با ردیابی

تست به تنهایی نیست ارزش زیادی اگر شما می توانید پیگیری کردن و منزوی کردن آن آلوده و تماس های خود را — برای جلوگیری از زنجیره انتقال و سرکوب شیوع است.

که در آن تماس با ردیابی می آید. دولت تخمین زده می شود این امر نیاز به 750 تماس با ردیاب — مردم مصاحبه بیماران — قادر به دریافت یک دسته در این وضعیت است. هنوز هم وجود دارد کمتر از 100 در زمان Walz تمدید سفارش.

در حالی که این تعداد را افزایش می دهد توسط یک دوجین یا هفتگی 750 است که هیچ جا در چشم. معلوم نیست اگر دولت قصد جابهجا کارکنان دولت کفایت خواهد کرد.

"ما در حال تبدیل شدن بیشتر به چالش کشیده که" کریس Ehresmann سر از وزارت بهداشت اپیدمیولوژی بخش در روز جمعه گفت. برای مثال کارگران در حال مصاحبه در شیوع در JBS گوشت خوک گیاه در وورتهینگتون صحبت 58 زبان مختلف. پیدا کردن مترجمان تبدیل به یک مانع و به عنوان نتیجه همه افراد با تست مثبت می تواند نتایج مصاحبه در عرض 24 ساعت — یک گام مهم را حاوی یک ویروس است که گسترش می یابد تا به سرعت.

دانش

آن را سخت به یاد مختلف چگونه آن همه احساس در مارس 28 از آن را در حال حاضر.

بیایید پرش به عقب در زمان. در مارس 28:

  • برخی از 2,200 آمریکایی مرده بود از COVID-19 — یک مبلغ جزئي در مقایسه با بیش از 66,000 مرگ و میر اندکی از شنبه.

  • ایالات متحده شروع یک روند بیش از حد "مرگ"; بیشتر مردم در مارس 28 از انتظار نخواهد بود بر اساس دراز مدت به طور متوسط از آمریکا مرگ و میر در مارس 28, به گفته CDC آمار و ارقام که به احتمال زیاد قابل توجهی سبک شماری سهل گیری بیش از حد مرگ و میر در این بیماری همه گیر. مینه سوتا نمی نقض بیش از حد آستانه مرگ تا آوریل 11 و در مارس 28, ما, مرگ, شمارش 5 بود.

  • در مارس 28, New York شهرستان ثبت آنچه در آن زمان به نظر می رسد به یک شخص رکورد: 265 COVID مرگ و میر. آن را نمی خواهد ببینید روزانه تعداد مرگ که دوباره کم تا مارس 21.

Walz در واقع اعلام کرد که ماندن در خانه سفارش مارس 25.

در آن زمان اکثر اطلاعات علمی در ویروس های مبتنی بر اطلاعات در خارج از چین و در حقیقت دانش پزشکی بود و پر از سوراخ است. پزشکان تا به حال هنوز کشف نشده چگونه این حملات ویروس ارگان های دیگر و آن را تنها در هفته گذشته که سی دی خود را به روز رسانی لیست از علائم تصدیق کرد که بیماران می تواند تبدیل به بیمار خطرناکی بدون توسعه تجاری سرفه های خشک.

شاید بزرگترین نقطه کور اما ویروس این بزرگترین سلاح: بدون علامت گسترش یافته است. ما در حال حاضر می دانیم که شما می توانید این ویروس مسری بود تا 48 ساعت قبل از شروع علائم. "ماندن در خانه اگر شما بیمار هستید" نیست بسیار از دفاع در برابر آن است.

کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم روز جمعه mused در سرعت از دانش به دست آمده پس از Walz ابتدا بسته همه چیز را. "این نوع از شگفت انگیز به خودمان یادآوری کنیم اما ما در حال صحبت کردن در مورد 6 هفته طول زمان پس ما شاهد اولین مورد تایید شده در مراقبت طولانی مدت. ما نمی دانیم که در آن زمان در مورد نقش بدون علامت گسترش," او گفت:.

آنچه ما نیست: ایمنی

در برخی از راه, هیچ چیز تغییر کرده است: هیچ واکسن و ما یک جمعیت است که اساسا فقط به عنوان آسیب پذیر خواهیم شد.

زمانی که ما شیوع آغاز شده مینه سوتا بود زمین 10000 دریاچه و نزدیک به 5.7 میلیون نفر — همه آنها رسیده برای این ویروس به سلامت و یا حداقل استفاده به گسترش است.

توسط 100 برابر برآورد از تایید به عفونت های واقعی برخی 573,000 Minnesotans تا به حال ویروس. ممکن است صدا مانند بسیاری از, اما آن را نمی. با فرض اینکه همه این افراد در حال حاضر در سیستم ایمنی بدن — یک فرض است که به سختی ثابت — که 10 درصد ایمنی هستند. که به مراتب کمتر از برآورد 67 درصد حداقل مورد نیاز برای گله ایمنی — که متوقف نمی شود یک بیماری همه گیر اما صرفا آن را قرار می دهد در یک مسیر به سمت توقف.

پس از پنج هفته بعد حتی با کسانی که مفروضات و برآورد وجود دارد باقی می ماند بیش از 5.1 میلیون Minnesotans فقط به عنوان رسیده برای این ویروس به عنوان آنها, مارس 28.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن