تغذیه, مردم, از, رنگ, صحبت کردن علیه نژادپرستی پلیس تبعیض در بیشتر سفید داکوتای شمالی

موجی از نا امیدی سوخت فعالیت رسیده عمدتا سفید داکوتای شمالی با تظاهرات در فارگو بیسمارک چنگال های بزرگ و حتی ک

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399

موجی از نا امیدی سوخت فعالیت رسیده عمدتا سفید داکوتای شمالی با تظاهرات در فارگو بیسمارک چنگال های بزرگ و حتی کوچک راگبی.

صلح باغ دولت منحصر به فرد است عدم تنوع نژادی.

در داکوتای شمالی 84 درصد از ساکنان سفید پوست غیر هیسپانیک مردم در حالی که این رقم 60.4% برای ملت به عنوان یک کل با توجه به سرشماری ایالات متحده تخمین می زند.

این یکی از تنها کشورهای که در آن اسپانیایی است نه دوم به طور گسترده سخن گفته زبان — آن را در آلمانی. داکوتای شمالی نیز یکی از تعداد انگشت شماری از کشورهای که در آن نه آمریکایی و نه Latinos را تا 5 درصد از کل جمعیت. بومی آمریکایی ها تا کنون بزرگترین غیر سفید گروه در 5.5 درصد از دولت ساکنان سرشماری برآورد نشان می دهد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مانند مردم از رنگ ها در سراسر کشور بسیاری از کسانی که زندگی در داکوتای شمالی می گویند که آنها در حال تغذیه با آنها چگونه رفتار شده است توسط پلیس و همکار خود ساکنان است.

میشل LaPoint, یک, لاتین, ساکن بیسمارک که سازمان یافته یکی از این شهر تظاهرات گفت سخت-به-سازمان دیده بان ویدئو از فلوید بازداشت به سفید اهالی داکوتای شمالی در یک نگاه به آنچه که مردم از رنگ باید برای تحمل و قدرت. LaPoint امیدوار است این ثاقب احساس ناآرامی در نهایت نتیجه در این نوع از تغییر پایدار است که باعث می شود داکوتای شمالی مکانی امن برای کودکان خردسال.

اهالی داکوتای شمالی را به دست اورد شهرت از غیر خودی بودن فوق العاده خوب و استقبال اما بسیاری از مردم از رنگ ها در دولت می گویند که استقبال گرم نیست همیشه تمدید به آنها.

شایر محمد که از سومالی تبار مهاجرت به فارگو از کنیا هشت سال پیش و در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک مدیر مورد در آفریقایی آمریکایی انجمن توسعه. محمد گفت: او آموخته است که به سرعت پس از حرکت به سمت دولت که رنگ پوست تیره و معنی او موفق به دریافت کثیف به نظر می رسد فقیر و درمان برخی از مردم سفید.

در حالی که مشغول به کار در یک انبار محمد گفت: همکاران اغلب عمل صمیمانه نسبت به او در خود ظرفیت های رسمی اما پس از آن نمی صحبت کردن با او در اتاق استراحت و یا خاموش کردن ساعت. محمد مؤمن و مسلمان گفت: یکی همکار حتی گزارش شده او را به مافوق خود برای مصرف قبل از تایید معافیت به دعا.

محمد گفت: او در حال حاضر در "دو چهره" در اطراف مردم سفید. در این شرکت از کسانی که او را می داند و دوست دارد با او رفتار مثل خودش که او را توصیف به عنوان شاد و همیشه خندان." اما در حضور مردم سفید او نمی داند که محمد گفت: او با احتیاط عمل می کند و به تماشای پشت خود را.

"آنها سعی کنید به شما احساس بی ارزش" محمد گفت. "آنها را درمان نمی کند من همان راه آنها را درمان شخص دیگری .... (وجود دارد) یک فرض است که اختصاص به یک گروه کامل."

محمد گفت که او خوش شانس بوده که هرگز تجربه کرده اند پلیس تبعیض برش در مقایسه با LaPoint تجربه به عنوان یک جدید شمالی Dakotan.

پس از حرکت به بیسمارک دو سال پیش LaPoint گفت: او کشیده شده است بیش از در ماشین توسط پلیس بیش از ده بار اما تنها با دریافت چند بلیط. او فکر می کند که پلیس محلی باید تعصب روشن در برابر, سیاه, لاتین ها و آمریکایی های بومی مردم که او گفت: تقویت شده توسط بار او را به دادگاه رفته برای بلیط و دیده می شود تقریبا به طور انحصاری از افراد از رنگ در خط.

LaPoint گفت که او نقل مکان کرد و از درون شهر تولیدو اوهایو به خاطر خانواده اش بود در بیسمارک و او فکر کردم این امر می تواند امن تر برای او دو پسر جوان که سیاه و سفید هستند. او گفت: دانش آموزان سفید ساخته شده او 6 ساله پسر زندگی یک کابوس است.

مادر جوان گفت: او پسر اغلب به خانه آمد از مهد کودک با کبودی و داستان از فحاشی و قلدری با دیگر دانش آموزان است. او گفت: به تازگی پسر او به نام نژادی لکه دار کردن توسط کودک دیگری.

Michelle LaPoint, of Bismarck, with her two sons. Submitted photo

میشل LaPoint از بیسمارک با دو پسر. ارسال عکس

حتی با مشکلات خانواده اش را تحمل LaPoint گفت: او می داند که این "استرس مداوم" بالا بردن سیاه پسران نمی فروکش به عنوان تبدیل شدن آنها به مردان جوان است. LaPoint گفت که او دیده است راه پلیس محلی باید درمان پدر فرزندان او به عنوان یک فرض جنایی و او نگرانی پسران او را رنج می برند همان بی عدالتی زمانی که آنها رشد.

"در حال حاضر آنها در حال سیاه و سفید بچه ها و آنها شایان ستایش و زیبا, اما زمانی که آنها به نوبه خود 12 یا 13 هم که زیبا و دلفریب, کودک و یا آنها که تبدیل به هیولا که شما ظاهرا از ترس؟" LaPoint گفت: از طریق اشک. "وقتی که بچه های ما از پسران به اراذل و اوباش در جامعه چشم؟"

به عنوان یک عضو از سه وابسته به قبایل Rep. اموزش بوفالو D-فارگو یکی از تعداد کمی از مردم از رنگ در دولت و قوه مقننه. بوفالو گفت: آمریکایی های بومی اغلب در سمت چپ از گفتگو در مورد خشونت پلیس با وجود درد و رنج تا آنجا که هر گروه نژادی.

از سال 1999 تا 2018, سرخپوستان آمریکایی و بومیان آلاسکا شد کمی بیشتر از آمریکایی های سیاه و سفید به کشته شدن توسط پلیس, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

Rep. Ruth Buffalo, D-Fargo, is sworn into office Dec. 3, 2018, at the North Dakota Capitol. Forum News Service file photo

Rep. اموزش بوفالو D-فارگو قسم خورده است به دفتر Dec. 3, 2018 در داکوتای شمالی کاپیتول. فروم اخبار سرویس عکس فایل

بوفالو کاهش یافته است برای به اشتراک گذاشتن چگونه نژادپرستی پلیس و تعصب را تحت تاثیر خانواده اش, اما او گفت: او سطح نگرانی در اوج بوده و او پس از یادگیری چگونه مایکل براون به ضرب گلوله کشته شد توسط پلیس شش سال پیش در فرگوسن Mo.

LaPoint محمد و بوفالو تعدادی از ایده ها برای مهار پلیس تبعیض و فرهنگی نژادپرستی در داکوتای شمالی.

برای شروع LaPoint گفت: دولت فدرال باید در ایجاد یک پایگاه داده از اقدام انضباطی و شکایت علیه افسران پلیس بنابراین کسانی که با سابقه خشونت و یا تعصب نژادی نمی rehired توسط یکی دیگر از گروه پس از اخراج شدن. او گفت: ماموران با دریافت خواهید کرد که تعداد زیادی از شهروندان و شکایت خواهم, Derek چوین است که به اتهام قتل درجه دوم در ارتباط با فلوید مرگ باید ذهنی ارزیابی برای تعیین اینکه آیا آنها مناسب برای کار در خیابان.

LaPoint ذکر است که با وجود مسائل شخصی با بیسمارک پلیس او ستایش آنها را برای نگه داشتن اخیر تظاهرات مسالمت آمیز است.

محمد گفت: او هنوز هم یادگیری در مورد تاریخی پیامدهای خشونت پلیس اما او معتقد است که ادارات باید بیشتر اضافه کردن تنوع نژادی به صفوف خود را.

بوفالو که دارای مدرک کارشناسی در عدالت کیفری گفت که او به نفع یک رویکرد جامع تر است که آدرس و نابرابری در آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و سیستم دادگاه برای جوامع به حاشیه رانده شده. دولت نماینده سرمایه گذاری منابع بیشتر برای جلوگیری از استفاده از مواد مخدر, قاچاق انسان و خشونت در آن جوامع خواهد بود سازنده ترین دوره در حال حاضر. تا آنجا که پلیس می رود بوفالو گفت: ادارات باید در پیدا کردن راه هایی برای ایجاد اعتماد با جوامع آنها خدمت می کنند.

محمد گفت: "کلید اصلی برای تسکین برخی از تنش های نژادی در داکوتای شمالی است که قرار گرفتن در معرض. او معتقد است باید وجود داشته باشد گفت و گو بین مردم از نژادهای مختلف قبل از هر گونه قضاوت رخ می دهد. سپس همسایگان می توانید هر یک از دیگر به عنوان افراد و شروع به جای تفاوت های فرهنگی.

هر سه ابراز امیدواری کرد که در آینده به ارمغان بیاورد معنی دار تغییرات انجام شده توسط یک جوان روشنفکر نسل. بوفالو گفت: جوان اهالی داکوتای شمالی در دسترسی به تنوع بیشتر از طریق تلفن های خود را بیش از هر کس در نسل او را از طریق محیط اطراف خود.

اما LaPoint اشاره کرد که تغییر شروع می شود با یک گناه حکم برای چهار افسر درگیر با فلوید مرگ است. هر چیزی کمتر خواهد بود یک "سیلی" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن