فارگو رپ مرده یافت روز پس از آنلاین طوفان ادعا سوء رفتار جنسی

مقامات مجری قانون هستند نه انتشار جزئیات بیشتر در مورد Kipp گابریل مرگ اما می گویند بازی ناپاک بعید است گفت: B

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

مقامات مجری قانون هستند نه انتشار جزئیات بیشتر در مورد Kipp گابریل مرگ اما می گویند بازی ناپاک بعید است گفت: Barry Hillestad کلانتر رابرتز شهرستان در شمال شرقی داکوتای جنوبی. "پزشکی قانونی در حال انجام است بخشی از تحقیقات و موضوع همچنان در دست بررسی" Hillestad گفت.

در هفته گذشته چند زن ساخته شده سوء رفتار جنسی در برابر ادعای گابریل آنلاین. گابریل اگهی متحده او 37 ساله و مرگ او در روز شنبه, ژوئن 28.

گابریل پدر کن گابریل زندگی می کند که در بیسمارک گفت که او نمی تواند نظر بسیاری در مورد خواب و مرگ در این زمان.

"در حال حاضر ما صحبت کردیم به پلیس و آنها می خواهند ما را به عقب نگه دارید برای یک بیت از آنجا که آنها در حال انجام بسیاری از تحقیق در مورد هزل در Facebook و یا هر آنچه که در صفحه است به نام" کن گابریل گفت. "این بسیار شدید و می خواهید آنها را به رفتن را از طریق این تحقیقات برای اولین بار به طوری که آنها واقعا توصیه ما را به عقب نگه دارید برای یک بیت."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"مراسم آشتی ترتیب دادند من می دانم که دقیقا چه اتفاقی افتاده است تقریبا یک مورد از عشق شما می دانید" پدر گفت.

Kipp گابریل شناخته شده به عنوان "Kipp G" در صحنه هیپ هاپ, یک خواننده رپ با من و شما خدمه و همچنین به عنوان یک موسیقی پروموتر. او شناخته شده به عنوان شاد, مثبت, کسی که اغلب انجام شده در آکواریوم در مرکز شهر فارگو تا حدود سال 2015.

زمانی که فروم سرویس خبری رسیده Kipp گابریل توسط گوشی در هفته گذشته و از او خواسته در مورد آنلاین اتهامات او هرگونه تخلف و اضافه کرد که او تا به حال شده است توصیه می شود که به نظر.

"من شنیده ام یک کمی در مورد آن, اما آن را کاملا درست نیست. آن است که کاملا درست نیست" Kipp گابریل گفت. "آنها (مردم ارسال نظرات) هستند دخترانی که من مورخ و آنها را نیز به نام من و خندید به تلفن .... آن را مانند یک بازی به آنها."

"این درد من به خاطر چیزهای وحشتناک شده اند گفت:" Kipp گابریل اضافه شده است. "من به زنان احترام صحبت خود را حقیقت و من هنوز در تلاش برای به سکوت زنان اما در این وضعیت وجود دارد بیشتر در زمینه به آن از یک رشته از ناشناس پست."

کن جبرئیل گفت: او معتقد است که پسر او بود جابجایی های اخیر رسانه های اجتماعی, پست, اما نمی تواند به صورت هزینه از دست دادن خود را در زمان رابطه.

"او در قلب ما خانواده است. ارتباط خود را با مردم فشار برای هیچ دارو و هیچ نوشیدن او فقط کاملا در برابر همه است. آن همه چیز در مورد عشق و چیزهای بد ساخت ارتباط خود را شکستن و در آن همه چیز در مورد آن. او نمی تواند آن را تحمل کنم. متون او من فکر می کنم او می تواند آن را اداره کند. آن را از دست دادن دوست دختر خود را" کن گابریل گفت.

جوزی Danz یک فروم, اخبار, خدمات کمک نویس که خانواده اش صاحب یک فروشگاه در مرکز شهر فارگو گفت: او یکی از زنانی که به تازگی ساخته شده یک اتهام علیه Kipp گابریل آنلاین.

"من یکی از زنانی که جلو آمد و بیانیه ای اساسا پرداختن به این واقعیت است که او raped me back در سال 2008" Danz گفت.

با وجود تجربه خود را با جبرئیل Danz گفت: مرگ او سخت به شنیدن در مورد.

"بدیهی است که من یک مشکل گذشته با Kipp اما من نیز می دانم که او نیز کسی که به ارمغان آورد بسیاری از شادی و شور و شوق و استعداد و مثبت به این جامعه و من فکر می کنم که چرا آن را سخت برای بسیاری از مردم به بسته بندی کردن سر خود را در اطراف آنچه اتفاق افتاده در پس از یک زمان" Danz گفت.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم واقعا شوکه مورد برخی از این داستان که در آینده از او. او بدیهی است که چند بعدی فرد در خوب و بد راه" Danz اضافه شده است.

مقامات با فارگو و مورهد ادارات پلیس گفت: در این بخش هیچ پرونده گزارش مربوط به اتهامات جنسی تخلف مربوط به Kipp گابریل.

Danz گفت که او نمی آمد به جلو در سال 2008 به دلیل: "من نمی تعریف آن راه من تعریف آن در حال حاضر. احساس کردم بسیاری از شرم و احساس گناه و تعریف آن را به عنوان چیز دیگری است."

"آنچه برای من اتفاق افتاده بود که بیش از یک دهه پیش وجود دارد و کسانی هستند که می گویند" خوب زنان باید جلو آمده و آنها باید در زمینه اتهامات عنوان شده علیه.' آن را واقعا آسان به می گویند اما زمانی که شما در این وضعیت است و شما حتی پاک کردن آنچه اتفاق می افتد به شما و یا چگونه آن را تعریف می کنید در زمانی که این اتفاق می افتد, آن را واقعا سخت بود در این طرز فکر از فشار دادن اتهامات" Danz گفت.

"این واقعا یک مخلوط پیچیده از احساسات است که بسیاری از مردم در حال تلاش برای باز کردن در حال حاضر. قلب من است که واقعا سنگین چون من آرزو می کنم او یک شانس برای پیدا کردن برخی از رستگاری را برای خود و برای قربانیان خود را. مطمئن شوید که آنچه برای من اتفاق افتاده بود بسیار دردناک اما من هنوز هم فکر می کنم او سزاوار این شانس را برای داشتن آینده خوب انجام دهد. این بسته هر کسی خواست یا سزاوار در هر طرف از این تجارب است."

دایان میلر یک رپر در حال حاضر در مینیاپولیس انجام شود به طور منظم با Kipp گابریل. او گفت که او نمی خواست به سکوت در مورد وضعیت و ارسال شده در Facebook "اعتماد زنان" تصویر اما همچنین گفت: "مزاحمت سایبری" Kipp گابریل مواجه شده اند ممکن است بیش از حد.

"من فکر می کنم آن را زنان اشتراک گذاشتن داستان خود را در آن نظرات. من فکر می کنم آن را فقط بدون کنترل تحقیر مردم های و ارتجاعی" میلر گفت. "من فکر می کنم این امکان وجود دارد که مزاحمت سایبری بیش از حد رفت."

میلر گفت: برخی از خاطرات مورد علاقه شامل بار او به اشتراک گذاشته شده در این مرحله با Kipp گابریل.

"Kipp بود دوست من. Kipp بود hip-hop متعصب. عشق خود را برای آن قابل لمس بود," او گفت:. "هنگامی که شما یک نوازنده بیش از حد و شما یک زن هستید و شما یک رپر وجود دارد نه بسیاری از افراد دیگر که می توانید به اشتراک گذاری تجارب بودن در صحنه و اینکه یک خواننده رپ است."

"این است که تا حد زیادی به روند در حال حاضر و من غمگین و دل شکسته. من عزادار. من نمی دانم این اطلاعات من می دانستم که مردم تا به حال مشکلات شاید اما من نمی دانم تا چه حد از آسیب. من تا به حال هیچ ایده. من آرزو می کنم که آن را متفاوت بود که فرهنگ ما بود امن به اندازه کافی فضا برای زنان به جلو آمده و" میلر گفت.

اگر چه او معتقد است زنان داستان و می داند که زمان سیستم را تغییر دهید, او گفت که او از دست رفته و جامعه از دست داده و یک ستاره موسیقی با Kipp گابریل عبور.

"من آرزو می کنم که من می تواند زندگی او را نجات داد. من آرزو می کنم که او هنوز هم در اینجا. من آرزو می کنم من می تواند به او کمک کرد تا از تاریکی بیرون چون من اعتقاد دارم زنان و داستان های خود را. من 100% اعتقاد دارم تمام داستان خود را" میلر گفت.

فروم سرویس خبری خبرنگار دیو اولسون کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن