فارگو-مورهد مترو مقامات آماده برای تمام نتایج OneFargo جشن

کسانی که اقدامات احتیاطی شامل برنامه ای برای فراگیر فارگو ساختمان های شهر با ماموران پلیس و گارد ملی نیروهای ق

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

کسانی که اقدامات احتیاطی شامل برنامه ای برای فراگیر فارگو ساختمان های شهر با ماموران پلیس و گارد ملی نیروهای قرار دادن موانع بتن در مقابل فارگو تالار شهر و شبانه روزی تا ویندوز در فارگو اداره پلیس و جاهای دیگر.

تاکید به وحدت هدف از جمعه این رویداد آن است که به نام "OneFargo." آن است که برنامه ریزی شده برای اجرا از 1 تا 3 بعد از ظهر در جزیره پارک.

Windows on the Fargo Police Department are boarded up on Thursday, June 4, 2020. City leaders and community organizers plan a peaceful community "celebration" on Friday, June 5, an event some have threatened to disrupt. David Samson / The Forum

ویندوز در فارگو اداره پلیس در حال سوار کردن در 4 ژوئن سال 2020 است. شهرستان رهبران و سازمان دهندگان جامعه برنامه ریزی یک جامعه صلح آمیز "جشن" روز جمعه, ژوئن 5, یک رویداد برخی از آنها تهدید به مختل کند. دیوید سامسون / انجمن

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سازمان در ابتدا برنامه ریزی شده یک راهپیمایی و تحصن در اعتراض فارگو شهرستان سالن است اما پس از مذاکرات با مسئولان شهرستان آنها توافق برای محدود این رویداد به جزیره پارک و چشم پوشی اعتراض در تلاش برای جلوگیری از تکرار شنبه, مارس 30 روز از تظاهرات مسالمت آمیز تبدیل به یک شب از شورش.

روز شنبه تظاهرات و شورش در فارگو آینه موقعیت های مشابه در شهرستانها در سراسر ایالات متحده پس از مرگ جورج فلوید در مه 25 در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس.

مقامات محلی روز پنجشنبه گفت: آنها آگاه بودند تهدید به هدف قرار دادن چهار شنبه رویداد.

Concrete barricades line the entrance to Fargo City Hall on Thursday, June 4, as a precaution against threats made to disrupt Friday's planned community celebration in Island Park. David Samson / The Forum

بتن سنگر خط ورودی به شهر فارگو در سالن چهار شنبه, ژوئن 4, به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر تهدیدات ساخته شده برای اخلال در روز جمعه برنامه ریزی شده جشن جامعه در جزیره پارک. دیوید سامسون / انجمن

در سخنرانی خود در یک کنفرانس خبری پنجشنبه مورهد شهردار Johnathan جاد گفت: او روز شنبه با مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz که اعلام کرد شنبه شب که مینه سوتا گارد ملی بود که در دسترس ساخته شده به مورهد مقامات بر اساس معتبر تهدیدات و احتمال خشونت در فارگو رویداد می تواند نشت به مورهد.

جاد گفت: گارد ملی نمی خواهد اتخاذ مشخصات بالا, حضور جمعه, اما آن را در دسترس خواهد بود در صورت نیاز. او نه به اشتراک گذاری جزئیات در مورد تهدیدات مقامات آگاه در رابطه با روز جمعه برنامه ریزی رویداد.

اگر مردم با خشونت نیت را نشان می دهد تا برای روز جمعه, رویداد آنها را چوب مانند درد شست و ساخته شود تا احساس ناخوشایند گفت: Wess Philome که صحبت می کرد در روز پنجشنبه در کنفرانس خبری همراه با دیگر رهبران سیاه و سفید و مقامات شهرستان از جمله فارگو شهردار تیم ماهانی و فارگو رئیس پلیس دیو تاد.

Fargo Mayor Tim Mahoney, left, prepares for a news conference at Fargo City Hall on Thursday, June 4, with community organizers Angelina Zokego, Wess Philome, Anyiwei Maciek, and Ritchell Aboah. Dave Olson/The Forum.

فارگو شهردار Tim Mahoney, سمت چپ, آماده برای یک کنفرانس خبری در شهر فارگو در سالن چهار شنبه, ژوئن 4, با, جامعه, سازمان, آنجلینا Zokego, Wess Philome, Anyiwei Maciek و Ritchell Aboah. دیو اولسون/فروم.

Philome گفت: به دلیل موفق جلسات با مسئولان شهرستان ریزان جمعه این رویداد را به خیابان. او گفت که او امیدوار است این همکاری در حال وقوع در فارگو-مورهد منطقه تبدیل خواهد شد به عنوان مثال به بقیه جهان.

همکار سازمان آنجلینا Zokego به توافق رسیدند.

"آنها ما را شنیده" Zokego گفت: "این چیزی است که شما تماس با یک جامعه است که می خواهد وحدت است که می خواهد صلح است."

ماهانی و دیگر رهبران تأکید پیشرفت های ساخته شده در این هفته و قول داد چنین گفتگو خواهد در آینده ادامه خواهد داد.

"ما می خواهیم جامعه ما به یک جامعه مردم می خواهید برای زندگی" Mahoney گفت.

تاد توافق با بیان این مذاکرات یک گام اول "در آنچه باید اتفاق می افتد در اینجا."

فارگو تالار شهر در مرکز شهر فارگو در کتابخانه های عمومی و فارگو شهرداری دادگاه خواهد بود به طور کامل بسته شده در روز جمعه در پاسخ به دریافت تهدید.

این شهر فارگو کمیسیون نامیده می شود جلسه ویژه شنبه شب به گسترش اورژانس بیانیه صادر شده توسط ماهانی در مه 30 تا 11:59 p. m. روز شنبه, ژوئن 15.

اگر فرمت تایید شده است, شهرستان, کمیسیون می تواند خاتمه اعلام زودتر از دوشنبه شب و یا گسترش آن بیشتر بسته به شرایط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن