فارگو حساب های منطقه برای 70 درصد از فعال COVID-19 موارد به عنوان بیماری ادعای قربانی دیگری

این گروه همچنین تایید مرگ یک Cass County مرد در 90s از این بیماری است. مانند هر دیگر قربانی این بیماری در داک

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

این گروه همچنین تایید مرگ یک Cass County مرد در 90s از این بیماری است.

مانند هر دیگر قربانی این بیماری در داکوتای شمالی این مرد تا به حال شرایط بهداشتی اساسی با توجه به گروه. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری می گوید: افراد مسن و افراد مبتلا به HIV و دیابت و آسم و بیماری کبدی و یا شرایط دیگر که سازش یک سیستم ایمنی در معرض خطر بیشتری از بیماری های جدی و یا مرگ از COVID-19.

چهل و سه اهالی داکوتای شمالی از جمله 33 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 89,000 زندگی سراسر کشور. حداقل 29 از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت با توجه به گروه.

تعداد کل مثبت آزمایش این ویروس در کشور است که در 1,900 اما 1,178 مردم بهبود از بیماری از جمله 67 یکشنبه اعلام کرد. وجود 30 ساکنان بستری با بیماری پایین سه از شنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برای دومین روز متوالی در دولت اعلام کرد بیش از 2500 نتایج آزمون حدود 800 از مردم در آخرین دسته ای که قبلا تست شده برای ویروس. رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم اعلام کرده است که او می خواهم برای دیدن به طور منظم تست از ساکنان آسیب پذیر به خصوص کسانی که زندگی در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

چهل و یکی از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر دارای 1,147 موارد شناخته شده اما بخش گزارش که 637 ساکنان بهبود پس قبلا تست مثبت است.

Cass County حساب برای 70 درصد از فعال COVID-19 موارد اما تنها 22 درصد از مردم تست شده در داکوتای شمالی اقامت در این شهرستان است. بورگوم گفت: در هفته گذشته دولت را به هدف نزدیک تست اختلاف در این شهرستان پایان همین هفته اما فاصله همچنان به رشد.

دیگر 11 مورد جدید یکشنبه ها از Burleigh, Grand Forks, McLean, مورتون Mountrail بها, استیل, Traill و والش شهرستانهای استان است.

در مجموع 65,911 آزمایشات انجام شده اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

بورگوم گفت: دولت و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با هدف انجام 4,000 آزمون در هر روز تا پایان ماه. او را حفظ کرده است و در طول همه گیر است که گسترده در دسترس آزمایش کلیدی برای بازگرداندن حالت عادی به کار و زندگی. داکوتای شمالی در میان صفوف آمریکا در تست سرانه.

خانه سالمندان موارد اینچ تا به عنوان تست اهداف امکانات

تعداد موارد در ساکنان و کارکنان خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات افزایش 10 روز یکشنبه به 367. خانه های سالمندان به خصوص مستعد ابتلا به شیوع بیماری مرگبار از COVID-19 زیرا بسیاری از افراد 65 ساله یا مسن تر و دارای شرایط اساسی.

نزدیک به سه چهارم از موارد گره خورده است به خانه سالمندان آمده اند در فارگو. ویلا ماریا مرکز توانبخشی در فارگو دارای بیشترین موارد از هر گونه تسهیلات در دولت در 52. وجود دارد همچنین 47 مورد به چوب بلسان بنفش در برادوی, 41 وابسته به بیت عنیا در دانشگاه و 34 به شامگاه امکانات.

چهار خانه های پرستاری در گرند فرک گزارش مجموع 20 مورد از این بیماری از جمله دره ارشد زندگی در کلمبیا با 11 نفر.

یک مدیر اجرایی به منظور محدود کردن ملاقات در خانه های سالمندان در محل باقی می ماند به عنوان بسیاری از محدودیت های دیگر در جنبش و تعطیلی کسب و کار برداشته شده است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن