کارشناسان نگران CDC است که در کنار coronavirus پاسخ

توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 9:18:12 am ملت COVID-19 پاسخ دیده می شود نوب

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 9:18:12 am
Delhi coronavirus, Delhi coronavirus news, Covid-19 Delhi, Delhi court judge coronavirus coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise, ملت COVID-19 پاسخ دیده می شود نوبه خود عجیب و غریب برای CDC که باز در سال 1946 در آتلانتا به عنوان بیماری مسری مرکز برای جلوگیری از گسترش مالاریا با یک میلیون بودجه و چند صد کارکنان

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است و بارها و بارها آن یافت می شود پیشنهادات خود را برای مبارزه با شیوع کروناویروس در نظر گرفتن یک حد مرگ به نگرانی های دیگر در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. است که برگ های بهداشت عمومی کارشناسان خارج از دولت از ترس آژانس دهه تجربه در ضرب و شتم به عقب بیماری تهدیدات در حال به هدر رفتن.

شما را به بزرگترین نیروی مبارزه در برابر بیماری های عفونی در تاریخ جهان است. چرا شما از آنها استفاده نمی? گفت: دکتر هوارد Markel های بهداشت عمومی مورخ در دانشگاه میشیگان.

شکایت باید صدا برای ماه می باشد. اما آنها را تبدیل به بلندتر زیر تکرار آیات است که انتقال-پیشگیری هدایت گردد توسط CDC دانشمندان هرگز اتخاذ شده توسط کاخ سفید است.

آخرین نمونه ظاهر پنجشنبه هنگامی که آسوشیتد پرس گزارش داد که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کنار گذاشته یک CDC سند حاوی گام به گام مشاوره به مقامات محلی در مورد چگونگی و زمانی که به بازگشایی رستوران ها و دیگر اماکن عمومی در طول زمان بیماری همه گیر.

دولت مورد اختلاف است این تصور که CDC شده بود, کنار, گفته, آژانس جدایی ناپذیر است و دولت قصد دارد به گسترش تماس های ردیابی در سراسر کشور.

اما روشن است که CDC در حال پخش است بسیار ساکت تر از نقش آن در شیوع بیماری های قبلی.

ملت COVID-19 پاسخ دیده می شود نوبه خود عجیب و غریب برای CDC که باز در سال 1946 در آتلانتا به عنوان بیماری مسری مرکز برای جلوگیری از گسترش مالاریا با 10 میلیون دلار بودجه و چند صد کارمند دارد. امروز به آژانس هسته ای بودجه بیش از 7 میلیارد دلار مبلغی است که کاهش در سالهای اخیر و استخدام نزدیک به 11000 نفر.

CDC توسعه واکسن و تست های تشخیصی. آن کارشناسان توصیه پزشکان بهترین روش برای درمان مردم و دولت های محلی و مقامات بین المللی چگونه به مبارزه و جلوگیری از بیماری است. در میان CDC نخبگان نیروی کار صدها جهان مهمترین بیماری محققان میکروبیولوژی, آسیب شناسان و دانشمندان دیگر اعزام به بررسی جدید و مرموز بیماری.

در سال 2009 زمانی که نوع جدیدی از ویروس آنفولانزا در آن زمان شناخته شده به عنوان آنفولانزای خوکی در سراسر جهان CDC برگزار تقریبا روزانه جلسات. کارشناسان آن منتشر شد اطلاعات به صورت منظم برای توصیف آشکار درک علمی از ویروس و مسابقه برای واکسن.

فدرال پاسخ به کروناویروس همه گیر در ابتدا به دنبال یک الگوی مشابه است.

CDC برای اولین بار آموخته در اواخر ماه دسامبر از ظهور یک بیماری جدید در چین و ایالات متحده خود را شناسایی اولین مورد در ماه ژانویه است. در آن روزهای اولیه CDC برگزار مکرر تلفنی با خبرنگاران. آن را نیز به سرعت توسعه یافته یک تست آن می تواند اجرا شود در آن آزمایشگاه و یک کیت تست ارسال می شود تا به دولت در بخش بهداشت و درمان آزمایشگاه برای تشخیص ویروس است.

اما فوریه ثابت می شود یک فاجعه است. تست کیت ناقص بود به تأخیر انداختن توانایی متحده برای انجام تست. یک CDC-اجرای سیستم نظارت به معنای به دنبال نشانه ای از این ویروس در افرادی که تا به حال فکری به حال آنفولانزا آهسته بود برای به دست آوردن زمین. O مقامات در CDC و دیگر آژانس های فدرال بودند آهسته به تشخیص عفونت از اروپا پیشی گرفته آنهایی که از مسافران به چین است.

اما به لحاظ سیاسی صحبت یکی از قابل توجه ترین لحظات که ماه چیزی بود که CDC در چشم کارشناسان بهداشت عمومی رو کاملا درست است.

در اواخر فوریه دکتر نانسی r. schultze ، شناخته CDC رسمی بود که منجر به آژانس coronavirus پاسخ تناقض اظهارات دیگر مقامات فدرال که ویروس موجود بود. این بسیار یک سوال اگر این اتفاق خواهد افتاد کنه بلکه بیشتر یک سوال دقیقا در زمانی که این اتفاق خواهد افتاد و چگونه بسیاری از مردم در این کشور خواهد شد که بیماری شدید او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب