کارشناسان می گویند جهانی فشار به توسعه COVID-19 واکسن نیاز به بودجه بزرگ

توسط: AP | ژنو | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 8:13:10 am کارشناسان در پشت یک جهانی فشار به توسعه

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: AP | ژنو | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 8:13:10 am

covid-19, coronavirus, who, covid-19 vaccine, who chief scientist, covid vaccine time, indian express news

کارشناسان در پشت یک جهانی فشار به توسعه و رول واکسن و درمان های دیگر برای coronavirus می گویند جاه طلبی های خود را نیاز به یک بودجه بزرگ.

سازمان بهداشت جهانی و متحدان آن ساخته شده و زمین خود را برای عمل-شتاب دهنده است که با هدف به دست آوردن یک COVID-19 واکسن و درمان ابزار به نیازمندترین افراد مردم در سراسر جهان بدون توجه به هزینه.

آنها صحبت شد یک روز قبل از اتحادیه اروپا کنفرانس به طبل حمایت و بودجه برای این طرح که ایالات متحده دوری تا کنون.

در نهایت چه کسی و همکاران می گویند که این پروژه نیاز به بیش از 31 میلیارد تومان از طریق پایان سال 2021 برای واکسن درمان و تشخیص به مبارزه با یک بیماری است که باعث شده بیش از 9.6 میلیون مورد تأیید و کشته شدن بیش از 490,000 مردم در سراسر جهان است.

"اگر ما نمی رالی در حال حاضر هزینه های انسانی و اقتصادی درد را تعمیق خواهد کرد," دکتر گفت: Ngozi خانم اکونجو Iweala یکی از کسانی که ارشد ویژه نمایندگان برای این طرح است. "بنابراین اگر این اعداد صدای آنها هنگامی که ما فکر می کنم از گزینه ها باشد."

"فقط فکر می کنم تریلیون دلار است که تا به حال به صرف به منظور تحریک اقتصاد بازگشت,"او گفت:. "اگر ما صرف میلیاردها دلار در حال حاضر ما قادر خواهید بود برای جلوگیری از صرف تریلیون ها بعد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن