انتظار برای دیدن Vikings rookie جاستین جفرسون در اسلات 'کمی' فصل آینده

که جفرسون در حال رفتن به خط حمله هماهنگ کننده گری Kubiak ارائه یک اشاره در این هفته گفت که او انتظار دارد به ا

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399

که جفرسون در حال رفتن به خط حمله هماهنگ کننده گری Kubiak ارائه یک اشاره در این هفته گفت که او انتظار دارد به استفاده از او را "کمی" از حافظه.

"که"چیزی که او را استثنایی در" Kubiak گفت. "ما باید برای به دست آوردن جاستین در تمام آن چیزهایی (ما ادبانه) و سپس آن را قرار داده و او را در بهترین موقعیت ممکن است موفق باشد."

می گویند جفرسون سرآمد خارج از اسلات فصل گذشته در LSU خواهد بود و قرار دادن آن را به آرامی. او به پایان رسید با 111 پذیرایی برای 1,540 متری و 18 touchdowns در حالی که نمایشگاه دست نرم و قابل توجه مسیر-مهارت های در حال اجرا به عنوان یک جدایی دانشمند.

بزرگترین نگرانی در مورد بازی جفرسون از حافظه است که آدم Thielen است رونق در این نقطه در گذشته است. در یک جهان کامل برای وایکینگ ها, Jefferson و Thielen خواهد بود قادر به حرکت در داخل و خارج یکپارچه برای حفظ تیم مخالف تعادل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در این معنا, آن را خوب است که جفرسون ثابت کرده است که قادر به پخش بیش از همه در این زمینه در سراسر دانشگاهی حرفه ای.

"من فکر می کنم آنچه که او خواسته شده بود به انجام در فصل گذشته بود و بسیار مفید" Kubiak گفت. "او در حال بازی در داخل در بسیاری از دسته مجموعه. او در حال بازی در backfield گاهی اوقات. او در حال حرکت بود در اطراف یک دسته. او اجرا می شود مقدار زیادی از انتخاب راه. که یک راه برای گرفتن بهترین بازیکن توپ در لیگ ما است."

آن را برای تلفن های موبایل مانند وایکینگ ها متعهد به گرفتن جفرسون توپ فصل آینده هر چند Kubiak اشاره کرد او می خواهد به مطمئن شوید که به سیل زده خود را جوان گیرنده با اطلاعات بیش از حد.

"ما باید هوشمند هنگامی که ما به این بچه ها در اینجا" Kubiak گفت. "این رفتن به در مورد این فصل و نه در مورد روز اول. ما یک طرح در محل و جاستین در حال انجام بخشی خود را. در حال حاضر امیدوارم اینجا خیلی زود آن زمان برای ما به انجام بخشی از ما."

استعداد جلو

در حالی که وایکینگ ها از دست داده و جانبازان Everson Griffen و Linval یوسف این offseason, co-دفاعی هماهنگ کننده Andre پترسون هنوز هم به نظر می رسد واقعا هیجان زده در مورد دفاعی linemen در فهرست.

گذشته از سوپراستار دانیل شکارچی پیشرو اتهام وایکینگ ها به رخ کشیدن تن از عمق به جلو از جمله به تازگی امضا مایکل پیرس بالا و آینده Ifeadi Odenigbo به علاوه عمق بازیکنان مانند شمر استفان و Jaleel Johnson, در میان دیگران.

"فراموش نکنید که هرکول ماتا 'afa بیش از حد" پترسون گفت. "من بسیار هیجان زده در مورد آن گروه. وجود استعداد های زیادی در این گروه است. وجود یک ترکیب خوب از تجربه و جوانی است. شما هنوز هم یک گروه خوب از بچه ها که در حال کار برای ادامه به پیشرفت بازی های خود را و من فکر می کنم ما باید برخی از بچه ها که آماده هستند به نوبه خود گوشه ای. آن را برای رفتن به یک مسابقه بزرگ با آن گروه در سراسر اردوگاه آموزشی برای دیدن چگونه آن را به شکل خود را."

این می تواند یک فصل برک آوت برای Odenigbo به ویژه که او به احتمال زیاد برای جلب بیشتر زمان بازی از همیشه قبل از.

"او ساخته شده است گام های بلندی در فصل گذشته و او را فوق العاده سخت کارگر" پترسون گفت. "من می دانم که او را متلاشیکننده دم خود را در حال حاضر برای ادامه به بهبود است. به عنوان یک ماده در واقع من باید به صحبت کردن با او در مورد بیش از نه آموزش و نه کار بیش از حد سخت است. و من فکر می کنم رهبری بخشی از آن می آید طبیعی است. شما می توانید هر کسی یک رهبر. آن را فقط می آید طبیعی است."

بزرگ صعودی

به نظر می رسد تنها یک ماده از زمان قبل از پویا Irv اسمیت جونیور طول می کشد مشعل از دیرین تنگ پایان Kyle رودلف.

به عنوان یک تازه کار در فصل گذشته اسمیت آموخته پیچیدگیهای موقعیت پالایش مهارت های خود را به عنوان یک سلاح تهاجمی در حالی که همچنین در حال توسعه مهارت های خود را به عنوان یک مسدود کننده.

او شروع به پیدا کردن تو رفتگی در دیوار به عنوان زمان عینک و آن را معقول و منطقی به فکر می کنم او را در یک نقش بزرگتر در فصل آینده.

"من فکر می کنم وجود یک بزرگ صعودی در اینجا" Kubiak گفت. "من او را دوست دارم به عنوان یک بچه و به عنوان یک رقیب. او واقعا لذت می برد از آمدن به محل کار هر روز و او را بهره مند از عقب نشسته وجود دارد درست در کنار رودی هر روز و تماشای یک حرفه ای چاشنی رفتن در مورد آن. من فکر می کنم وجود دارد خیلی بیشتر وجود دارد و او را برای رفتن به آن را به ما و من مطمئن شوید که من او را در موقعیت برای انجام این کار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب