منحصر به فرد: ملک غولهای داد محافظه کاران بیش از £11m در کمتر از یک سال

در جای دیگر 33 ساله Mayfair اموال سرمایه دار خیلی مهم جیمی روبن اهدا کرده است £586,250.00 به محافظه کاران پس ا

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399

در جای دیگر 33 ساله Mayfair اموال سرمایه دار خیلی مهم جیمی روبن اهدا کرده است £586,250.00 به محافظه کاران پس از بوریس جانسون شد رهبر حزب. کویین پارک رنجرز مدیر است که وارث یک ثروت خانواده, ساخته شده کمک های مالی تنها به جانسون خود را در سال گذشته بالغ بر £50,000.

محافظه کاران' ده ملک اهدا کنندگان به بیش از £5.7 میلیون دلار به این حزب پس از ژوئیه گذشته - در مقایسه با فقط £1.5 میلیون در آخرین دوازده ماه از ترزا می در لیگ برتر است.

عمده دیگر حزب محافظه اهداکنندگان عمده منافع در ملک شامل جان Beckwith که به یک چهارم از یک میلیون پوند به محافظه کاران در سال گذشته ریچارد مراقبت که به بیش از £217,000 و توسعه دهنده جرمی شوالیه-آدامز که اهدا £100,000 آیا به عنوان hotelier خداوند Rocco Forte.

پول جدید

# teamnigel و تحلیل در بر داشت تعدادی از آمار و ارقام مربوط به بخش املاک را به عنوان محافظه کار خیرین برای اولین بار در طول سال گذشته.

Adeyheath محدود شده £260,000 از ماه اوت. اموال شرکت کنترل Berish برگر که مدیر بیش از 130 شرکت از جمله لندن Greaterheaven و Makepeace سرمایه گذاری است.

در ماه نوامبر یک شرکت به نام Conegate محدود اهدا £75,000 محافظه کاران. آن است که در نهایت کنترل West Ham United صاحب David Sullivan. به عنوان شهردار لندن بوریس جانسون بود به شدت مورد انتقاد قرار دارد نقش خود را در مقابله که دیدم وستهام را بیش از استادیوم المپیک. معامله برآورد شده است که هزینه مالیات دهندگان در بیش از £300 میلیون.

در ماه مارس محافظه کاران دریافت £100,000 از توسعه دهنده, املاک لوکس نیک آب نبات. در سال 2016 سابق شریک کسب و کار متهم نیک آب نبات و برادر خود را مسیحی از فرار از پرداخت مالیات. برادران برنده این پرونده در دادگاه عالی اما قاضی اظهار داشت که "هیچ یک از شخصیت های اصلی ظهور از این محاکمه با اعتباری".

محافظه کاران نیز دریافت تقریبا £25,000 از بروس Ritchie. بنیانگذار زمین مسکونی بود روسای بحث برانگیز رئیس باشگاه بود که به شدت مورد انتقاد قرار دارد در سال 2018 پس از آن پدید آمده است که زنان جوان در مردان-تنها رویداد گفته می شود propositioned برای رابطه جنسی و خواسته به پوشیدن لباس نحیف و نشانه عدم افشای توافق نامه.

اموال سرمایه دار خیلی مهم کریستوفر مورن به محافظه کاران £8,500 در ژانویه اولین کمک مالی پس از 2017. مورن – که پرواز بوریس جانسون از یک DUP جمع آوری کمک در جت خصوصی خود را در سال 2018 – متهم شده است چشم پوشی به کارگران جنسی در چلسی ساختمان او صاحب. (مورن هرگونه آگاهی از وضعیت.)

در میان دیگر اهدا کنندگان مربوط به بخش املاک در حال تعدادی درگیر در مراقبت از خانه. نیوهمشایر را چرچیل بازنشستگی زندگی – پیشرو در ارائه دهنده خانه به بیش از شصت – به 150.000 پوند.

متوسط ارزش اواسط نقطه در رتبه بندی – کمک مالی از بخش املاک به محافظه کاران بود £95,744.

اما این حزب همچنین دریافت ده ها تن از اغلب کوچکتر کمک های مالی از شرکت های با کمی واضح ردپای که ثبت نام در شرکت خانه به درگیر بودن در اموال یا املاک و مستغلات. تجمعی ارزش این کمک های مالی اجرا می شود به صدها هزار پوند است.

'مرهون'

استیو Goodrich, تحقیق افسر در شفافیت بین المللی می گوید: "زمانی که احزاب سیاسی به شدت متکی به تعداد کمی از کمک کنندگان بزرگ آن باعث ایجاد درک و کاملا احتمالا آنها مدیون به باریک مقطعی منافع.

"تحقیقات ما نشان داده است وجود دارد, عمیق, عمومی سوء ظن است که کسانی که با عمیق ترین جیب اداره أفرسزد و بی تاثیر بر تصمیم گیری در وستمینستر."

در واکنش به # teamnigel یافته است که حزب ملی اسکاتلند MP مارتین Docherty-Hughes متهم به محافظه کار بودن "در hock" به اهداکنندگان ثروتمند.

"این است که هنوز شواهد بیشتری از وابستگی محافظه کاران در غنی حامیان است که تنها به افزایش نگرانی ها در مورد "پول نقد برای دسترسی' در سیاست است. چه این اهدا کنندگان دریافت خود را برای پول ؟ قطعا مردم را به حق می دانید؟"

Docherty-Hughes انتقاد بوریس جانسون برای امتناع از انتشار یک گزارش به دخالت در سیاست است که به طور گسترده ای انتظار می رود به نام تعدادی از حزب محافظه کار حزب اهداکنندگان با لینک کلیک کنید برای کرملین که به پا کرده اند تا کمک های مالی خود را در سال های اخیر است.

"من فکر می کردم زمانی که محافظه کاران با تاخیر انتشار از روسیه گزارش آن بود که آنها می خواستند برای جلوگیری از خجالت از نشان دادن میزان که الیگارشی روسیه نفوذ کرده بود حزب محافظه کار.

"در حال حاضر من شروع به تعجب می کنم اگر به این دلیل است که آنها نمی خواهند مقایسه با کشیده خود را به طور فزاینده ای سالارانه راه حاکم که در آن عادی برنامه ریزی قوانین برای مردم کوچک و ثروتمند به جلوی صف" Docherty-هیوز گفت.

وقتی پرسید که توسط # teamnigel در مورد کمکهای مالی قبلی یک سخنگوی حزب محافظه کار گفت: "همه گزارش کمک های مالی به درستی و شفاف اعلام به کمیسیون انتخابات منتشر شده توسط آنها و به طور کامل مطابق با قانون است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن