منحصر به فرد: رئیس پلیس خواست Priti پاتل به استفاده از انقراض شورش 'فرصت' برای جلوگیری از اعتراض حقوق

انقراض شورش (XR) تظاهرات خواستار بیشتر اقدام دولت در برابر تغییر آب و هوا به ارمغان آورد لندن به وقفه در اوایل

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

انقراض شورش (XR) تظاهرات خواستار بیشتر اقدام دولت در برابر تغییر آب و هوا به ارمغان آورد لندن به وقفه در اوایل اکتبر 2019. این ملاقات در ابتدا اجازه غیر خشونت آمیز تظاهرات را تنها در میدان ترافالگار و سپس گسترش اعتراض بان کی مون به کل از لندن است.

کیر نامه به دبیر خانه مورخ 13 دسامبر فرستاده شد تنها چند هفته پس از دادگاه عالی نقض ملاقات را مبنی بر انقراض شورش تظاهرات در روی زمین است که از آن فراتر رفت و قدرت اعطا شده به پلیس نظم عمومی قانون 1986.

دیک پس از آن به نام علنا برای قدرت بیشتر برای مقابله با تظاهرات. این ملاقات گفت: # teamnigel که آن را "تعامل با دفتر خانه چگونه قانون مورد استفاده قرار گیرد برای مدیریت اعتراض ممکن است اصلاح و یا بهبود یافته در آینده". نیروی اضافه شده است که کار این است که در "مرحله اولیه".

کیر قبلا در مورد انقراض شورش با پاتل در اوایل اکتبر ایمیل ها منتشر شد به # teamnigel نشان می دهد. ملاقات ماموران اشاره کرد که سفید شده بود با توجه به بحث عملیات میدلند – نیروی جنجالی سوء استفاده از پرس و جو – اما "به پایان رسید همچنین داشتن یک بزرگتر جلسه با, صفحه اصلی, منشی, پلیس وزیر و تعدادی از مقامات re انقراض شورش."

دفتر خانه خواسته رئیس پلیس به ارائه "نمونه هایی از تاکتیک های XR با استفاده از به تاخیر/درمانده به عنوان مثال همه به دنبال همان وکیل/دلایل داده شده برای جلوگیری از بودن در یک سلول قرار داده با دیگران" و یک شکست از دستگیری.

'عمیقا نگران کننده'

حدود 3000 معترضان دستگیر شدند در دو دوره مهم از عمل در صحنه انقراض شورش در آوریل و اکتبر سال گذشته است. انقراض شورش نیز با برگزاری اجتماعی فاصله تظاهرات در هفته های اخیر.

در اوایل این سال از آن پدید آمده است که مبارزه با تروریسم پلیس قرار داده بود انقراض شورش در یک در یک لیست از افراطی ایدئولوژی است که باید گزارش به مقامات در حال اجرا جلوگیری از برنامه که با هدف گرفتن آن در معرض خطر ارتکاب جنایات.

کیت آلن, Amnesty International UK, مدیر گفت: ملاقات و مکاتبات با دفتر خانه بود "دلیلی برای نگرانی واقعی".

"پس از دادگاه به درستی حکم داد که پلیس پتو ممنوعیت انقراض شورش تظاهرات سال گذشته غیر قانونی بوده است, آن را بسیار نگران کننده است که پلیس شهری است که ظاهرا هنوز هم به دنبال محدود کردن حق تظاهرات مسالمت آمیز.

"حق غیر خشونت آمیز اعتراض های سنگ بنای هر گونه حقوق مناسب-احترام به جامعه ما نیاز به اطمینان حاصل شود که آن را فعال کنید در هر کجا که ممکن است منطقی."

Gracie Bradley, آزادی, سیاست و مدیر کمپین گفت که "سرکوب مخالفان باید تحت درمان با سوء ظن".

"اعتراض اساسی به حقوق بشر و ستون مرکزی از دموکراسی ما است که محافظت شده در قانون است. این است چگونه ایستاده ایم تا قدرت مقابله با بی عدالتی و دفاع از حقوق ما است. پلیس وظیفه دارند به منظور تسهیل اعتراض – نه مانع آن.

"این مورد اما جای تعجب نیست برای دیدن سر ما بزرگترین نیروی انتظامی در پاسخ به مردم اعمال خود را دموکراتیک حق با لابی یک وزیر دولت برای محدود کردن اعتراض ، این است که فقط در یک رشته طولانی هشدار دهنده حرکت به ساییده شدن حق اعتراض و سرکوب مخالفان در سال های اخیر است.

"Cressida, کیر, نه تنها باید او را متوقف کند و تلاش برای نفوذ در دبیر خانه – او همچنین به فوریت نیاز به اطمینان مردم نخواهد بود criminalised برای حضور در آینده Black Lives Matter تظاهرات."

سبز MP کارولین لوکاس نیز توصیف # teamnigel یافته است به عنوان "عمیقا نگران کننده"است.

"اعتراض مسالمت آمیز مانند که انجام شده توسط انقراض شورش است که بنیاد دموکراسی ما," او گفت:.

"به جای اینکه به دنبال نزدیک کردن آن اعتراض بیشتر گسترش قدرت پلیس آن بهتر خواهد بود اگر دولت گوش به انقراض شورش خواسته های به حقیقت در مورد آب و هوا اورژانس و سپس در زمان لازم اقدام در راستای علم آب و هوا."

ژول کری, یک وکیل حقوق بشر در Bindmans که نشان دهنده تعدادی از معترضان بازداشت شده به عنوان بخشی از XR گفت که هر گونه حرکت برای سرکوب اعتراض ها در بریتانیا می تواند دست کشیدن بر اثر بین المللی است.

"نظم عمومی عمل می کنند در حال حاضر وجود دارد به مدیریت اعتراض. فقط به این دلیل که پلیس misapplied قانون در اکتبر معنا نیست که این قانون اشتباه است; به این معنی آنها misapplied آن است. اما هر گونه تلاش برای تغییر توازن به یک محدود کننده رژیم به آن را آسان تر برای پلیس به ممنوعیت تظاهرات خواهد بود اشتباه است.

"تاثیر Cressida سفید مایل به استفاده از XR آن را سخت تر برای تظاهرات در بریتانیا نه تنها خورده دموکراسی در سطح ملی اما emboldens هوازن و دیکتاتورها در سراسر جهان که غریزه را سرکوب و criminalise مخالفت و اعتراض."

در اوایل سال جاری, کیر, گفت لندن مجمع که نیروی مورد نیاز قدرت بیشتری برای مقابله با معترضین.

"از آنجا که برای اولین بار در مقیاس بزرگ انقراض شورش و اعتراض در مارس سال گذشته من صحبت شده است علنا و با دولت در مورد پتانسیل برای تغییر به قدرت و به قانونی که فعال پلیس برای مقابله با تظاهرات به طور کلی با توجه به این که عمل می کنند که ما کار به thePublic سفارش عمل می کنند – در حال حاضر بسیار قدیمی [آشنایی] 1986.

"اما به طور خاص برای مقابله با تظاهرات که در آن مردم نه در درجه اول خشونت آمیز و یا به طور جدی نظم اما همانطور که در این مثال تا به حال اعتراف به قصد آوردن پلیس به زانو و شهر را متوقف کند و آماده شد برای استفاده از این روش ها همه ما می دانیم که آنها برای انجام این کار است."

ملاقات رئیس اضافه شده که قانونی تغییر خواهد "نیاز به تعادل حقوق مردم, کسانی که مایل به اعتراض منطقی و کسانی که مایل به رفتن در مورد کسب و کار خود را. ما به طور کامل می خواهید به انجام این کار و درک کنند که مورد نیاز است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب