منحصر به فرد: مصر میلیاردر شرکت £1.5 m صادرات مقابله پرده برداری کرد روز بعد از حزب محافظه اهدای

Unatrac بریتانیایی arm از منصور, گروه, یک امپراتوری کسب و کار متعلق به محمد منصور مصر میلیاردر. او به عنوان یک

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

Unatrac بریتانیایی arm از منصور, گروه, یک امپراتوری کسب و کار متعلق به محمد منصور مصر میلیاردر. او به عنوان یک وزیر تحت دیکتاتور حسنی مبارک و ستایش خود را در زمان استبدادی اوضاع وخیم برای ساخت این کشور "بسیار با ثبات تر".

استیو Goodrich, تحقیق افسر در شفافیت بین المللی گفت که زمان آن رسیده است برای پایان دادن به آنچه که او خواستار "نفوذ فساد بزرگ پول" در سیاست است.

"تا زمانی که وجود دارد هیچ محدودیتی برای کمک های مالی سیاسی وجود خواهد داشت یک سوء ظن است که نعمت را می توان با مقدار زیادی از پول نقد. تنها وجود دارد در بسیاری از مواقع شما می توانید ادعا می کنند آن است که خالص و فرصت زمانی که حزب اهداکنندگان بهره مندی از تصمیمات دولت در سراسر زمان سهم خود را," او گفت:.

محافظه کار جوامع وزیر رابرت Jenrick مواجه شده است و تماس به استعفا شد و پس از آن پدید آمده است که او دخالت در تصمیم گیری برنامه ریزی برای توسعه اموال ریچارد دزموند که پس از آن اهدا £12,000 برای محافظه کاران در اوایل این سال است.

'درمان خاص'

انگلستان, صادرات, سرمایه گذاری یک بازوی وزارت تجارت بین المللی را فراهم می کند ترکیبی از تامین مالی مستقیم و ضمانت وام به شرکت های فعال در خارج از کشور. ایده این است که شرکت ها و بانک های درگیر در صادرات معامله باید از دست دادن نیست اگر خارج از کشور خریدار پرداخت نمی کند و یا باعث می شود دیر پرداخت.

انگلستان صادرات و سرمایه گذاری با هدف شکستن حتی, اما, انگلیسی, مالیات دهندگان باعث می شود تا هر گونه ضرر و زیان.

در 20 ژانویه, انگلستان, صادرات دارایی اعلام کرد که آن را حمایت از £1.5 میلیون وام به "فعال کردن فروش ماشین آلات از Unatrac به متاع-Engil آفریقا زیر بنای کار بر روی جاده ها در شمال شرق اوگاندا".

یک نماینده از Unatrac در آن زمان گفت:"این قرارداد را زیر بنای و افزایش زنجیره تامین ما همکاری با نخست پیمانکاران درگیر در زیرساخت های بهبود در اوگاندا."

انگلستان صادرات سرمایه گذاری کاهش یافته است به ارائه جزئیات این توافق گفت: آن را درمان # teamnigel نوشته شده است سوالات به عنوان یک آزادی اطلاعات درخواست. آن را می گویند که این سازمان تصمیم به حمایت از Unatrac ساخته شده بود پس از طولانی مورد توجه است.

Unatrac پدید آمده است به عنوان یک حزب محافظه دهنده در سال های اخیر به بیش از £600,000 پس از 2015. این شرکت به حزب £75,000 پیش از ماه دسامبر گذشته حکایت دارد.

یک محمد منصور نیز ثبت شده که با توجه به داشتن £12,500 به محافظه کاران در سال 2017. معلوم نیست اگر این همان محمد منصور که صاحب Unatrac. منصور ذکر شده است به عنوان ملی مصر در شرکت خانه. شهروندان خارجی به طور کلی ممنوع از اهدا به انگلیسی, سیاست است.

حزب ملی اسکاتلند MP مارتین Docherty-هیوز گفت که Unatrac مالی معامله شد "در عین حال یکی دیگر در یک لیست در حال رشد از حزب محافظه کار حزب اهداکنندگان درمان ویژه در سیاست های دولت".

Docherty-هیوز گفت که مانند فوتبال باشگاه صاحبان کمک کنندگان سیاسی نیاز به یک 'مناسب و فرد مناسب' تست.

"حکمرانی خوب و علاقه بدان معنی است که ما نیاز به دانستن دقیقا چگونه محافظه کاران آن را به صورت مناسب برای ادامه به قبول کمک های مالی از یک شرکت متعلق به لحاظ سیاسی در معرض فرد با تمام جنگ از منافع سوال که پس از آن افزایش می دهد."

'نگرانی جدی'

محمد منصور به نام خانواده در مصر که در آن امپراتوری کسب و کار خود شامل dealerships خودرو و املاک کشور اصلی سوپر مارکت های زنجیره ای. از منصور گروه به دست آورد Unatrac های کاترپیلار نمایندگی در شرق و غرب آفریقا در سال 1997.

منصور درگیر شده است در سیاست بیش از حد. او وزیر حمل و نقل برای چهار سال رئیس جمهور مبارک که سرنگون شد در 'بهار عربی' قیام سال 2011 است. همان سال منصور در ارتباط بود به یک رسوایی فساد در سرزمین مادری خود که شامل اعضای خانواده گسترده خود را.

محافظه کاران را دریافت کمک های مالی از کسب و کارهای دیگر با Egytpian لینک کلیک کنید. همانطور که قبلا گزارش شده OCI UK Ltd داده محافظه کاران £200,000 پس از 2017.

بخشی از کسب و کار dynasty ساخته شده توسط مصر سرمایه دار خیلی مهم Onsi Sawiris, OCI انگلستان کنترل می شود Sawiris پسر Nassef. در 2018, Nassef Sawiris زده یک معامله به بیش از زبان انگلیسی باشگاه فوتبال استون ویلا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب