بیش از حد حرارت دیده بان صادر شده برای بعد از ظهر جمعه در غرب داکوتای شمالی

بیش از حد حرارت دیده بان صادر شده برای بعد از ظهر جمعه تا جمعه شب 24 جولای در شرق داکوتای شمالی و شمال غربی ا

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

بیش از حد حرارت دیده بان صادر شده برای بعد از ظهر جمعه تا جمعه شب 24 جولای در شرق داکوتای شمالی و شمال غربی ایالت مینه سوتا.

این منطقه می تواند خطرناکی شرایط گرم با درجه حرارت واقعی به احتمال زیاد رسیدن به 90s و گرما شاخص بالقوه ضربه 105 با توجه به خدمات ملی آب و هوا در گرند فرک. گرمای شدید و رطوبت را به طور قابل توجهی افزایش می دهد پتانسیل برای گرما و بیماری های مرتبط, به خصوص برای کسانی که مشغول به کار و یا شرکت در فعالیت های در فضای باز.

NWS توصیه, داشتن, راه هایی برای نظارت بر هوا از جمله اقامت در air-conditioned rooms ماندن از خورشید و نوشیدن مقدار زیادی مایعات. این هشدار همچنین توصیه چک کردن بستگان و همسایگان.

کودکان و حیوانات خانگی باید از سمت چپ به تنهایی و در وسایل نقلیه تحت هیچ شرایطی اما به خصوص در گرمای شدید هشدار دهنده اعلام کرد. خودرو داخلی خواهد بود قادر به رسیدن به دمای کشنده در عرض چند دقیقه امروز است.

این حرارت بیش از حد خواهد شد بخشی از یک گرم و بی قراری آخر هفته که افزایش پتانسیل برای طوفان شدید شروع شب پنجشنبه 23 و پایدار از طریق آخر هفته.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

جدا از طوفان شدید در حال انتظار برای شروع بیش شرقی داکوتای شمالی و شمال غربی ایالت مینه سوتا پنج شنبه شب حدود 11 p. m. و انتظار می رود به گذشته تا 6 صبح جمعه. باد شدید و تگرگ هستند مهم ترین تهدیدات و چون طوفان می تواند رخ دهد یک شبه NWS توصیه به داشتن یک راه برای دریافت هشدار آب است که می تواند متوجه شود در شب.

جدا از طوفان شدید خواهد شد و حدود ساعت 2 بعد از ظهر جمعه و انتظار می رود تا نیمه شب. در ابتدا طوفان خواهد بود قادر به تگرگ و گردباد و سپس انتقال به یک باد و سیل تهدید. NWS توصیه به داشتن یک راه برای دریافت هشدار و آماده برای عمل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب