وحشی برای باز کردن اردوگاه های آموزشی در هفته آینده, بازگشت به بازی Aug. 1

ST. پل — پس از ماه ها حدس و گمان های وحشی در نهایت می دانم زمانی که به عقب خواهد بود بر روی یخ برای بازی های

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

ST. پل — پس از ماه ها حدس و گمان های وحشی در نهایت می دانم زمانی که به عقب خواهد بود بر روی یخ برای بازی های واقعی. حداقل در حال حاضر.

با توجه به لیگ آزادی ارسال در روز دوشنبه بعد از ظهر NHL و NHL بازیکنان ارتباط باید توافقنامهای در شروع تاریخ از بازگشت به بازی برنامه.

به عنوان بخشی از توافقنامهای تیم باز خواهد شد رسمی اردوگاه های آموزشی در جولای 13, گزارش به مرکز شهرستانها در جولای 26 و مهمتر از همه شروع دور مقدماتی در اوت. 1. تا جایی که وحشی را در ونکوور کناکز در بهترین پنج سری.

برنده پیشرفت به پلی آف با تیم های کنفرانس غرب گزارش بازی در ادمونتون و تیم از کنفرانس شرق گزارش بازی در تورنتو است.

این اعلام شده است چند ماه در حال ساخت به عنوان لیگ معلق بازی به طور نامحدود در مارس 12 به سرعت گسترش این بیماری همه گیر کوروناویروس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

علاوه بر این, NHL و nhl on nbc رسیده اند یک یادداشت تفاهم (MOU) است که می افزاید اضافی چهار سال به مدت زمان توافق دسته جمعی و شامل قوانین انتقال و بحرانی تاریخ تقویم.

این است که در حال حاضر منوط به تصویب توسط NHL حکام و همچنین به عنوان nhl on nbc اجرایی هیئت مدیره به دنبال کامل nhl on nbc عضویت.

"مربوطه بررسی و تصویب فرآیندهای برگزار خواهد شد بیش از چند روز آینده" اتحادیه آزادی بخوانید. "وجود خواهد داشت هیچ نظر بیشتر تا زمانی که این فرآیندها در حال اتمام است."

هر بازیکن انتخاب برای انتخاب کردن از شرکت در اردوگاه های آموزشی و بازی ها تا 5 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا در روز سه شنبه به اطلاع تیم خود را با توجه به آسوشیتد پرس هر چند یک مهلت اضافی است که انتظار می رود پس از تصویب.

همانطور که از دوشنبه در مجموع 23 بازیکن را آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از NHL شروع اجازه می دهد بازیکن را به تیم امکانات برای گروه های کوچک تمرینات در ژوئن 8. که تعداد دقیق جداگانه در لیگ آزاد و افزود که NHL آگاه است از 12 بازیکن دیگر که آزمایش مثبت برای COVID-19 که در همان زمان قاب.

همه بازیکنان که تست مثبت شده اند خود جدا شده و NHL گفت: آن را نمی خواهد ارائه اطلاعات در مورد هویت بازیکن و یا باشگاه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن