اتحادیه اروپا برای تنظیم بیشتر از ما شرکت های فن آوری

توسط: | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 3:09:20 pm مسابقات کمیشنر در کمیسیون اروپا گفت: اروپا مشخص شد بر

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 3:09:20 pm
مسابقات کمیشنر در کمیسیون اروپا گفت: اروپا مشخص شد برای جلوگیری از تکرار "انحصار مانند موقعیت" شامل امثال Amazon, Google و Facebook. (ایسنا/O. Matthys)

عجله برای ما خدمات اینترنت در طول coronavirus بحران نشان داد که "فوری" نیاز به اتحادیه اروپا برای ادامه آن برنامه ریزی دیجیتال, خدمات, قانون, Margrethe بازرگانی گفت: روزنامه آلمانی دی ولت am Sonntag.

مسابقات کمیشنر در کمیسیون اروپا گفت: اروپا مشخص شد برای جلوگیری از تکرار "انحصار مانند موقعیت" شامل امثال Amazon, Google و Facebook.

"در چند هفته گذشته ما تمام شده است مجذوب آنچه که ممکن است به صورت دیجیتالی. اما coronavirus نشان داد که چگونه وابسته به ما هستند و بر ما شرکت های که یک شوکی" گفت: بازرگانی.

هفته گذشته در بروکسل آغاز شد و به دنبال بازخورد قبل از آن رونمایی پیش نویس قانون شناخته شده به عنوان خدمات دیجیتالی خود را عمل می کنند. 8 سپتامبر است که آخرین مهلت برای ارسال.

بزرگ با تکنولوژی لابی در حال حاضر شروع به چالش مرکزی آن قضیه به "gatekeep" سخنرانی نفرت برای مثال گفتن بروکسل به چوب به آن موجود قانون رقابت.

'مدرن rulebook'

کمیسر بازار داخلی تیری برتون گفت: سه شنبه گذشته که "مدرن rulebook" الزام "مسئولیت بیشتری" نیاز بود چون سیستم عامل آنلاین را بر عهده داشتند و "نقش محوری در زندگی ما اقتصاد ما و دموکراسی ما."

بازرگانی روز یکشنبه گفت: اتحادیه اروپا اجتماعی مفهوم متفاوت "در بخش قابل توجهی" از چه روی اینترنت به کار گرفته شد در ایالات متحده و چین است.

"در آینده دیجیتال سازمان باید مسئولیت خود را برای ارائه" بازرگانی گفت:, و اضافه کرد که اینترنت باید "اروپا-تنظیم:" با او چه نامیده می شوند "ابزار" برای جلوگیری از یک شرکت تنها در کنترل بازار است.

"ما می خواهیم رقابت, اما ما می خواهیم دموکراسی و ما را رد پیامدهای منفی غیر قابل تنظیم سرمایه داری" او گفت:.

اتحادیه اروپا برنامه ریزی شده دیجیتال خدمات بیل — رونمایی شود در جزئیات دسامبر — نیاز به تصویب توسط 27 کشور عضو اتحادیه اروپا و پارلمان اروپا را که در آن پارلمان اروپا در حال حاضر کشیده شده است تا سه نسخه از خود را دارند.

درگیری در آمریکا

این طرح همزمان با تکنولوژی غول مانند Twitter و Facebook پیدا کردن خود را در مواجهه با آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بر موارد بحث برانگیز.

ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید به لغو مسئولیت shield برای سیستم عامل های دیجیتال موجود در بخش 230 ایالات متحده آمریکا ارتباطات نجابت عمل می کنند.

بر خلاف تعهدات منتقله توسط ناشران بخش 230 آمده است: "هیچ ارائه دهنده و یا کاربر از یک کامپیوتر خدمات تعاملی باید به عنوان ناشر و یا سخنران از هر گونه اطلاعات ارائه شده توسط یکی دیگر از اطلاعات ارائه دهنده محتوا است."

هفته گذشته بازرگانی گفت: "غول سیستم عامل های آنها متفاوت است. آنها نه آنچه که ما فکر 20 سال پیش [که نقش] فقط به طور کامل بی طرف کانال برای آنچه که کاربران را از وجود دارد."

آخرین زد و خورد بین بزرگ با تکنولوژی و اتحادیه اروپا بود که در اروپا پیشنهاد در سال 2019 به اصلاحات کپی رایت که باعث شدید بین المللی لابی در بروکسل.

در سال 2018 اتحادیه اروپا به تصویب رسید خود را به طور کلی حفاظت از داده ها و مقررات (GDPR) به افراد داخل اروپا — شرکت پست-Brexit یک بلوک از برخی از 446 میلیون نفر — کنترل بیشتر بر حریم خصوصی دیجیتال و تنظیمات اینترنت مانند الکترونیکی "کوکی ها."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن