سازمان حفاظت محیط زیست جریمه Enbridge $6.7 میلیون دلار برای نقض ایمنی, گزارش تاخیر

دلار 6.7 میلیون بود که توافق توسط سازمان حفاظت محیط زیست و Enbridge ماه گذشته به عنوان یک راه حل به اتهام نقض

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

دلار 6.7 میلیون بود که توافق توسط سازمان حفاظت محیط زیست و Enbridge ماه گذشته به عنوان یک راه حل به اتهام نقض یک رضایت فرمان آن را امضا شده با وزارت دادگستری ایالات متحده در سال 2017 پس از شرکت خط 6B خط لوله ریخته بیش از 800,000 گالن نفت به میشیگان رودخانه کالامازو در سال 2010.

حدود 3 میلیون دلار از این جریمه پس از Enbridge "موفق به حفر و تعمیر و یا کاهش کم عمق فرورفتگی با نشانه ای از فلز از دست دادن و ترک خوردگی و یا استرس تیزرهای" امتداد آن Lakehead سیستم در سراسر شمال مینه سوتا و ویسکانسین با توجه به مه 8 نامه به Enbridge توسط Matthew Russo, معاون شورای منطقه برای سازمان حفاظت محیط زیست در شیکاگو است.

بسیاری از مسائل با فرورفتگی گزارش شد در امتداد خط 1 ساخته شده بود که در سال 1950 Enbridge گفت: پنج شنبه. خط 1 امتداد از ادمونتون به برتر و حمل 237,000 بشکه یا 9.95 میلیون گالن نفت در هر روز است. این یکی از شش خطوط لوله زیر همین راهرو در سراسر شمال مینه سوتا است.

"سازمان حفاظت محیط زیست شناسایی نمونه های متعددی که در آن Enbridge موفق به تطابق در یک موقع با رضایت فرمان مقررات مربوط به برخی متقاطع یا تعامل امکانات در Lakehead سیستم خطوط لوله. بیشتر به طور خاص Enbridge موفق به تکمیل به موقع شناسایی و ارزیابی از هزاران 'کم عمق دندانه' ویژگی های Lakehead سیستم خطوط لوله برای تعیین اینکه آیا چنین فرورفتگی ملاقات حفاری معیارهای انتخاب," روسیه نوشت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مایک Koby, Enbridge معاون رئیس جمهور ایالات متحده مایعات عملیات به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس پنج شنبه بعد از ظهر که "وجود دارد هرگز هر گونه مسائل ایمنی با خط لوله درگیر می شود."

Koby مشخص می شود آن را به عنوان "اختلاف بین Enbridge و سازمان حفاظت محیط زیست در مورد ما چگونه ارزیابی کم عمق فرورفتگی در مورد رضایت فرمان" و افزود که وجود دارد نه یک استاندارد صنعت تعریف "کم عمق فرورفتگی" و نه آن را تعریف رضایت فرمان.

باقی مانده $3.7 میلیون جریمه آمد از چه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: "در موارد مختلفی که در آن Enbridge موفق به تطابق در یک موقع با نیازهای خاص."

Koby گفت: از دست رفته مهلت بودند "تا حد زیادی اداری در طبیعت است."

Enbridge در پاسخ به نامه ای از سازمان حفاظت محیط زیست ترسیم جریمه با دلایل تاخیر:

  • $78,750 برای 21 روز در اواخر اضافه کردن سه خط 4 کرک ویژگی های حفاری لیست. Enbridge گفت: "نظارت اداری منجر به تاخیر بیاندازد."

  • $100,800 برای اینکه 8 روز در اواخر recalculating فشار محدودیت برای هفت ویژگی های خط 6A. Enbridge گفت: این یک اداری به تاخیر بیاندازد.

  • $1,701,000 برای 240 روز در اواخر اضافه کردن سه خط 6A خوردگی ویژگی های حفاری لیست. Enbridge گفت: آن را با استفاده از بخار بازدارنده خوردگی تزریق که رضایت حکم نمی کند "به صراحت اجازه می دهد تا" به جای حفاری و که ویژگی "بود و منطقی کاهش" از آن چشم انداز. Enbridge گفت: حفاری شد تمام ظرف رضایت فرمان جدول زمانی پس از ویژگی های اضافه شده به حفاری لیست و "هیچ تاخیر در نهایی تعمیر از ویژگی های."

  • $1,011,600 بودن 238 روز دیر در تعیین فشار محدودیت برای یکی خوردگی ویژگی در خط 6A. Enbridge گفت: ویژگی کاهش بود توسط بخار بازدارنده خوردگی در بالا ذکر شد و آن را به حال "محدود تر تخلیه فشار محدودیت در حال حاضر در محل."

  • 6000 دلار برای 3 روز در اواخر تکمیل تهدید یکپارچه برای یک خط 3 بخش. Enbridge گفت: این یک "خطا اداری" و دیگر هیچ مربوط مهلت بودند به اجرا درخواهد آمد.

  • $799,000 برای یک 173-قطع روز از 24 ساعت با زنگ هشدار قابلیت در یک خط 67 بخش. Enbridge گفت: آن دیگر سیستم های ایمنی در محل و 24 ساعت آلارم پوشش تمام بخش های دیگری از خط 67 در آن زمان.

وزارت دادگستری و Enbridge امضا رضایت فرمان در سال 2017 به عنوان بخشی از یک $177 میلیون دلار حل و فصل به کالامازو نشت نفت. Enbridge جریمه شد 1.8 میلیون دلار در سال 2018 پس از آن "الزامات برآورده نمی" در موافقت فرمان برای بازرسی در امتداد خط 2 خط 3 و خط 4.

Enbridge است به دنبال جایگزین های موجود در خط 3 با خط لوله جدید که افزایش ظرفیت موجود و به دنبال یک مسیر جدید را از طریق بسیاری از دولت است. اما این پروژه چهره های متعدد تاخیر و چالش های قانونی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن