Enbridge می ایستد خط 3 تقاضا هوا با وجود مخالفت دولت آژانس

در پاسخ به درخواست تجدید نظر ساخته شده در مارس توسط مینه سوتا وزارت بازرگانی را تقسیم منابع انرژی مینه سوتا قب

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

در پاسخ به درخواست تجدید نظر ساخته شده در مارس توسط مینه سوتا وزارت بازرگانی را تقسیم منابع انرژی مینه سوتا قبایل و محیط زیست, گروه, Enbridge گفت مینه سوتا خدمات عمومی کمیسیون بررسی شده بود مناسب تقاضا هوا در هنگام اعطای این خط لوله پیشنهاد شده خود گواهی نیاز در ماه فوریه و خواست PUC به رد دادخواست.

در این بخش گفت: PUC در نظر نمی دوربرد تقاضا هوا به دلیل Enbridge به جای ارائه یک خط لوله استفاده از هوا که فرض تقاضا ادامه خواهد داد در سال 2016 ظرفیت پالایشگاه.

"به خلاف و به عنوان (PUC) همواره به رسمیت شناخته شده عرضه پیش بینی های مهم برای ارزیابی نیاز به نفت خام با خط لوله است. تعریف نفت خام در خطوط لوله حمل نفت خام از نقطه شروع به یک یا چند نقطه انتهایی. اگر عرضه کافی وجود دارد در نقطه شروع همه از پایین تجزیه و تحلیل در جهان بی معنی است," Enbridge وکیل کریستینا Brusven نوشت. "این (PUC) به درستی در نظر گرفته عرضه پیش بینی در جهت آن است."

احزاب دیگر از جمله Red Lake گروه از Chippewa, سفید, گروه زمین از Ojibwe, افتخار, زمین, جوانان, آب و هوا Intervenors این باشگاه سیرا و دوستان از Headwaters نیز خواسته PUC به تجدید نظر در تصویب آن از خط 3.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این گروه همچنین استدلال PUC باید تجدید نظر در این خط لوله به دلیل COVID-19 همه گیر باعث شده است که تقاضا برای نفت به رها کردن.

Enbridge سیستم خطوط لوله در سراسر مینه سوتا و حمل و نقل 14 درصد کمتر نفت در ماه آوریل به دلیل بیماری همه گیر.

این PUC است تا 20 ژوئیه به قبول یا رد درخواست ها برای تجدید نظر. اگر آن را رد دادخواست احزاب می توانند درخواست مینه سوتا دادگاه تجدید نظر به نقد و بررسی این مورد است.

این PUC رای دادند 3-1 در ماه فوریه به reapprove خط 3 گواهی نیاز و مسیر مجوز برای پیشنهاد 340 مایل خط لوله در سراسر مینه سوتا است.

Enbridge هنوز نیازهای متعدد مجوز قبل از ساخت و ساز می تواند شروع در مینه سوتا بخش از خط 3. کانادا و ویسکانسین بخش در حال حاضر در خدمات.

پس از تکمیل این خط لوله را کشتی 760,000 بشکه نفت (31.92 میلیون گالن) در هر روز از آلبرتا, کانادا به Enbridge ترمینال برتر, Wis.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب