امارات تعلیق پروازها از پاکستان پس از مسافران تست مثبت برای coronavirus

توسط: رویترز | دبی | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 2:00:00 pm امارات متوقف non-پرواز برنامه ریزی

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399
توسط: رویترز | دبی | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 2:00:00 pm
امارات متوقف non-پرواز برنامه ریزی شده بین کره جنوبی و دو کشور هر چند دیپلمات و سفر برای کسب و کار فوری مقاصد معاف از ورود تعلیق. ( کریستوفر پایک/بلومبرگ)

امارات یکی از بزرگترین مسافت های طولانی خطوط هوایی به حالت تعلیق پروازها از پاکستان پس از مسافران آزمایش مثبت برای coronavirus در هنگ کنگ گفت: در روز چهارشنبه.

دبی دولت حامل است که عامل محدود خدمات با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس گفت: تعلیق موقت موثر بود ژوئن 24.

"ما در حال هماهنگ کننده نزدیک با مقامات مختلف و بررسی خواهد شد و اجرای هر مورد نیاز اقدامات بیشتری برای جلب رضایت همه طرف ها قبل از ما رزومه خدمات از پاکستان" یک سخنگوی گفتگو کرد.

شرکت هواپیمایی ادامه خواهد داد به کار پروازها به مقصد پاکستان, او گفت:.

نرخ COVID-19 مورد بوده است افزایش سریع در پاکستان یک کشور از 207 میلیون نفر اما نخست وزیر عمران خان بدل شده در سراسر کشور مستند. آن را ثبت کرده است 3,755 مرگ و میر و 188,926 عفونت.

این هفته دولت کره جنوبی به طور موقت ممنوع اکثر مردم از پاکستان و بنگلادش از ورود و پس از آن ثبت شده را افزایش می دهد در coronavirus موارد از این کشورها.

آن را نیز متوقف non-پرواز برنامه ریزی شده بین کره جنوبی و دو کشور هر چند دیپلمات و سفر برای کسب و کار فوری مقاصد معاف از ورود تعلیق.

ده بازیکن از تیم کریکت پاکستان قرار است برای شرکت در یک سری آینده در انگلستان آزمایش مثبت این هفته برای COVID-19.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب