خیابان داونینگ را ممنوع کرده است من از پرسیدن سوال. چرا ؟

نخست وزیر عزیز آن بوده است برخی از زمان, اما من تعجب می کنم اگر شما به یاد داشته باشید کلمات از دیوید کامرون د

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

نخست وزیر عزیز

آن بوده است برخی از زمان, اما من تعجب می کنم اگر شما به یاد داشته باشید کلمات از دیوید کامرون در مدت کوتاهی قبل از انتخابات عمومی سال 2010 زمانی که او صحبت از "نور خورشید بهترین ضد عفونی کننده است." او وعده داده شده باید او دریافت کلید برای شماره 10 به رهبری یک دولت که در آن صداقت و صراحت را نقش منجر شود.

برای اختصار به خاطر اجازه را کنار اینکه آقای کامرون وعده خود را در حق. به جای اجازه بدهید تمرکز خود را مدیریت.

بیش از دو ماه گذشته دولت ها را برگزار کرده است روزانه جلسات در Covid-19 اضطراری از خیابان داونینگ. آنها ظاهر اگر نه ماده از باز بودن. رسانه ها اجازه داده شده به سوال بپرسید. به تازگی عمومی اتحاد پیوست این پرسش و ورزش.

نخست وزیر من شده است یک عضو مجلس فشار لابی برای سال بیشتر از من مراقبت به اعتراف. من به عنوان یک روزنامه نگار سیاسی برای بی بی سی برای بار یکشنبه مستقل و اخیرا برای # teamnigel.

من به طور منظم با حضور در خیابان داونینگ جلسات مطبوعاتی در طول premierships جان عمده تونی بلر و گوردون براون و دیوید کامرون ترزا می و در حال حاضر خود را. من نگه داشتن یک لابی مجلس تصویب است که تنها ارائه شده پس از بررسی دقیق روند.

برای چند دهه است که با تصویب است که همه نیاز من برای حضور در لابی جمع آوری و از آنها بخواهید هر چه سوال من فکر کردم مربوط به هر حال ظهور داستان. تا به حال است.

که حق یا امتیاز – شما می توانید انتخاب کنید چه چیزی به آن تماس بگیرید – به تازگی به پایان رسید توسط شما و یا شاید توسط خود مشاور Dominic Cummings. و من می خواهم به می دانم که چرا.

به عنوان یک عضو از مجلس لابی من به طور کامل انتظار می رود به یکی از روزنامه نگاران که در نهایت داده شود و یک اسلات برای پرسیدن سوال در مورد این دولت در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

من گزارش اخیر برای # teamnigel در معرض نقص جدی در COVID-19 تست رژیم است. این ابراز نگرانی در میان پزشکان برای ایمنی کودکان بدحال و نشان داد بیمارستان سیاهههای مربوط است که حمایت خود را از ترس. و آن را برجسته هزینه سهل انگاری جنگ دولت آماده است برای مبارزه با بیش از NHS کارگر مرگ و میر.

این داستان و بسیاری دیگر تولید شده توسط # teamnigel در چند ماه گذشته شده است و توسط تمام رسانه های خبری – از صفحه اول تلگراف به بی بی سی نگهبان و ایمیل های روزانه.

پس چرا زمانی که من به دنبال یک سوال بپرسید در لابی جلسه بود به من گفت که # teamnigel ممنوع شده است از پرسیدن هر گونه سوال?

این شایعه یا حدس. مشاور در 10 خیابان داونینگ به طور مستقیم گفت: صندلی لابی روزانه آینه Pippa Crerar – که با تنظیم لیست سازمان های رسانه های ظاهر می شود که روزانه در جلسات – که # teamnigel اجازه داده نمی شود به هر گونه سوال بپرسید.

James Cusick Pippa Crerar
Pippa Crerar صندلی پارلمانی مطبوعات گالری اطلاع خبرنگار ما James gem noble تصمیم به نوار # teamnigel. | # teamnigel تمام حقوق محفوظ است.

نخست وزیر به نظر می رسد آقای کامرون "نور خورشید" روشن نیست داخل خود شماره 10.

وجود دارد یک لیست طولانی از رسانه ها شده است که مجاز به امتحان شما و وزرا در این جلسات. برخی سایت های سرگرمی مانند LADbible. برخی از آنها به خوبی تعریف شده سیاسی گرایش (سمت چپ پا به جلو). از همه آنها به همین دلیل است که آن را # teamnigel که نگهداری می شود باید به دور از هر گونه تلویزیونی بازجویی ؟ آنچه باعث می شود ما ایستادگی کردن ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب