داگ کرد: در نظر گرفتن یک لحظه به درک مهتاب

وجود کتاب های متعدد در مورد کودکان پستال ماه را در میان آنها "شب بخیر ماه" و "سلام ماه!," حجم است که آرامش و

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

وجود کتاب های متعدد در مورد کودکان پستال ماه را در میان آنها "شب بخیر ماه" و "سلام ماه!," حجم است که آرامش و اطمینان کودکان و نوجوانان به عنوان آنها سقوط در خواب. ماه را به عنوان ما می دانیم که شده است وجود دارد برای مدت زمان طولانی نه همیشه قابل مشاهده است اما چیزی است که ما می توانید بر روی تعداد. وقتی که آن زمان به آن روز و کشیدن در فیدرهای پرنده تا شب غارتگران ندارد و فرصتی برای خراب کردن آنها را پیدا کنم آن را اطمینان بخش مانند کودک نو پا به استقبال ماه, مهم نیست که چه مرحله این در.

در چند ماه گذشته ما شده اند به برکت نزدیک رویکردهای ما همراه ثابت. ما به این ماهانه ظاهر از ما نزدیکترین همسایه آسمانی عناوین. در طول زمان مردم در هماهنگی با فصلی ریتم را ایجاد انواع نام های که منعکس کننده این تکرار حوادث از جمله پر گرگ ماه بسیار سرد ماه ژانویه و ذرت در ماه سپتامبر با آن تماس را برداشت. نیز وجود دارد که فوق العاده قمر است که گاهی اوقات پر آسمان شب به عنوان آنها خود را نزدیک سفر با زمین و قمر است که نشان می دهد دو بار در یک ماه.

نشسته در ساحل دریاچه توسط یک اردو با loons crooning به یک دیگر و یا پارکینگ خود را در یک اسکله قایق و آویزان از لبه و زل زده بود به یک ماه کامل را فراهم می کند یک بازتابنده و آرام بخش نتیجه گیری به هر روز. بتهوون آن را میخ خود را با "سونات مهتاب." جوانه های گوش را برای همراهی موسیقی فقیر جایگزین برای یک کودک بزرگ, اما آنها بسیار آسان تر برای حمل در اطراف در یک قایق رانی یا پایین به یک حوض.

در چند نوبت هنگامی که فشار زندگی به عقب نشینی برای یک زمان من قادر به بادبان در زیر ماه کامل. گرفتن قایق آماده همیشه یک کار حتی در بهترین شرایط سخت تر است و هنگامی که در تلاش برای انجام آن توسط نور ماه است. ابتلا به نسیم زیر بشکهای خود خطرات هنگامی که تقلب حلقه و جغجغه و بادبان فلپ شدید در حالی که تلاش برای حفظ برخی از صورت ظاهر از تعادل به امید اجتناب از خراش و فرورفتگی به هر دو بدن و قایق. اما پس از آن وجود دارد قایقرانی.

ماه را فراهم می کند یک لامپ از انواع برای ناوبری در یک محیط است که بسیار دشوار است برای گرفتن در اطراف هنگامی که آن را سیاه و سفید زمین. وجود دارد زمان بیشتری برای اصلاح جهت اشتباه در 8 مایل در ساعت از barreling پایین آب در 30 با یک موتور در پشت. ماه می بخشد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اوایل صبح با خستگی راه رفتن به خیابان برای دریافت مقاله مجموعه تن برای روز. گفت: سلام به روی ماه می آید در تمام فصول. آن را می توان به یک فرصت برای تماس با صور فلکی با نام و عنوان ما استنشاق اولین تنفس جدید سحر. ماه را به عنوان آن را در مجموعه آسمان در غرب در یک زمستان سرد صبح تحت meandering ابرها در حالات مختلف از خود مسابقه اشکال: در اینجا یک سبیل وجود وزش باد hairpiece ایستاده در پایان و در حال حاضر و پس از آن عبور لبخند سرد man-in-the-moon face.

بنابراین اگر چه برخی از ما ممکن است peeking بیش از لبه ارشد بزرگسالی ما هنوز هم می توانید لغزش را به کسانی که بار زمانی که ما گفت: "سلام و شب بخیر ماه." نور همیشه وجود دارد.

داگ Lewandowski یک بازنشسته و مشاور و مربی و روانشناس با مجوز. نوشتن به او را در lewandowskidoug@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب